כותרות אחרונות
Search

סילבסטר בדרך? קולקציית התכשיטים המושלמת של "PASH Jewelry" תרים לך את האאוטפיט!

 דוגמנית: סוכנות "יולי גרופ" – צילום: רונה בר ואופק שלום.

 

סילבסטר בדרך? תרים לך את האאוטפיט!

קולקציית תכשיטי הכסף והזהב הזאת תגרום לכל פאשינסטה להחסיר פעימה. היכולת לרגש בעוצמה של עיצוב פשוט ונועז עם אמירה, גורמת לכל התכשיטים להפוך להתאהבות מהירה ממבט ראשון.

 

מחפשת עגילים שיגרמו לאוזן שלך לנצנץ ? תכירי את מותג התכשיטים pash jewelry , שעושה בדיוק את זה! הוא הוקם לפני פחות משנה וכבר הצליח לצבור הכרה והצלחה עם חתימה שייחודית רק לו.

 

המעצבת יובל, (28), הקימה את המותג ומייצרת תכשיטים מדויקים על זמניים במחירים שפויים, שאפשר לרכוש אונליין.

 

העיצוב הייחודי של "PASH" שם דגש על אלגנטיות, קו נקי עם שילוב מחודש ומרגש של בוהו ואינטרפרטציות מודרניות. PASH אוהבת לשחק בעיצובים שלה עם עגילים בכמה חורים באוזן, שמשלימים יחד סט של צורות גאומטריות שונות אבל משלימות.

 

כלל התכשיטים שלה מיוצרים מכסף טהור 925 וציפוי זהב טהור 18 או 14  קראט, בציפוי עבה שמבטיח שמירה לאורך זמן רב, עם אחראיות על כל פריט של שנה שלמה. עיצובים ייחודים לעגילים, טבעות, שרשראות וצמידים שהשאירו אותנו עם חשק לעשות עוד כמה פירסינגים באוזן.

 

 דוגמנית: סוכנות "יולי גרופ" – צילום: רונה בר ואופק שלום.

 

קולקציית העגילים המרגשת של "pash"  משלבת כמה סגנונות: עגילים כסף וזהב ארוכים ותלויים, עגילי שרשרת, עגילי חישוק גדולים ועגילים צמודים. מתאימים לאירועים מיוחדים למי שמעוניינת לגנוב את ההופעה וגם ליום-יום כחלק מהמלתחה הקבועה שלך. עגילים יפים יש בשפע, אבל עגילים מיוחדים בעינינו הם אלו שגורמים לך לרצות לענוד אותם יום אחרי יום.

 

אם יש פריט בעולם שתמיד חייב להיות מדויק הרי הוא שרשרת לאישה.

 

 דוגמנית: סוכנות "יולי גרופ" – צילום: רונה בר ואופק שלום.

 

לא משנה אם מדובר בשרשרת זהב לאישה או שרשרת כסף לאישה, אין ספק שמדובר בפריט שהוא הצהרה מדויקת שמתארת את הסיפור האישי של מי שעונדת אותו.

 

אין ספק שהשרשראות של PASH jewelry מיוחדות וניכרת בהן חתימה גבוהה של עיצוב אישי.

 

טבעות כסף וזהב ייחודיות שמזכירות לנו למה התאהבנו בבוהו מלכתחילה.

 

אם את מחפשת טבעת כסף או טבעת זהב בציפוי   18k   זה כנראה המקום.  מצד אחד ישנן טבעות יפות ופשוטות, כאלו שאפשר לענוד בערמה (stack). לצידן יש את כאלו בולטות יותר שישבו את הלב שלכן בלי מאמץ.

 

צמיד לאישה הוא פריט שדורש הרבה תשומת לב.

 

 דוגמנית: סוכנות "יולי גרופ" – צילום: רונה בר ואופק שלום.

 

נכון, לפעמים נראה שהוא תוסף משלים לשרשרת ועגילים, אבל כאלו שמעוצבים נכון יגנבו את כל ההצגה. גם כאן, צמידי כסף וזהב באים לידי ביטוי באופן מיוחד שפשוט מרגש והופך כל הופעה לשדרוג אינסופי לסטייל שלך.

 

אחד הדברים הבאמת מרגשים הוא לראות את הדגש על החומרים במותג התכשיטים "Pash Jewelry". לא מעט יצרניות תכשיטים (גדולות וקטנות) עושות שימוש בחומרים כמו ניקל, נחושת, גולדפילד ועוד חומרים לא איכותיים שמצד אחד פוגעים באיכות ובנראות של המוצר שאינו נשמר לאורך זמן ומצד שני יכולים לגרום לגירויים, אלרגיות ורגישויות נוספות אצל  האישה שעונדת אותם. השימוש בכסף 925 טהור וזהב 14k ו – 18k הופכים את כל התכשיטים להיפואלרגניים מצד אחד, ולכאלו עם חיי מדף ארוכים מצד שני.

 

אתר: PASH Jewelry" : www.pash-jewelry.com"