כותרות אחרונות
Search

רשת "iDigital" הדור הבא – APP" – Apple Premium Partner"

 צילום: אבי בר

 

 

רשת "iDigital" הדור הבא – APP" –  APPLE PREMIUM PARTNER"

 "Apple" מעמיקה את השותפות העסקית עם "iDigital" משיקה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי והמשמעותי ביותר של "Apple" בעולם – "APP"

"APP" – מהפכה של ממש ברשת "iDigital" – השותפה הבכירה ביותר של "Apple" העולמית בישראל.

ההשקעה במהלכים החדשים של הרשת נאמדת בכ-7 מיליון דולר.

 

"iDigital" מצטרפת למספר מצומצם של שותפות נבחרות בעולם המפעילות חנויות בשלושת הפורמטים הקמעונאיים של – Apple APP ,APR ,AAR –  עד סוף 2024 יוקמו בישראל שלושה סניפי "APP" שיהוו את דור העתיד של סניפי "iDigital".

 

סניף ה- "APP" הראשון בישראל הושק באופן סימבולי בקניון רמת אביב, סניף "iDigital"  הראשון שנפתח בארץ, אשר הביא עימו בשורה חדשה ומהפכה של ממש בחוויית הלקוח, חוויית השירות והמכירה שהלקוח הישראלי עוד לא הכיר בארץ.

 

סניפי ה-"APP" החדשים יאפשרו ללקוחות התנסות רחבה יותר במוצרי "Apple" – חללי החנות עוצבו תוך מחשבה על חווית התנסות הוליסטית

 

כמקובל בחנויות דומות בעולם, בסניפי ה-"APP" הוגדר אזור הדרכה מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות קבוצתיות שיועברו ע"י המומחים של "iDigital", שיהיו אמונים גם על מיקסום חוויית ההתנסות במגוון המוצרים והאביזרים שבחנות והתאמה מיטבית לצרכי הלקוחות, עם דגש על רמת שירות גבוהה. בסניפי ה- "APP" החדשים יינתנו גם שירותי מעבדה ותיקון מכשירים ע"י טכנאים מומחי "Apple". לקוחות "iDigital"  ייהנו משירות תיקונים למוצרי "Apple" בפרק זמן של עד 48 שעות.

 

סניף iDigital המחודש  בקניון רמת אביב – צילום: אבי בר

 

"iDigital" תחל בקרוב במהלך רחב של טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומיזציה של תהליכים לצורך שיפור חוויית הלקוחות בכל נקודות הממשק שלהם עם החברה.


כחלק מהמהלך יוקם אתר אינטרנט חדשני ששם דגש על חוויית המשתמש – פרויקט דגל המבוסס על שת"פ בין "Apple"  העולמית לפלטפורמת הסחר הדיגיטלי הטובה בעולם – "Shopify" ובנוסף, הוטמאה מערכת "CRM" חדשה לניהול כולל של מערכת היחסים של החברה עם לקוחותיה תוך מתן מענה הוליסטי לאורך זמן.

 

דורון סלע, מנכ"ל iCon Group ו-iDigital: "מדובר בצעד משמעותי המבסס עוד יותר את מעמדה של "iDigital"  כרשת המובילה בחוויה, במכירות ובמתן שירות למוצרי "Apple" בישראל, ובעיקר הבעת אמון של חברת "Apple" ב- "iDigital" ובשוק הישראלי"

 

ההשקעה במהלכים החדשים של הרשת נאמדת בכ-7 מיליון דולר.

 

חברת  "Apple" העולמית מעמיקה את שיתוף הפעולה העסקי והאסטרטגי עם "iDigital".  החברה תפעיל בישראל סניפים בשלושת פורמטים קמעונאיים יוקרתיים של – Apple APP ,APR ,AAR – מדובר במהפכה של ממש בחוויית הלקוח, חווית השירות והמכירה בחנויות הרשת. בכך תמשיך "iDigital"  לבסס את מעמדה כמובילת שוק במומחיות, בשירות ובמכירת מוצרי "Apple" בישראל.

 

חנות הדגל של "iDigital" נמצאת בקניון רמת אביב ,וזאת החנות הראשונה של הרשת בישראל, שהוסבה להיות חנות ה- APP" (Apple Premium Partner)" הראשונה בארץ ובמהלך שנת 2024 יפתחו שני סניפי "APP" נוספים.

 

סניפי ה- "APP" מציבים סטנדרט חדש לחוויית הלקוח בישראל. לקוחות "iDigital" ייהנו מהחוויה הקרובה ביותר לחנויות Apple Store בעולם מבחינת עיצוב, שירות, מומחיות, מגוון ערכים ושירותים נוספים – חוויה צרכנית ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר.

