כותרות אחרונות
Search

קמפיין "כולנו שווים" של חברת "AMOR".

 

 

קמפיין "כולנו שווים" של חברת "AMOR".

זה הזמן להכיר את הסיפור המדהים והמיוחד של בחורה צעירה בת 22  שהצליחה להוכיח לכולם שחלומות נועדו בשביל להגשים אותם.

טל בלום, זה השם שאותו כדאי שתזכרו, אשת ביוטי , טיפוח ואסתטיקה.

 

צילום: יח"צ "אמור"

 

כבר מגיל קטן ידעה טל בלום שעולם הקוסמטיקה והאסתטיקה יהיה חלק מחייה. למרות גילה הצעיר  החליטה טל להיכנס לעולם הטיפוח ללא שום חשש.

 

כיום יש מאחורי טל שנים רבות של ניסיון ועבודה בתחום האסתטיקה והיופי, חשוב לציין שבנוסף לשנות הניסיון אותם צברה במהלך השנים  למדה טל את עולם הקוסמטיקה והיופי ואף סיימה בהצטיינות. בין היתר למדה טל איפור, עיצוב גבות, לייזר, הזרקות, פדיקור, מניקור ועוד…

צילום ליין המוצרים החדש של החברה מלווה בקמפיין ערכי ומיוחד. מטרתו להציג כי כולנו שווים והאיפור מתאים לכל גווני עור וכל גיל. 

 

צילום: יח"צ "אמור"

בליין המוצרים תוכלו למצוא :
UP – המייקאפ השקוף שלנו שמתאים את עצמו לגוון העור ומאפשר להנות ממיקאפ אחד לאורך כל עונות השנה. המייקאפ מכיל בתוכו מקדם הגנה, 50 SPF. שכבה ראשונה של המייקאפ היא קלילה, מתאימה ליומיום ולא כבדה על העור. שכבה שניה בעלת כיסוי יותר מלא ומתאימה בעיקר לערבים וליציאות.

HAIR PLUS – הערכה המושלמת ליצירת זקן מלא, מטופח וגבות מלאות ועבות. הערכה מכילה רולר אשר פותח את נקבוביות העו, סרום ותרסיס אלכוהול לחטוי הרולר. הערכה גורמת לתוצאה המקסימלית והטובה ביותר של צמיחת שערות.

LA FLEUR D'AMOR – טינט בצבע וטעם דובדבן שמעניק את הצבע המדוייק לשפתיים ומראה שזוף ללחיים.

ערכת AMOR לגבות – סבון גבות המכילה ספריי התזה, סבון גבות ומברשת לעיצוב הגבה.

Magic look by AMOR – אבקת פודרה שקופה במרקם עדין במיוחד, נעימה למגע המתאימה לכל גווני העור, מסייעת לקיבוע המייקאפ, יוצרת מראה טבעי בגימור מושלם ומעניקה מראה רך, קטיפתי ונעים על עור הפנים. המארז מגיע עם ספוגית פוף.

יומן MY AGENDA – היומן שלנו הוא לא עוד סתם יומן שקונים בחנויות, היומן מכיל טיפים לטיפוח יופי, שגרת יום, איך לנהל את הזמן נכון, משפטי מוטיבציה, רשימת יעדים/ מטרות אישיות ויעדים שהספקתי/ לא הספקתי החודש. רשימות, מזלות, ימי עסקים בחודש וכל מה שתצטרכו לדעת ביומן אחד!!! בנוסף, בתוך היומן תקבלו קופונים והנחות לקליניקת TBB ולאתר AMOR שלנו.

 

צילום: יח"צ "אמור"

 

"לא חשוב אם אתה שחור או לבן"- מטרת הקמפיין להציג את המוצרים שמתאימים לכל גוון עור ולכל גיל.