כותרות אחרונות
Search

לראשונה: רשת "YOLO" משיקה ילקוטים אורטופדיים לכיתות הנמוכות בייצור עצמי תחת המותג "YOLO".

צילומים: סטודיו "yolo"

 

לראשונה: רשת "YOLO" משיקה ילקוטים אורטופדיים לכיתות הנמוכות בייצור עצמי תחת המותג "YOLO".

"YOLO", מותג הילדים ובני הנוער האהוב, משיק את קולקציות החזרה לבית הספר 2023 עם דגש על השילוב בין חדשנות מוצרית, צבעוניות וכיף, לבין מוצרי איכות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, במהדורות מוגבלות ובעיצוב בלעדי של המותג.

 

"YOLO", מותג הילדים ובני הנוער האהוב, משיק את קולקציות החזרה לבית הספר 2023 עם דגש על השילוב בין חדשנות מוצרית, צבעוניות וכיף לבין מוצרי איכות שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, במהדורות מוגבלות ובעיצוב הבלעדי למותג. בפרונט השנה נמצאים ילקוטי הכיתות הנמוכות, אשר, כאמור, לראשונה מיוצרים באופן מלא על ידי "YOLO" ועוד שלל מוצרים אשר "YOLO" יצרה ופיתחה מהתחלה ועד התוצר הסופי – כולם עם אלמנטים משחקיים, חדשניים, בצבעים והדפסים שעושים שמח ולמרות השינוי בשער הדולר ולמעט פריטים בודדים, נשארו המחירים ברשת זהים לשנה שעברה.

 

יעל יגלום: "לאחר עבודת פיתוח של שנה אנו נרגשים להודיע היום על השקת קולקציית הילקוטים האורטופדיים עם תו התקן של מכון התקנים הישראלי ובייצור עצמי מלא תחת המותג "YOLO", לצד כל הבשורות החדשות שלנו במותג לקראת פתיחת עונת החזרה לבית הספר."

 

על המוצרים, החידושים וכל מה שחשוב לדעת:

ילקוטים:
2 דגמים ש- "YOLO" הגתה, פיתחה, עיצבה וייצרה עבור הכיתות הנמוכות הם דגמי ה- SOLO ו-PRO.

 

ילקוטי "SOLO":
ילקוט בעל תו התקן הישראלי ומיועד לכיתות הנמוכות. הילקוט הינו קל משקל עם מערכת גב אורטופדית ורצועות גב נוחות הניתנות להתאמה. התיק בעל 2 תאים מרכזיים, ועוד תא קטן לאחסון מזון ו-2 כיסים צדדים לאחסון בקבוקי שתייה. החומרים מהם מיוצרים הילקוט בעל הגנה מפני גשם וכולל כיסוי נשלף לכל ילקוט. בסיס הילקוט קשיח והחלק הכי חשוב שהוא מתחבר לעגלה במידת הצורך. מידות: 31*42*19, נפח: 24.7 ליטר, משקל: 1000 גרם.

מחיר: 299 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

ילקוטי "PRO":
ילקוט בעל תו התקן הישראלי ומיועד לכיתות הנמוכות. דגם מיוחד שלא נראה במחוזות השוק הישראלי ובו "YOLO" מביאה את המצוינות בייצור צעד אחד קדימה. תיק עם מערכת גב אורטופדית, 2 תאים מרכזיים ועוד תא מבודד לאחסון מזון, 2 כיסים צדדים אשר מותאמים לבקבוקי מים מכל צעד וכיס קדמי קטן נוסף. בסיס התיק הינו חזק ויציב, התיק מגיע עם כיסוי גשם מובנה, רצועות מתכוונות לתמיכה בטוחה והינו קל משקל. החידוש העיקרי: 2 רצועות מותן עבות ויציבות עבור סגירה מותאמת על הגב התחתון של הילד כדי לאפשר עצמאות מלאה בנשיאה. תיק בסטייל המוצ'ילה למטיילים – גרסת הילדים!
מידות: 41*30*20, נפח: 25 ליטר, משקל: 1000 גרם