 

דורון סלע, מנכ"ל iCon Group ו- iDigital – צילום: אבי בר

 

דורון סלע, מנכ"ל iCon Group ו- iDigital"  :"iDigital" גאה להמשיך את השותפות האסטרטגית העמוקה עם "Apple" בישראל ולהשיק יחד לראשונה בישראל את פורמט ה- "APP" עם סניף דגל ראשון בקניון רמת אביב. זהו צעד משמעותי שיסייע לבסס עוד יותר את מעמדה של "iDigital"  כרשת המובילה במכירות ובמתן שירות למוצרי "Apple" בישראל ובעיקר הבעת אמון של חברת "Apple" ב- "iDigital" ובשוק הישראלי. אנו מביאים בשורה של ממש ללקוחות אפל בישראל הן בחוויית הביקור בחנות והן במגוון המוצרים ובשירות. צעד זה יאפשר להנגיש עוד יותר את מוצרי "Apple" ואת מערך השירות המצוין של החברה ולהמשיך ולחזק את הקשר בין "iDigital" לבין האפליסטים הישראלים".

 

APP – כאן ועכשיו

מהפכת חוויית שירות ומכירות

תהליך המעבר לפורמט ה- "APP" מלווה במהפכה של ממש בחוויית השירות שתשתנה לבלי היכר וכוללת סטנדרטים חדשים של חוויית לקוח. את פניהם של המבקרים בחנויות הדגל יקבל נציג iDigital שיסייע ללקוחות בכל נקודות המגע איתם, כולל הכוונה וליווי מומחה בהתאם לצרכי הלקוח. הלקוח יחווה התנסות מיטבית, התאמת מוצר באופן מדויק ומותאם אישית, ייעוץ, שירות טכני ועוד.  בנוסף, בשורה גדולה במיוחד – בסניף יינתנו ללקוחות החברה שירותי מעבדה ותיקון מוצרים על ידי טכנאי מומחה בפרק זמן של עד 48 שעות.

 

חוויית הביקור ב-APP

סניף ה- "APP" החדש של  "iDigital" יאפשר ללקוחות התנסות רחבה יותר במוצרי "Apple". חללים ייעודיים שעוצבו תוך מחשבה על חווית התנסות כוללת יותר, המאפשרת ללקוחות לבחון מגוון מוצרים ואביזרים הקשורים זה לזה באזור ספציפי ולהבין לעומק כיצד ירצו להשתמש בהם ולאילו אביזרים תומכים יזדקקו.

 

סניף iDigital המחודש  בקניון רמת אביב – צילום: אבי בר

 

התנסות live וליווי מקצועי

לקוחות "iDigital"  זוכים בחוויית קנייה מרגשת וייחודית מאז ומתמיד, אבל היא תהפוך למקצועית עוד יותר: מומחי "iDigital"  ילוו את הלקוחות בהתנסות במגוון המוצרים שבחנות, יתאימו לכל לקוח את המוצר המתאים בדיוק לצרכיו, ידאגו להעברת מידע מהמכשיר הישן, ידריכו את הלקוח באופן אישי על השימוש במוצר ועל הפיצ'רים המרכזיים שבו ויתאימו ללקוח את מגוון האביזרים המשלימים הנדרשים לו לצורך הפקת המירב ממכשיר ה- "Apple" שרכש.

 

Group Demo

בדומה לחנויות המותג בעולם, בחנות הוגדר אזור מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות והדגמות קבוצתיות שיועברו על ידי המומחים של "iDigital" בנושאים שונים הקשורים בשימוש במכשירי "Apple" וכן בחשיפת פיצ'רים חדשים. הלקוחות יוכלו לשבת בנוחות בהדרכה פרונטלית ולצפות בהדגמה על גבי מסך גדול שתאפשר הבנה הוליסטית הלכה למעשה. לו"ז ההדרכות יפורסם באתר החברה.

 

סניף iDigital המחודש  בקניון רמת אביב – צילום: אבי בר

 

חוויית הלקוח החדשה של iDigital

בנוסף לכל אלה, iDigital מיישמת בימים אלו ממש מהלך משמעותי ורחב של טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומיזציה של תהליכים קיימים ועתידיים לצורך שיפור חווית לקוחות החברה, בדגש על שני פרויקטים משמעותיים.

 

הקמת אתר אינטרנט חדשני

פרויקט דגל המבוסס על שיתוף פעולה של "Apple"  העולמית עם פלטפורמת הסחר הדיגיטלי הטובה בעולם  "Shopify", שימוש הניתן לשותפים העסקיים המובילים של "Apple"  ברחבי העולם בלבד. במסגרת הפרויקט, וכשותפה בכירה של "Apple", יושק בתחילת שנת 2025 אתר תוכן וסחר מתקדם של החברה שיאפשר ללקוחות לחוות את חווית "iDigital – Apple" הקיימת בסניפים ובעולם הפיזי גם בעולם הדיגיטלי.

 

מעבר למערכת CRM מתקדמת

בניית פלטפורמה מתקדמת לניהול כולל של מערכת היחסים של החברה עם לקוחותיה – תשתיות דאטה ומידע לניהול כלל נתוני הלקוחות בכל נקודות המפגש שלהם עם החברה. מערכת ה-CRM תאפשר לחברה לפתח היכרות עמוקה עם הלקוחות ולשדרג באופן משמעותי את הצעת הערך שלה ללקוחות מועדון החברים באופן פרסונלי הנבנה על הפרופיל שלהם ובהתאם לצרכיהם, להשיק ערכים מוספים בעולמות השירות והשירות הטכני ולשים דגש נרחב על הנגשה טובה יותר של מידע על מוצרי Apple, טיפים מהמומחים, הדרכות וסדנאות.

