כותרות אחרונות
Search

מצעד האמנים המרגשים ביותר בישראל לשנת 2023.

צילום: unsplash

 

מצעד האמנים המרגשים ביותר בישראל לשנת 2023.

בסיומה של כל שנה, עברית ולועזית, נהוג לעשות מצעדים הסוקרים את טעם הקהל והמבקרים. מצעדים אלו מציגים את האמנים המובילים, בין אם זה על פי נתונים מספריים (לדוגמא, מכירות כרטיסים, מכירות אלבומים, השמעות ברדיו או השמעות בסטרימינג), בין אם זה על פי סקרים המופנים לקהלים במקומות שונים, ובין אם זה על פי דעה אישית כזו או אחרת, של מבקרי מוזיקה.

 

גם בסיומה של שנת 2023, נערכו מצעדים וסקרים מסוגים שונים, כאשר בין היתר, הוצגו רשימת האמנים המרגשים ביותר לשנה החולפת, וביניהם:

עידן עמדי

בין האמנים הבולטים, ניתן למצוא את עידן עמדי – בין אם זה בזכות המוזיקה המקורית שהוא יצר ובין אם זה בזכות קאברים לשירים של אמנים אחרים וכן בזכות שיתופי פעולה שונים והופעתו בטלוויזיה בסדרה המצליחה "פאודה".

 

הזמנת כרטיסים להופעות של עידן עמדי הפכה לכה מבוקשת, בעיקר בזכות ההצלחה שלו ועצם היותו אמן מרגש שנמצא עמוק בלב של כל אחד ואחת מאיתנו. לכן הכרטיסים להופעות נחטפים במהירות.

 

מי שרוצה ליהנות מהמוזיקה שלו בלייב, מוטב שיזמין כרטיס כמה שיותר מהר, ברגע שיוצאת הודעה על הופעה קרובה.

 

נועה קירל

אין ספק שאחת האמניות שריגשה אותנו לא מעט, היא נועה קירל בזכות ההופעה שלה באירוויזיון וההצלחה הגדולה שלה, בארץ ובעולם. אומנם מדובר בזמרת הפונה בעיקר לקהל הצעיר, אך גם מבוגרים שנחשפו אליה, התרגשו ללא ספק מהמוזיקה שלה ומדברים אחרים שהיא עושה. אי אפשר שלא להתפעל ממנה.

 

עדן חסון

אמן נוסף שריגש אותנו בשנת 2023 הוא עדן חסון, בזכות מוזיקה ייחודית שהפכה אותו לקול מוביל במוזיקה הישראלית, הן בקרב צעירים והן בקרב מבוגרים. ההופעות שלו הן דוגמא טובה להצלחה שלו.

 

טונה ורביד פלוטניק

שני אמנים שהצליחו לרגש לא מעט, בזכות סיבוב הופעות משותף, שיתופי פעולה עם אמנים שונים וכן דברים שהם שיצרו לבד, הם טונה ורביד פלוטניק, שניהם נחשבים לזמרי היפ הופ מובילים בישראל, וזוכים להצלחה גדולה שחורגת מהז'אנר.

 

אביתר בנאי

אביתר בנאי הצליח למשוך תשומת לב רבה, הן בזכות ההופעות המיוחדות שלו והן בזכות אלבום קאברים מיוחד שהוא הוציא לקראת סוף שנת 2023, שאפיין את מה שעברנו והרגשנו במהלך שנה זו.