מחיר: 299 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

בנוסף – ילקוטי "T- roll":
שילוב חדש ומרענן בין ילקוט חצי אורתופדי לטרולי עם ידית נשיאה וגרירה על גלגלים מובנים תוך שמירה על הכתפיות לצד אפשרות לנשיאה על הגב בקלות ובנוחות. תיק המכיל 4 תאים מתוכם תא מרכזי, 2 כיסים צדדים לבקבוקי השתייה, כיס רוכסן פנימי ולוק היסטרי.
מידות: 39*32*16, נפח: 26 ליטר, משקל: 1.9 קילו. 

מחיר: 319.9 ₪

צילום: סטודיו "yolo"

 

עיצובים פורצי גבולות

במותג "YOLO" כמידי שנה ממשיכים להוביל את קטגוריית החזרה לבית הספר עם שימוש בחומרים מיוחדים שלא נראו קודם וחדשנות מוצרית מרתקת – קלמר רטרו גיימינג עם ריח, חומרים פאפים מיוחדים, חומרים מעולמות הספורט של הכדורגל והכדורסל על גבי המוצרים ועוד. גם מבחינת עיצובים המותג מביא לידי ביטוי את הטרנדים הכי חמים בתחום הילדים ובני הנוער כמו שילובי טאי דאי מרגשים, הדפס מנומר סופר שיקי, גרפיטי בועט ועוד…

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

בקבוקים
השנה "YOLO" שמה דגש על נוחות וגודל הבקבוקים וכמובן מגוון עיצובים, כדי שכל אחד ואחת יוכלו למצוא את הבקבוק המושלם.

בקבוקי שתייה 550 מ"ל

מותאמים לילדים, איכותיים מאוד ומגיעים במגוון הדפסים וצבעים מדהימים. מיועד לשתייה קרה ופושרת. המוצר מגיע עם קש נוסף על מנת שיהיה נוח והגייני להחלפה לאחר תקופה. אפשר לנקות במדיח אבל לא מומלץ על מנת לשמור על ההדפס.
מחיר: 59.9 ₪

צילום: סטודיו "yolo"

ליטריולו – 1 ליטר
ליטר שלם של בקבוקי YOLO בשלל צבעים מטאלים. הבקבוק יכול לשמש לשתייה חמה וקרה לאורך זמן ממושך בזכות התרמוס לשמירת טמפרטורות בעל הדופן הכפולה. לבקבוק אחיזה נוחה ופתח גדול במיוחד.
מחיר: 119.9 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

תרמיולו – 500 מ"ל

השנה, המותג הרחיב את עיצובי התרמיולו למגוון ענק ובעקבות בקשות הורחבו גם העיצובים לגרסה עם הקשית הנשלפת המיועדת לילדים הקטנים יותר כדי לאפשר גם להם עצמאות בשתייה של מים קרים במהלך יום הלימודים.

מחיר ללא קשית 79.9 ₪

מחיר עם קשית 89.9 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

קלמרים

השנה, אין ספק שהרחבת קטגוריית הקלמרים מביאה בחשבון את כל מי שצריך קלמר מכל גיל, מגדר, כיתה וכו'. המגוון השנה מטורף, מנעד העיצובים לצד מנעד המחירים מביא לידי ביטוי את היכולת המדהימה של YOLO כיצרן מוביל בשוק בקטגוריה נחשקת וסופר חשובה.

 

 

 

קלמרי רטרו

כבר מזמן הפכו לסימן ההיכר של YOLO עם קריצה אל ההורים שגדלו באייטיז ובניינטיז ועם מוצר שעושה קאמבק בטיקטוק וברשתות החברתיות. אבל רק ב YOLO ניתן למצוא את קלמרי הרטרו הכי מיוחדים כמו שכבות של ספרינקלס או ריח מגניב! מוצר שהוא חוויה צבעונית, מרגשת לכל בני המשפחה.

