כותרות אחרונות
Search

הצעצועים החדשים של חברת "מאטל" לחג הפסח – ברבי, מונסטר היי, הוט ווילס ומשחקי הקלפים של UNO.

ברבי קיוטי ריביל – צילום: חברת מאטל

 

הצעצועים החדשים של חברת "מאטל" לחג הפסח – ברבי, מונסטר היי, הוט ווילס ומשחקי הקלפים של UNO.

חברת "מאטל" משיקה לרגל החג צעצועים חדשים לילדים של כל מותגי החברה:

 

 

ברבי פופ ריביל – צילום: חברת מאטל

ברבי

ההשראה: ברבי סופרסטאר מ1977

בובת ברבי פאשניסטה בהשראת ברבי סופרסטאר משנת 1977, לכבוד חגיגות 65 לברבי. הבובה לובשת שמלה טרנדית מלאה בסטייל! שילוב של משחק ואופנה ביחד. הפריטים כוללים לוגו מיוחד לכבוד יומולדת 65 של ברבי. מתאים לילדים בגילאי 3 ומעלה. 

מחיר מומלץ לצרכן 69.90 ₪

 

ברבי פאשניסטה

בובת ברבי פאשניסטה עם מראה טרנדי ושיקי! הבובה לובשת חולצת פסים שחור-לבן וחצאית ורודה הורסת מלאה בסטייל! הפריטים כוללים לוגו מיוחד לכבוד יומולדת 65 של ברבי. שילוב של משחק ואופנה ביחד, מתאים לילדים בגילאי 3 ומעלה. 

מחיר מומלץ לצרכן 69.90 ₪

 

בובת ברבי יום השנה

ברבי חוגגת 65 שנה עם בובה מיוחדת מלאה בסטייל! הבובה לבושה בשמלה שיקית ורודה-לבנה עם ניגודיות שחורה בקו הצוואר, מזכירה את תלבושת בגד הים של ברבי המקורית. היא מגיעה עם עגילי פנינה עדינות ועקבים ורודים. הפריטים כוללים לוגו מיוחד לכבוד יומולדת 65 של ברבי. מתאים לילדים בגילאי 3 ומעלה.

מחיר מומלץ לצרכן 79.90 ₪.

 

בובת קו פאשניסטה

בובת קו פאשניסטה עם מראה טרנדי ושיקי! הבובה לובשת חולצה מגניבה עם הדפס קקטוס ועצי דקל, מכנסיים קצרים לבנים ונעלי ספורט גבוהות שמשלימות את המראה המיוחד שלו. שילוב משחק ואופנה ביחד. המארז כולל בובה אחת, תלבושת אחת וזוג נעליים. הפריטים כוללים לוגו מיוחד לכבוד יומולדת 65 של ברבי. מתאים לילדים בגילאי 3 ומעלה. 

מחיר מומלץ לצרכן 69.90 ₪

 

ברבי פופ ריביל

ערכת מתנה של בובת ברבי פופ ריביל הכוללת 15 הפתעות במתנה: חיית מחמד ריחנית, בגד חוף צבעוני, אביזרי חוף, 2 קשתות לראש בעיצוב פלמינגו (לבובה ולחיית המחמד), משקפי שמש לחיית המחמד, 2 מצופים בעיצוב פלמינגו (לברבי ולחיית מחמד), קוביות קרח, משקה מיני, חול למשחק, את חפירה, דלי, כוכב ים, 4 קישוטים למשקה (תות שדה/ כוכבים/ מערבולת ממתקים), זוג נעליים לברבי, איפור לברבי שמשתנה במים קרים. לחיצה על הכפתור של הידית מעלה את בובת הברבי למעלה. הבובה עם שיער חלק ופס ורוד ולובשת בגד ים ורוד עם הדפס פירותיי. המשחק מתאים לגילאי 3 ומעלה ובמיוחד לילדים שאוהבים משחק חושי!

מחיר מומלץ לצרכן 299.90 ₪.

 

ברבי קיוטי ריביל

בובות קיוטי ריביל בתחפושת של בעלי חיים מספקות חוויה מלאה בהפתעות! כלב כצפרדע, דובון כדולפין או ארנב כקואלה. הסירו את התחפושת כדי לחשוף את בובת הברבי עם שיער ארוך וצבעוני. המארז כולל 10 הפתעות: בובה מחופשת (סט של 5 חלקים), חיית מחמד מיני תואמת, זוג נעליים, מסרק אחד וחצאית אחת. הכניסו את הבובה ומיני חיית המחמד למים קרים וראו כיצד משתנה צבעם, מים חמים משנה את הצבע חזרה. מתאים לגילאי 3 ומעלה למשחק ריאליסטי מלא בדמיון ואופנה!

