כותרות אחרונות
Search

"פיורמג'יק" חברת הביוטכנולוגיה הישראלית משיקה סדרת מוצרים חדשים תחת המותג Asta-In.

"אסטקסנטין" הדור הבא של הקוסמטיקה הטבעית – צילום: אבי בר

 

"פיורמג'יק" חברת הביוטכנולוגיה הישראלית משיקה סדרת מוצרים חדשים תחת המותג Asta-In. 

מדובר במוצרי קוסמטיקה טבעיים וירוקים שבבסיסם "אסטקסנטין" נוגד החמצון העוצמתי ביותר בטבע.

 

פיורמג'יק חברת הביוטכנולוגיה הישראלית משיקה את "Asta-In", מותג מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים של החברה שבבסיסו רכיב ה"אסטקסנטין" הידוע כנוגד החמצון החזק בטבע.

 

מקורו של ה"אסטקסנטין" במיקרו-אצה בשם ה" מטוקוקוס פלוויאלס", אותה מגדלת חברת "פיורמג'יק" בחוות גידול ייחודית במושב יד-רמב"ם, בתנאים המחקים את אופן גידולה בטבע.

 

תומר פלד, מנכ"ל החברה – צילום: אבי בר

 

המוצרים הייחודיים של החברה  מיוצרים בטכנולוגיית ייצור בלעדית ובת-קיימא, תוך הקפדה על שמירת ערכי איכות הסביבה. פיורמג'יק משתמשת באנרגית השמש לצורך הכנסת האצה לעקה. האצה מסנתזות פחמן דו-חמצני ישירות מהאטמוספירה, ובכך חלה הפחתה שך טביעת רגל פחמנית. גישה זו היא טבעית, חסכונית ומאפשרת יכולת תעשייתית גדולה בסטנדרטים ברמה עולמית וייצור אמין לטווח ארוך.

 

האסטקסנטין, פיגמנט טבעי בצבע אדום השייך למשפחת הקרוטונואידים, הנוגד חמצון רב עוצמה החיוני להאטת תהליכי הזדקנות ותחלואה נלווית. הוא נספג בגוף בצורה מושלמת בשל יכולתו לחדור מחסומים שונים בגוף. בכוחו להאיץ את פעולתם של נוגדי חמצון אחרים המצויים בגופנו. לשם המחשה מחקרים מראים כי אסטקסנטין חזק פי 6000 מוויטמין C וחזק פי 550 מוויטמין E.

 

מירי כהן בניזרי קוסמטיקאית מדופלמת PME ממודיעין  מדגימה את הטיפול במוצרים החדשים – צילום: אבי בר

"אסטקסנטין" מגן על עור הפנים והגוף:

ה"אסטקסנטין" מפחית לחץ חמצוני בפעילות אנטי-אוקסידנטית עוצמתית. כידוע, חלבון הקולגן הינו אחד מהרכיבים העיקריים במבנה העור. הוא ידוע כרגיש לנזקי חמצון ונוטה להתפרק במפגש רדיקלי חמצן הנפוצים בגוף. שימוש קבוע ב "אסטקסנטין" מסייע למנוע את התהליך ובכך לשמור על מראה עור צעיר, גמיש ובריא. מחקרים מראים כי צריכה קבועה של "אסטקסנטין" מפחיתה את נזקי העור המצטברים מחשיפה ממושכת לשמש, מקלה על תסמיני דלקות עור למיניהן ועוד…

סדרת מוצרי הקוסמטיקה של "Asta-in" פותחה בכדי לתת מענה טבעי ומושלם לטיפוח עור הפנים. הסדרה כוללת תחליב לניקוי עמוק, מסכת חמר משקמת, סרום וקרם פנים מועשרים ב"אסטקסנטין": 

 

 

"אסטקסנטין" הדור הבא של הקוסמטיקה הטבעית – צילום: אבי בר

 

  • קרם פנים אנטי אייג׳ינג:

קרם פנים מועשר באסטקסנטין הידוע כנוגד החמצון החזק בטבע. מאיץ את התחדשות ומיצוק העור, ומספק תחושת לחות מוגברת. בעל מרקם עשיר שפותח במיוחד לטיפול בסימני ההזדקנות של העור. מחדש את מרקם העור, מסייע לצמצום קמטים וטשטוש כתמים. מפחית סימני עייפות, כהויות ויובש מתחת לעיניים. מסייע להפחתת עיגולים שחורים ושקיות מתחת לעיניים, ממצק ומעניק לעיניים מראה רענן וצעיר.

 

בנוסף לאסטקסנטין מכיל גם מיצוי צמחים ושמנים אתרים המזינים באופן מידי את העור העדין שמתחת לעין. הקרם בעל מרקם עדין הנספג במהירות מבלי לגרום לרגישות. מזין את העור בלחות עמוקה ועוזר לתיקון נזקי קרינה וסביבה. מחזק את מערכת הנימים העדינה העוטפת את אזור העיניים ובכך מונע היווצרות של שקיות וכהויות סביב העין .למראה עור בריא, מתוח, גמיש וזוהר.