מחיר: 69.9 ₪

 

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

קלמרי מזוודה

הקלמר האהוב ביותר של YOLO ובגודל המושלם, מגיע עם 2 תאים ומלא מקום לאחסון כל מה שחשוב בכיתות הנמוכות. בחלוקה הפנימית יש מקום מיוחד לכלי כתיבה, רשת עם רוכסן לאחסון מופרד וידית אחיזה חיצונית כדי שיהיה קל להוציא את הקלמר מהילקוט. מידות: 12 ס"מ על 22 ס"מ ועומק של 6.5 ס"מ. מלבני, חצי רך וחצי קשיח.

מחיר: 85.9 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

קלמרים קשיחים במגוון צורות

אחד הקלמרים הכי אהובים ב- YOLO  ובעיקר על ההורים. קלמר קשיח, מובנה ומכיל כל כך הרבה. תא אחד עם מקום מסודר ל-6 עטים או כלי כתיבה, ו-2 תאי-רשת לשמירה על שאר כלי הכתיבה. מידות: 21 ס"מ על 14 ס"מ עם עומק של 3 ס"מ ומלא סוואג בעיצובים. השנה המותג ייצר מגוון עיצובים מיוחדים כמו: מחשבון נשלף, מראה מתנתקת, משחק איקס עיגול, קלמר שניתן לצבוע ולכבס ושוב לצבוע ועוד…

טווחי מחיר:  79.9  – 109.9 ₪ 

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

קלמרי 2 תאים

קלמר מושלם וכייפי, בגודל אידיאלי שמתאים לכולם. בנוי מ-2 תאים ראשיים עבור חלוקה פנימית נוחה ועוד תא חיצוני לאכסון. הקלמר מלבני, נכנס בכל ילקוט ותיק ויכול לשמש גם כקלמר שני ששומר על הציוד וכלי הכתיבה גם על שולחן הלימודים בבית. מידות: אורך: 10 ס"מ, רוחב: 21.5 ס"מ, עומק: 5 ס"מ.

מחיר: 55 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

קלמרי תא אחד במגוון גדלים וצורות

במגוון צורות, גדלים ועיצובים במגוון עצום שמתאים לכולם – גם לבני הנוער שלא צריכים קלמר גדול אבל עדיין משקיעים בעיצוב מהמם ובהדפסים הורסים. הקלמרים רכים, חצי קשיחים או קשיחים ומגיעים בטווח מחירים שמתאים לכולם.

טווח מחירים: 19 – 79.9 ₪

 

קופסאות ותיקי אוכל

קטגוריית האוכל של  "YOLO" כוללת מגוון של עשרות קופסאות אוכל, תיקי אוכל, שקיות אוכל רב פעמיות ומפיות אוכל לסוגים שונים של צרכים ומהווה את אחת מחמש הקטגוריות האהובות, המצליחות והנמכרות ביותר בתקופת ה- BACK TO SCHOOL וגם השנה צמחה הקטגוריה והרחיבה את מגוון המוצרים לבקשת הקהל.

 

קופסת אוכל דלישס

קופסת אוכל עם תא נשלף מחולק ל-2 תאים עשויים מנירוסטה. טרנד הקיימות לא פוסח על YOLO עם מוצר בטוח למגע עם מזון אשר נבדק ואושר על ידי מכון התקנים הישראלי, מתאים לשימוש במיקרוגל (ללא התא הנפרד מהנירוסטה) ובמדיח כלים ובטוח לאחסון במקרר.

מחיר: 74.9 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

קופסת אוכל 2 ב-1

קופסת אוכל בגודל מושלם, בעלת תא נשלף המחולק ל-3 תאים. מוצר בטוח למגע עם מזון, נבדק ואושר על ידי מכון התקנים הישראלי, מתאים לשימוש במיקרוגל ובמדיח כלים ובטוח לאחסון במקרר.

