כותרות אחרונות
Search

אסקפיזם מופלא במסעדת יסמין.

קינוח הרד ולווט של מסעדת יסמין בעוספיא. צילום: יח"צ לימור כרסנטי

 

אסקפיזם מופלא במסעדת יסמין בעוספיא.
מה גרם למסעדת יסמין בעוספיא להפוך לפנינה קולינרית המושכת אליה מידי יום מאות תיירים מרחבי הארץ והעולם?
הכול מתחיל מחלומה של אמאני, אישה דתיה שהובילה שינוי במגזר הדרוזי וכיום בעלת מסעדה עם טעם ואווירה של חו"ל.
 
מדי יום נוהרים המוני סועדים למסעדת יסמין שבלב נופי הרי הכרמל הקסומים, על מנת ליהנות ממטעמי ידיה של אמאני ללאוי, אישה פורצת דרך, דרוזית דתיה אדוקה, מחלוצת המסעדניות באזור, שהפכה את עוספיא לאחד המקומות התיירותיים ביותר בצפון.
 
אמאני, אם ל-3 ילדים, החליטה להגשים חלום ולפתוח מקום קטן בו תוכל למכור את הכריכים המיוחדים שהיא מכינה. המקום, שנקרא על שם בתה הבכורה, יסמין, זכה להצלחה מיידית, והפך במהרה למקום מפגש אהוב על תושבי האיזור. בשל הביקוש הרב, התרחב המקום ונפתח מחדש לפני כ-3 שנים כמסעדה מרווחת ומזמינה, בעיצוב מודרני שמשלב עץ חמים ואבן, לצד גינה מטופחת ומתוקתקת.
 
 

"

הטורטליני פולנטה של מסעדת יסמין בעוספיא – צילום: יח"צ לימור כרסנטי

 
 
מסעדת יסמין מציעה חוויה ייחודית המשלבת טעמים ים תיכוניים אותנטיים עם מטבחים עולמיים, אווירה פסטורלית וכמובן אירוח לבבי מבית דרוזי מסורתי וחם.
 
לצידה של אמאני מופקד צוות שפים מקצועיים מהשורה הראשונה, המתמחים בפיוז'ן מטבחים מרחבי הגלובוס, תוך שימוש בחומרי גלם מקומיים טריים ואיכותיים, פארם טו טייבל. 
 

המנזלה של מסעדת יסמין בעספיא. צילום: יח"צ לימור כרסנטי

 
 
המסעדה מתהדרת בתפריט מגוון ונרחב. ניתן למצוא מנות בסטנדרט הגבוה ביותר בקונספטים של ארוחות בוקר עשירות, סלטים טריים, מוקפצים אסיאתיים, מנות פסטה איטלקיות, דגים ומאכלי ים, מנות עיקריות בשריות, אוכל ביתי דרוזי, קפה, לחמים ומאפים מתוצרת המקום ופטיסרי בסטייל אירופאי מוקפד.
 
 

קינוח הרד ולווט של מסעדת יסמין בעוספיא. צילום: יח"צ לימור כרסנטי

 
בין המנות הבולטות תמצאו:
קובה דרוזית (מטוגנת וממולאת בבשר על מצע טחינה-49 ₪), מנזלה (תבשיל עגבניות חומוס גרגרים וחצילים, מוגש עם לחם מהטאבון- 39 ₪), טורטליני פולנטה (כיסוני בצק פסטה במילוי קרם תירס טרי, שום קונפי, תרד, אספרגוס, בזיליקום, ציר ירקות, שמנת, כמהין ופרמז'ן- 64 ₪), פילה דניס (עשוי בטאבון בחמאת שום ועשבי תיבול- 96 ₪), צלעות כבש (240 ג', מוגש עם ירקות על האש וצ'ימיצ'ורי- 125 ₪), טורטייה עוף (תבשיל עוף עם איולי פסטו מוקפץ עם עוף ועגבניות, מוגש עם צ'יפס וסלט כרוב מיונז- 47 ₪), קינוח רד וולווט פירות יער (שכבות טורט בשילוב קרם גבינת מסקרפונה עשיר- 44 ₪) ועוד ועוד…
 
 
אסמעיל ללאוי, מבעלי המסעדה: "יסמין מבחינתנו היא חלק מהבית שלנו ואנו מקפידים מאוד על רמת האוכל והשירות והאווירה הנעימה הכללית, עד הפרט הקטן ביותר. לא סתם המסעדה נושאת מאות ביקורות מעולות בדירוג גוגל ושמה יצא למרחקים, אנו מבטיחים לכל אורחינו בילוי וחוויה קולינרית בלתי נשכחת"
 
מסעדת יסמין
רח' א-זנבק, עוספיא
זמני פתיחה:
שני – שבת- 9:00 – 22:00
ראשון סגור
טלפון: 04-839-2415
 
 
*מומלץ להזמין מקומות מראש, במיוחד בסופי שבוע ובחגים
*ניתן להזמין מקום מראש לאירועים עד 100 סועדים
*קיימים גם טייקאווי ומשלוחים באיזור עספיא ודלית אל כרמל
 
צילומים- יחסי ציבור לימור כרסנטי