 

הוראות שימוש : למריחה על עור פנים נקי .מומלץ לעסות הקרם על עור לח כך ספיגתו תהיה מהירה יותר. הקרם נספג במהירות ומשאיר את העור נעים ורך למגע עם ניחוח עדין.

  • מ"ל, מחיר 180 ₪
  •  

"אסטקסנטין" הדור הבא של הקוסמטיקה הטבעית – צילום: אבי בר

 

  • תחליב ניקוי פנים:

תחליב ניקוי ייחודי וטבעי לעור הפנים, בעל פעולה כפולה: פעולת ניקוי עמוק ויסודי ובנוסף מעניק הזנה לעור  כך שהוא מותיר אותו נקי, רך וגמיש. התחליב מעושר באסטקסנטין ,  נוגד החמצון העצמתי, המסייע לעיכוב תהליך הזדקנות. התחליב מעשיר ומזין את העור באנטי אוקסידנטים חיוניים.

150 מ"ל  מחיר 90 ₪

 

  • סרום פעיל אנטי אייג׳ינג:

סרום אנטי אייג’ינג פעיל,  עשיר באסטקסנטין וקומפלקס שמנים צמחיים. מיצוי האסטקסנטין ידוע כבעל תכונות נוגדות חמצון המסייעות בשמירה על גמישות העור. הסרום עשיר בוויטמינים המסייעים בשמירה על חיוניות העור ובסיוע בעיכוב תהליך הזדקנותו. יעיל ומוכח בשיקום תאי העור ובהפחתת קמטוטים. בעל מרקם קליל הנספג במהירות בעור ומותיר תחושה רכה ונעימה.

 

הוראות שימוש : יש למרוח על פנים נקיות, לעסות את העור בתנועות סיבוביות ועדינות עד לספיגה מלאה, לפני מריחת קרם הפנים.

30 מ"ל, מחיר 190 ₪/

 

"אסטקסנטין" הדור הבא של הקוסמטיקה הטבעית – צילום: אבי בר

 

  • מסכת חימר מטהרת:

מסכת פנים מטהרת על בסיס מספר סוגי חימר, מועשרת באסטקסנטין טבעי, עשירה בברזל ובמינרלים. המסכה מסייעת בספיחת רעלים ועודפי שומן מהעור ומייבשת פצעונים. מתאימה לעור בוגר, מעניקה ניקוי עמוק ומותירה את העור אחיד זוהר.
מסייעת לטיפול ולניקוי יסודי לעור רגיל עד שמן. המסכה מכילה שילוב ייחודי של רכיבים התורמים לטיפול בעור שמן ואסטקסנטין להגנת העור מפני רדיקלים חופשיים, מטהרת וסופחת עודפי שומן ומאזנת את הפרשתם. בנוסף מרגיעה את העור ובכך מסייעת לשיקום וחידוש העור.

 

הוראות שימוש : יש להשתמש על עור פנים נקי, למרוח שכבה דקה של המסכה על כל הפנים באופן אחיד ולהימנע מאזור העיניים והשפתיים. להמתין עד לייבוש מלא ולאחר מכן לשטוף היטב במים פושרים. אחר שטיפת הפנים מומלץ למרוח סרום עשיר לאיזון העור ושמירה מפני איבוד לחות.

  • 50 מ"ל, מחיר 80 ₪
  •  

"אסטקסנטין" הדור הבא של הקוסמטיקה הטבעית – צילום: אבי בר

 

איכות:

חברת פיורמג'יק חרטה על דגלה לפתח מוצרי קוסמטיקה שמבוססים על חומרי גלם טבעיים, איכותיים ונקיים מכימיקלים ורעלים ובאותה נשימה שהמוצרים שלנו יתנו ערך מוסף אמתי ללקוחות.
המוצרים של החברה מאושרים על ידי משרד הבריאות. מפעל הייצור פועל בתנאי ייצור מוקפדים ותחת סטנדרטים בינלאומיים של ISO ו GMP.

כל המוצרים מיוצרים באישור משרד הבריאות, ללא כימיקלים, ללא פרבנים, וללא מלחים או צבע סינתטי. המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.

 

קיימות:
חברת פיורמג'יק פועלת להפחתת צריכת משאבים מזהמים ונמנעת משימוש במוצרי נפט או פחם שתורמים להתעצמות משבר האקלים. החברה עושה שימוש בשיטת יצור ירוקה וידידותית  לסביבה.

​גידול אצות נחשב לאחד הפתרונות למשבר האקלים, בהיותו גידול ירוק עם טביעת פחמן נמוכה מאוד.  

 

 

פרטים על החברה והמוצרים:

https://www.astain.co.il/

https://www.puremagics.com/

את מוצרי החברה ניתן לרכוש באתר אסטאין, בבתי טבע ואצל קוסמטיקאיות מקצועיות.