מחיר: 64.9  ₪  

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

קופסת אוכל בנטו + מיני בנטו

 מגיעה בחלוקה ל-3 תאים + סט סכו"ם, קשיחה ונהדרת, קלה לניקוי מידות: 23 ס"מ, 17 ס"מ ועומק 4.5 ס"מ. השנה גם בגרסת המיני במידות: אורך 17.5, רוחב 11, עומק 4 לימים קצרים, לתוספת ירקות או פירות חתוכים או כשיוצאים לגינה עם חברים. מחיר בנטו: 74.9 ₪, מיני בנטו: 54.9 ₪

 

תיקי אוכל במגוון צורות

תיק האוכל שלי

תיק אוכל מושלם לארוחת עשר או ארוחת צהריים, לבית הספר או למשרד. מוצר מהמם בעיצוב בלעדי עם שכבה פנימית מבודדת ששומרת על האוכל טרי וטעים במשך שעות. למוצר 2 ידיות אחיזה וכיס חיצוני פתוח. מידות: 21 סמ על 18 סמ, עומק 12 ס"מ. 

מחיר: 59.9 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

תיק אוכל – צידנית

תיק האוכל האהוב ביותר של YOLO החל מגן טטח ועד לכיתות הנמוכות ביסודי! מעין צידנית שתשמש אתכם הכי הרבה גם במסגרות וגם בפעילויות אחר הצהריים, חוגים, סופ"ש אצל סבתוש או פיקניק בים. לתיק שכבה פנימית מבודדת ששומרת על האוכל טרי וטעים במשך שעות! גודל מושלם של: 21 ס"מ על 14.5 ס"מ ועומקו 9 ס"מ מגיע במגוון עיצובים משלימים של קולקציית הקיץ!

מחיר: 85.9 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

תיק אוכל קומותיים

תיק אוכל ענק עם 2 קומות – שתיהן עם שכבה פנימית מבודדת ששומרת על האוכל טרי וטעים במשך שעות. מגיע בגודל של תיק האוכל של YOLO עם קומה נוספת לאקסטרה שימוש!

מחיר: 89.9 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

כלי כתיבה

אחת הקטגוריות הכי כייפיות של YOLO עם מגוון מוצרים משלימים להרכבת הקלמר המושלם. מוצרים שמצד אחד מביאים לידי ביטוי את האופי של כל תלמיד ותלמידה ומצד שני כל בני המשפחה יכולים להשתמש בהם בהנאה.

 

סט 12 מרקרים בצורת לק

סט לקים מנצנץ במיוחד שהם בעצם.. מרקרים! לא פחות מ-12 צבעים לחווית הדגשה מושלמת המגיעים במארז יוקרתי . מחיר: 69 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

סט 24 צבעים גמישים

סט 24 צבעים גמישים בטוחים לשימוש ולא רעילים, שומרים על סביבת עבודה נקייה, לא מצריכים חידוד , מתאימים לכל גיל מפעוטות ועד בני נוער וכמובן מבוגרים – כל מי שאוהב ליצור ולצבוע.

מחיר: 59 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

עפרון + מחק במגוון עיצובים

עפרונות מושלמים עם מחקים תואמים, במגוון עיצובים תואמים לקולקציית ה-BACK TO SCHOOL  להשלמת החוויה הכוללת וכדי לאפשר את תכולת הקלמר המושלם עם מוצרי איכות, צבעוניים ומגניבים במיוחד

מחיר: 9 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

מגדל מרקרים בצורת גלידה

מגדל מרקרים המכיל 5 צבעי גלידה

מחיר: 19.9 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

טושים מחיקים

סט של 6 מרקרים מהממים ש..תחזיקו חזק: נמחקים! כן, גם הקלמר שלכם יהיה בהלם טוטאלי. חידוש סופר מגניב לשנת הלימודים.