 

השירות כערך עליון ומבדל

יצירת מהפכה אמיתית ברמת השירות של החברה – מתן שירות מצוין – כערך המוביל של החברה בכל נקודות המגע עם הלקוח. "iDigital" תשיק מערכת חדשה לזימון תורים שתאפשר ללקוחות להזמין תור להפקדת מכשיר לתיקון באחד מסניפיה, ובעתיד גם לעקוב אחר התקדמות הטיפול דרך אתר החברה. בקרוב אף יינתן שירות עד בית הלקוח – במסגרתו לקוחות החברה יפקידו מכשיר לתיקון וייהנו ממשלוח המכשיר בחזרה לביתם לאחר התיקון.

 

סניף iDigital המחודש  בקניון רמת אביב – צילום: אבי בר

 

בשורה גדולה במיוחד ללקוחות החברה – בארבעה סניפים מובילים יינתנו שירותי מעבדה ותיקון מוצרים ע״י טכנאי מומחה ומוסמך "Apple" בפרק זמן של עד 48 שעות. במעבדה המרכזית של החברה, שודרגה רמת השירות וקוצרו באופן משמעותי זמני ההמתנה לתיקוני מכשירי "Apple".

 

הרחבת אחריות

"iDigital" מציעה ללקוחותיה שתי תוכניות הרחבת אחריות המעניקות את האחריות המקיפה ביותר בישראל על מוצרי "Apple". התוכניות מקנות את ההגנה המושלמת ומאפשרים ללקוחות "iDigital" "ראש שקט ושקט נפשי". במסגרת זו ניתנים תיקונים במעבדת "iDigital"  הרשמית המאושרת ע״י "Apple", חלקי חילוף מקוריים וטכנאים מוסמכי "Apple" לתיקון מושלם של המכשיר במקרה של כל תקלה.

 

"iDigital Care" – אחריות הניתנת ל-3 שנים מרגע רכישת המכשיר. תוכנית זו ניתנת לכלל מוצרי "אפל" (Apple  (iPhone, Mac, iPad, Apple Watch  ומרחיבה לשנתיים נוספות את אחריות היצרן של "Apple" .

 

"Care + iDigital"  – אחריות הניתנת לשנתיים מרגע רכישת ה-iPhone. התוכנית מציעה את כל היתרונות של "iDigital Care"  והיא כוללת בנוסף כיסוי נרחב של תיקון שבר מסך ל- "iPhone" עד פעמיים בתקופת האחריות.

 

 

דורון סלע, מנכ"ל iCon Group ו- iDigital – צילום: אבי בר

 

 

הצעות ערך

כחלק מהמאמץ הקבוע של החברה להנגיש את מוצרי "Apple"  ללקוחות, "iDigital"  מובילה מהלכים משמעותיים ומאפשרת ללקוחותיה הצעות ערך מצוינות. "iDigital" מובילה את עולם ה-Trade In ומאפשרת ללקוחות עסקאות טרייד-אין על מגוון מוצרי "Apple" שלהם: iPhone, Mac ו-Apple Watch.

 

בנוסף, מציעה "iDigital" ללקוחותיה מגוון חבילות המשלבות רכישה של מוצר אפל יחד עם הטבה משמעותית כגון: שוברי הטבה לרכישת אביזרים (עד 300 ש"ח), הטבות כדוגמת מטען 3 ב-1 בשווי 349 ש"ח, הטבה של הרחבת אחריות מקיפה מעבר לאחריות היצרן ועוד…

 

דורון סלע, מנכ"ל iCon Group ו- iDigital"  :"iDigital" גאה להמשיך את השותפות האסטרטגית העמוקה עם "Apple" בישראל ולהשיק יחד לראשונה בישראל את פורמט ה- "APP" עם סניף דגל ראשון בקניון רמת אביב. זהו צעד משמעותי שיסייע לבסס עוד יותר את מעמדה של "iDigital"  כרשת המובילה במכירות ובמתן שירות למוצרי "Apple" בישראל ובעיקר הבעת אמון של חברת "Apple" ב- "iDigital" ובשוק הישראלי. אנו מביאים בשורה של ממש ללקוחות אפל בישראל הן בחוויית הביקור בחנות והן במגוון המוצרים ובשירות. צעד זה יאפשר להנגיש עוד יותר את מוצרי "Apple" ואת מערך השירות המצוין של החברה ולהמשיך ולחזק את הקשר בין "iDigital" לבין האפליסטים הישראלים".

 

רשת "iDigital" , הפועלת תחת חברת האם "iCon Group" – היבואנית הרשמית של מוצרי "Apple" בישראל – מונה 20 סניפים מחיפה ועד אילת. בנוסף אליהם, מפעילה הרשת את 6 סניפי "iDigital goodiz". בנוסף למוצרי "Apple", מציעה "iDigital" מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בסגנון החיים הדיגיטלי.