מחיר מומלץ לצרכן 199.90 ₪.

ברבי קולור ריביל

בובות ברבי קולור ריביל מספקות חוויה מלאה בהפתעות! סדרת קשת בענן כולל בובה 1 מתוך 4 שכול אחת עם שיער ארוך חלק עם פס צבע בהיר ומדבקה בהשראת שנות ה-60.

המארז כולל בובה ו5 הפתעות: חצאית עם הדפס, נעליים צבעוניות, עגילים, מדבקה ומברשת.

הכניסו את הבובה למים חמים/קרים וראו כיצד היא משנה את הופעתה!

מתאים לגילאי 3 ומעלה למשחק ריאליסטי מלא בדמיון ואופנה! מחיר מומלץ לצרכן 129.90 ₪

 

"הוט ווילס" – מסלול ציקלון עם לולאה ענקית – צילום: חברת מאטל

 

מסלולי הוט ווילס

מארז משחק של תחנת טעינת מכוניות- תחנת הדלק של הוט ווילס

מציע משחק אינטראקטיבי כולל ידית טעינה. ילדים יכולים להחנות עד 10 רכבים של הוט ווילס על גבי הסט ולהוסיף אקשן למשחק! הסט מגיע עם מכונית אחת ומתחברת לסטים ומסלולים אחרים של הוט ווילס כך שילדים יכולים לבנות נוף עירוני להרפתקאות ייחודיות משלהם ולמשחק מלא בדמיון. מתאים לגילאי 4 ומעלה.. מחירו 199.90 ₪.

 

מארז שטיפת מכוניות עם כריש תוקף כמו בסדרת נטפליקס "  ."Let's Race

הכריש התוקף השתלט על שטיפת המכוניות של הוט ווילס סיטי. המארז כולל מספר נקודות אינטראקטיביות וטכנולוגיה ייחודית של שינוי צבע! ילדים נוסעים ברכב מעל הרמפה ואל תוך פיו של הכריש ואז לוחצים על הראש שלו כדי לשנות את צבע המים וגם צבע המכונית משתנה. המארז כולל מכונית קולור ריביל של הוט ווילס ורולר קצף ממש כמו בשטיפת מכוניות במציאות למחשק ריאליסטי ומלא באקשן! הסט מתקפל לשניים וכולל ידית אחיזה. מתאים לגילאי 3 ומעלה. מחירו 479.90 ₪

 

מסלול לולאה ענקית

המארז מגיע עם מכונית אחת של הוט ווילס וכולל 2 דרכים למשחק: מצב בומרנג או שיגור המכונית דרך הרמפה, למשחק מלא באקשן ובמהירות גבוהה! הסט מתקפל וניתן למנשא. מתאים לגילאי 4 ומעלה. מחירו  229.90 ₪

 

חברת "מאטל" מחזירה את קולקציית בובות MONSTER HIGH שנוצרו לראשונה ב2010 בהשראת סרטי מפלצות, אימה מדע בדיוני, ספרות מתח, פולקלור, מיתוסים ותרבות פופולרית. את הבובות ליוו סרטי אנימציה, סדרות נוער ומשחקי וידאו והן הפכו פופולאריות. מאטל החזירה מחדש את הבובות לראשונה ב2020 והיום משיקה את הסדרה החדשה שיוצאת לקראת החג:  

 

:

MONSTER HIGH  – צילום: חברת מאטל 

מונסטר היי.

מונסטר היי דרקולה עם עטלף מחמד. 

בובה ערפדית בסגנון דרקולה מגיעה עם בגדים ואביזרים מצמררים עם המון סטייל, עטלף מחמד ואביזרים ביניהם שכמייה, נעליים, תיק גב, כוס משקה, בייגלה, בקבוק קרם הגנה, כיסוי לטלפון. לבובה יש גמישות במפרקים, כדי לאפשר לה להיות בתנוחות מפלצתיות שונות שתבחרו. מחיר מומלץ לצרכן 229.90 ₪.

 

מונסטר היי בובת דרקולה

בובה ערפדית בסגנון דרקולה

בנוסף אביזרים ביניהם: שמלה, תיק, זוג נעליים, קשת לשיער.

לבובה יש 11 אזורי מפרקים המאפשרים לילדים להעמיד אותה בתנוחות שונות למשחק ריאליסטי עם המון דמיון! מחיר מומלץ לצרכן 119.90 ₪

 

מונסטר היי בובת זאב

בובת זאב קלודין.

