צילום: אבי בר
המותג "Tupperware" חוזר לישראל ובגדול!
לאחר 3 שנים בהן נעדר מישראל המותג "Tupperware" הוא חוזר לארץ עם הזכיינית חדשה "אקומיקס".
"Tupperware" מותג כלי הבית המוביל בעולם מציג חדשנות טכנולוגית, מוצרים אקולוגיים ומגוון מוצרים חדשים לצד המוצרים הקלאסיים והאהובים.
את המוצרים ניתן לרכוש אך ורק דרך אתר האינטרנט היעודי שהוקם לצורך כך. לאתר לחץ כאן
חברת "אקומיקס", הזכיינית החדשה של "Tupperware" (טאפרוור) בישראל מחזירה את המותג ארצה, והיא הראשונה בעולם המשווקת את מוצריה תחת מודל אונליין. המעבר למודל אונליין מאפשר ל"אקומיקס" למכור את מוצרי "Tupperware" בישראל במחיר נמוך בכ-20%, ביחס למחירי המוצרים שנמכרו כאן בעבר.
באירוע מרגש שנערך לאנשי תקשורת ומובילי דעה באולמי "חדר פרטי" בתל אביב, הציגה מנכ"לית "אקומיקס" את המותג המפורסם "טאפרוור" שוזר לישראל אחרי היעדרות של שלוש שנים. המותג הוותיק והמוצלח חוזר לארץ עם מוצרים ותיקים לצד מוצרים חדשים וחדשנים. בהצלחה.
"טאפרוור שעזבה את ישראל בשנת 2018, חזרה לישראל והחל מחודש פברואר היא מוכרת את המוצרים שלה דרך אתר אינטרנט ייעודי. בשלב הראשון מוצעים באתר 300 מוצרים. לדברי היבואנית "אקומיקס" המכירה דרך האינטרנט מאפשרת הוזלה של המוצרים בכ- 20%"
לאחר 3 שנים בהן החברה נעדרה מישראל היא חוזרת כעת עם אתר מקומי (https://tupperware.co.il), המציע מגוון מוצרים מתקדמים המציגים טכנולוגיות חדשניות, מוצרים אקולוגיים וממוחזרים ועוד. המגוון רחב ומתחדש וכולל מוצרים בקטגוריות שונות כגון: כלי מטבח, אחסון, בישול, אירוח, To-Go וקטגוריית סדרות. בנוסף ניתן למצוא באתר סרטוני הדרכה והוראות שימוש במוצרים, לצד מתכוני בישול ואפייה המותאמים לשימוש במוצרי "Tupperware". בנוסף אתר "Tupperware" מציע ללקוחותיו מבצעים חדשים ומשתלמים ושירות משלוחים לכל רחבי הארץ.
"Tupperware" ישראל מעמידה לרשות לקוחותיה צוות שירות מיומן ואדיב, המספק מענה מהיר ומקצועי בטלפון ובפלטפורמות הדיגיטל השונות.
מותג "Tupperware" מזוהה בעולם ובארץ בזכות איכות מוצריו ולא פחות מכך בזכות העיצוב והצבעוניות העזה המקבלים ביטוי בכל סדרות המוצרים. מאפייני העיצוב של "Tupperware" מאפשרים סידור וארגון ארונות המטבח בצורה אופטימלית, אסתטית ונוחה. הצבעוניות המיוחדת משדרגת את המטבח. בזכות שני אלה עבודת המטבח הופכת לחווייתית ומהנה.
בין קטגוריות המוצרים החדשות, בולט ECO+ – קו של כלים עשויים פלסטיק ממוחזר ביניהם:
"כוס קפה לדרך",
"סט קופסאות שקופות"
ו"בקבוקי מים אקולוגיים".
הסדרה האקולוגית מתכתבת עם החזון של "Tupperware" העולמית לפיו עד 2025 תשווק את כל מוצריה במארזים מתכלים בלבד.
"Tupperware" היא הראשונה מבין ארבע חברות עולמיות המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת אשר ממיסה ומעבדת פסולת פלסטיק חד פעמי, המביאה לפירוקה תחת תנאי לחץ גבוהים לרמה מולקולרית ושיחזורה לפלסטיק איכותי המאושר לבוא במגע עם מזון.
סירי הפלסטיק נכנסים לתנור:
בין המוצרים החדשניים והמסקרנים ביותר שמציגה "Tupperware" בימים אלה, נמצאת סדרת "אולטרא פרו" – סירי פלסטיק המתאימים לשימוש בתנור עד 250 מעלות, לשימוש במיקרו גל, לאחסון במקרר או במקפיא. סדרה חדשנית זו מאפשרת יעילות ונוחות מרבית במטבח, בבטחה וללא חשש מפליטת חומרים מסוכנים.
אודות:
Tupperware היא מובילה עולמית בתחום מוצרי הבית והמטבח. החברה מייצרת ומשווקת מוצרי בית הכוללים מוצרי הכנה, אחסון והגשה למטבח ולבית. בשנת 1942 פיתח ארל טאפר את המיכל הראשון של המותג; מוצרי המותג הוצגו לציבור לראשונה בשנת 1946.
לאור הצלחתו בעולם כולו, שם המותג – "Tupperware" הפך לגנרי בהתייחסות למיכלי אחסון וקופסאות מזון מפלסטיק.
"Tupperware" מפתחת, מייצרת ומפיצה את מוצריה כחברה בינלאומית הפועלת תחת חברת האם שלה "Tupperware Brands".
בשנת 2021, לאחר שלוש שנים בהן הופסקה פעילות החברה בישראל, "Tupperware" חזרה לארץ תחת הזכיינית "אקומיקס" ובמודל שיווק אינטרנטי.