כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "מנהיגות היא שפה" רב מכר של הוול סטריט ג'ורנל – כתב: ל' דייוויד מארקה, מפקד צוללת אטומית בצבא ארצות הברית.

צילום כריכה קדמית: יח"צ

 

 

רב מכר של הוול סטריט ג'ורנל.!

"מנהיגות היא שפה" Leadership is Language,

הכוח הסמוי של הדברים שאתם אומרים – ושל אלה שלא,

כתב: ל' דייוויד מארקה, מפקד צוללת אטומית בצבא ארצות הברית,

תרגום: דרורה בלישה ז"ל, עריכה: רינה גרינוולד

 

"ספר המלא בעצות מרתקות כיצד להנהיג באפקטיביות באמצעות בחירה נבונה יותר של מילים" – אדם גרנט, פרופסור לפסיכולוגיה ארגונית באוניברסיטת וַרטון ומחבר רב המכר תחשבו שוב (בעברית בהוצאת מטר).

 

"המילים הן המכשיר החזק ביותר שלכם, אך אולי עד כה השתמשתם בהן בצורה שגויה?"

 

צילום כריכה קדמית: יח"צ

 

אם אתם מאמינים שתפקידכם הוא רק לומר לאנשים מה לעשות, ככל הנראה אינכם מקבלים מהם את המיטב. אם מנהיג בעיני רוחכם הוא מישהו שמקבל החלטות מהירות וחכמות, נואם נאומים מעוררי השראה ומוציא פקודות ברורות לצוות שלו, אתם כנראה שבויים במודל המנהיגות הישן. דייוויד מארקה מציע לנער את שפת הפיקוד והשליטה שירשנו מהעידן התעשייתי, ולהחליף אותה בשפה שמעודדת יצירתיות, שיתוף פעולה ומחויבות.

 

דייוויד מארקה, מפקד צוללת אטומית בצבא ארצות הברית, קיבל תחת פיקודו את צוות הצוללת שנחשב לגרוע ביותר בצי. תחת מודל מנהיגות ייחודי ורדיקלי שפיתח – ובניגוד לציפיות – הפך הצוות שלו לטוב ביותר בצי.

 

מנהיגות היא שפה מסתמך על יריעה רחבה של דוגמאות ומחקרים – החל מהתקלה בהענקת הפרס לסרט הטוב ביותר בטקס האוסקר בשנת 2017, דרך התלקחות אש קטלנית באסדת נפט במפרץ מקסיקו, ועד טביעתה הטרגית של ספינת הקיטור "אל פארו" – כדי להראות לכם בדיוק איך המילים שאתם משתמשים בהן (או שלא) משפיעות בצורה משמעותית על תרומתם של אחרים.

 

דאנאקוד: 99-2467 s מחיר 118 ₪ s מס' עמודים: 264 s הוצאה: מטר הוצאה לאור