מחיר: 35 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

מגוון צבעים בצבעי פסטל

השנה יצרנו את הטושים והצבעים המוכרים והאהובים של YOLO גם בפלטת צבעים פסטלית, הכי טרנדי ובדיוק מה שילדים אוהבים. למשל סט מושלם לקלמר המושלם – 6 מרקרים בצבעים שונים ומהממים, בול מה שאתם צריכים כדי לזכור את כדברים החשובים שלימודים!

מחיר: 39 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

סט עטי רולר

זה עט? זה רולר? זה גם וגם! קבלו מוצר מהמם וסופר מגניב המשלב בין שתי האהבות שלנו – כתיבה ואיורים קטנטנים ומתוקים! איך זה עובד? פשוט מתחילים לגלגל את עט הרולר ומגלים את שורת האיורים המתוקים. הסט מכיל 3 עטים בצבעי סגול, ורוד וכתום כשכל עט עם איור אחר מפציע ומהמם. עוד גאדג'ט יצירה מתוק שאתם חייבים לנסות!

מחיר: 35 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

חידושים מרגשים נוספים

"YOLO" לוקחת השנה את הביטוי one stop shop צעד אחד קדימה ומייצרת עבור קהל לקוחותיה את כל מה שצריך כדי לפתוח את שנת הלימודים כהלכתה. אין יותר צורך בהשלמות באף חנות אחרת, ב- "YOLO" יש את כל רשימת הציוד במלואה: החל מכל סוגי המחקים, דבקים, מספריים, סט הנדסי ומחוגה, תיקיות, יומנים, מחברות חכמות, גאדג'טים למחשב, כלי כתיבה, ציוד לשולחן הלימודים ועוד…

ציוד נלווה למחשב

סטנד למחשב נייד

מעמד עבור המחשב הנייד או הטאבלט כולל משטח לעכבר ועכבר – לשימוש בישיבה, שכיבה או נסיעה. מוצר סופר פונקציונאלי, שמשפר את חווית הגלישה/צפייה/עבודה מול מחשב נייד או טאבלט – מתפרק בקלות, נוח לאחסון מגיע ב-2 עיצובים לבחירה מידות המעמ 26.5W x 12 x 22

מחירים: 29.9-79.9 ₪  

 

צילום: סטודיו "yolo"

לוח מחיק

מוצר חובה בכל רשימת ציוד לבית הספר: לוח מחיק מהמם לשדרוג פינת הלימודים בבית שלך ולכיתה. מגיע עם מחק ו-2 מגנטים, הלוח באורך 30 ס"מ

מחיר: 29 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

מחברת עם מנעול

מחברות במגוון של 4 עיצובים עם עטיפה פרוותית מושלמת ומנעול קטן, יכולות לשמש כיומן או מחברת קשר, לשיעורים חופשיים או כמובן כמתנה

מחיר: 49.9 ₪

 

צילום: סטודיו "yolo"

 

בנוסף, קבוצת "BBB" בשיתוף פעולה חדש עם "YOLO" ומארז מחקים שיחולק כמתנה לילדים שיתארחו בקיץ במסעדות הרשת, רגע לפני החזרה ללימודים.

 

אחריות חברתית – השנה, המותג "YOLO" מרחיב את הפעילות עם עמותת "לתת" ומצטרף לקמפיין "לתת תיק", לצד קמפיין גיוס כספים בחנויות הרשת ובאתר במהלך חודשי הקיץ יולי-אוגוסט. כל הכספים שיגויסו במהלך הקמפיין יועברו לעמותת "לתת" לרכישת מוצרים לבית הספר עבור ילדים נזקקים.

 

סניפים חדשים שהצטרפו לקראת הקיץ: אילת, יקנעם, עזריאלי הרצליה אאוטלט.

 

ניתן להשיג את הקולקציה בכל אחד מ 16 סניפי הרשת ובאתר  https://www.yoloshops.co.il/