בנוסף אביזרים ביניהם: שמלה, תיק, זוג נעליים, קשת לשיער.

לבובה יש 11 אזורי מפרקים המאפשרים לילדים להעמיד אותה בתנוחות שונות למשחק ריאליסטי עם המון דמיון! מחיר מומלץ לצרכן 119.90 ₪

 

מונסטר היי בובה מצמררת עם תפרים

בובת פרנקי עם רגל קטועה ותפרים.

בנוסף אביזרים ביניהם: שמלה, תיק, זוג נעליים, קשת לשיער.

לבובה יש 11 אזורי מפרקים המאפשרים לילדים להעמיד אותה בתנוחות שונות למשחק ריאליסטי עם המון דמיון! מחיר מומלץ לצרכן 119.90 ₪

 

בובת מונסטר היי ארון קבורה 

בובה מונסטר היי זוהרת, מגיעה עם ארון קבורה ופריטים מסתוריים ומפחידים שיחכו לכם בפנים.  פריטי הלבוש והאביזרים זוהרים בחושך ויכולים להחליף את צבעם. באמצעות המפתחות ניתן לגלות מה יש בפנים ולהיכנס לעולם מצמרר שכולו סטייל!

המארז כולל: אקססוריז (סרט לשיער, זוג עגילים ושרשרת), מראה קטנה, זוג מגפיים, חצאית, חולצה, צעיף פרוותי, 4 מפתחות. מחיר מומלץ לצרכן 239.90 ₪

 

משחקי הקלפים UNO

במשחק הקלפים אונו ALL WILD כל קלף בודד הוא פראי ולא צפוי והגרסה האהובה למשחק משפחתי! אין התאמה של מספר או צבע כמו הגרסה הרגילה, זה לא קל כמו שזה נשמע. ישנם קלפי פעולה מיוחדים שמשנים את כל המשחק! יש קלף דילוג 2 לפיו שחקנים מדלגים על שני שחקנים אחרים, בנוסף קלף החלפה שבו שחקנים מחליפים את כל הקלפים שלהם. אל תשכחו שהשחקנים מגיעים לקלף אחד חייבים לצעוק "אונו". האריזה מכילה הוראות בעברית.

מהדורה זו היא ממכרת כמו שהיא מלהיבה ומהווה מתנה נהדרת לשחקנים מגיל 7 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן 34.90 ₪

 

משחק הקלפים אונו FLEX מבוסס על משחק הקלפים אונו ששחקנים מכירים ואוהבים, אבל עם טוויסטים מיוחדים- עם גישה גמישה. קלפים מיוחדים מאפשרים לשחקנים לשנות צבע קלף ככדי ליצור התאמה. 4 אדום יכול להפוך ל-4 ירוק בקלף גמיש אחד. כרטיסי כוח וקלפי פעולה FLEX מוסיפים עוד יותר טוויסט למשחק. מושלם למשפחות, מסיבות ולילות משחקים. מהווה מתנה נהדרת עבור מעריצי אונו! האריזה מכילה הוראות בעברית. מחיר מומלץ לצרכן 34.90 ₪

 

"את הצעצועים החדשים של חברת מאטל, ניתן לרכוש בחנויות ורשתות צעצועים בפריסה ארצית."

 

אודות מאטל

חברת "מאטל" (MATTEL) אשר הוקמה ב1945, היא חברה בינלאומית המובילה בתחומה בארה"ב למוצרי בידור לילדים, שמתמחה בעיצוב וייצור צעצועים ומוצרי צריכה איכותיים.

המותגים האיקוניים של החברה כוללים את ברבי, Hot Wheels, Fisher-Price, American Girl,  UNO, Thomas & Friends , Masters of the Universe, Monster High ו- MEGA, כמו גם נכסים אינטלקטואליים פופולריים אחרים שבבעלות החברה או ברישיון בשותפות עם חברות בידור גלובליות. ההיצע של מאטל כולל תוכן סרטים וטלוויזיה, גיימינג וחוויות דיגיטליות, מוזיקה ואירועים חיים. מאטל פועלים ב-35 מיקומים ומוצרי החברה זמינים ביותר מ-150 מדינות בשיתוף פעולה עם חברות הקמעונאות והמסחר האלקטרוני המובילות בעולם. מאז הקמתה בשנת 1945, מאטל גאה להיות שותפה אמינה בהעצמת ילדים לחקור את פלא הילדות ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. בקרו אותנו באתר mattel.com.

EFN United"" היא נציגת "מאטל" בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של "מאטל" ברשתות וחנויות בישראל בפריסה ארצית.