כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "בלי פשרות" – "Never Split the Difference" – רב מכר של הוול סטריט ג'ורנל.

כתבו: מומחה ה-FBI כריס ווס, בשיתוף עם העיתונאי טל רז. – צילום כריכה: יח"צ

 

"בלי פשרות" – Never Split the Difference.

לנהל משא ומתן כאילו חייך תלויים בכך,

רב מכר של הוול סטריט ג'ורנל. מעל 2 מיליון עותקים נמכרו,

כתבו: מומחה ה-FBI כריס ווס, בשיתוף עם העיתונאי טל רז,

תרגום מאנגלית: ענבל שגיב נקדימון,

עורכת: גילי קנלבאום.

 

אדם גרנט, פרופסור לפסיכולוגיה ארגונית באוניברסיטת וורטון מחבר רב המכר "תחשבו שוב" (בעברית בהוצאת מטר): "הספר הזה הדהים אותי. זו קריאה מרתקת המלאה בעצות הניתנות ליישום מיידי – לא רק למשא ומתן עם סיכון גבוה, אלא גם לטיפול בקונפליקטים יומיומיים בעבודה ובבית."

 

 

כתבו: מומחה ה-FBI כריס ווס, בשיתוף עם העיתונאי טל רז. – צילום כריכה: יח"צ

 

9 עקרונות לניהול משא ומתן מנצח:

מומחה ה-FBI למשא ומתן, כריס ווס, מציע גישה חדשה ומוכחת למשא ומתן בכל מצב. אחרי שהיה שוטר ברחובות הקשוחים של קנזס סיטי, ווס התגייס ל-FBI ופתח בקריירה של מוביל משא ומתן לשחרור בני ערובה שעימתה אותו ישירות עם שלל פושעים, משודדי בנק ועד לטרוריסטים. הוא הגיע לשיא מקצועי והיה לראש צוות המשא ומתן הבינלאומי של ה-FBI לשחרור בני ערובה.

 

בלי פשרות לוקח אותנו אל תוך עולם המשא ומתן וחושף את המיומנויות הנדרשות בניהול שיח המוביל לתוצאות, בכל מצב. זהו מדריך מעשי המציג תשעה עקרונות אפקטיביים ­– כולל טקטיקות ואסטרטגיות המנוגדות לאינטואיציה – שבהם תוכלו גם אתם להשתמש כדי לשכנע יותר, בחייכם המקצועיים והאישיים.

 

בלי פשרות הוא מסוג הספרים שאתם מקווים שהמתחרים שלכם לא קראו. הוא ישפר את יכולתכם להבין את הצדדים בכל סיטואציה, קשה ומאתגרת ככל שתהיה, ילמד אתכם לזהות ולמנף את החוזקות שלכם, לשפר את יכולת המיקוח, וייתן לכם יתרון משמעותי בכל משא ומתן: התמקחות על משכורת, דיוני שכר דירה, רכישת בית, השקעות, קניית מכונית, ויכוח עם שותף, עד להתלבטויות עם בן או בת הזוג ושכנוע ילדים להכין שיעורים, לאכול וללכת לישון. כולנו מנהלים משא ומתן, כל הזמן.

 

כריס ווס הוא מומחה למשא ומתן, מייסד ומנהל של קבוצת "הברבור השחור", חברת ייעוץ המספקת הכשרה וייעוץ לחברות הגדולות בעולם במהלכי משא ומתן מורכבים. ווס הרצה באוניברסיטת הרווארד, בית הספר לעסקים על שם מרשל של אוניברסיטת דרום קליפורניה, בית הספר לעסקים באוניברסיטת ג'ורג'טאון, בית הספר לעסקים ב-MIT ובבית הספר לעסקים על שם קלוג של אוניברסיטת נורתווסטרן.

 

טל רז הוא עיתונאי עטור פרסים ואחד מכותבי רב המכר של הניו יורק טיימס המנכ"ל מהדלת הסמוכה (ראה אור בעברית במטר). רז הוא גם מאמן מנהלים, מרצה על הכוחות המשנים את עולם העבודה החדש, ומייעץ לחברות גדולות.

 

דאנאקוד: 99-2486

* מחיר: 118 ₪

* מס' עמודים: 256

* הוצאה: מטר הוצאה לאור