כותרות אחרונות
Search

לרגל יום האישה הבינלאומי, מבצע טעים בפק"ל ספרים: כל ספרי הבישול במחיר ללא תחרות!

 

 

לרגל יום האישה הבינלאומי, מבצע טעים בפק"ל ספרים:  כל ספרי הבישול במחיר ללא תחרות!

פק"ל ספרים מציעה לרגל יום האישה הבינלאומי: כל ספרי הבישול שבקטלוג במחירים ללא תקדים, בין 9.90 ש"ח ל-19.90 ₪ – במקום 98 שקלים בממוצע * המבצע יתקיים בין ה-8 ל-10 במרץ.

 

ב-9 במרץ יחול יום האישה הבינלאומי ופק"ל ספרים, מקבוצת "קליק טוי", הכינה הפתעה מיוחדת לכל הבשלניות (והבשלנים!) שבינינו: מבצע הנחות מטורף, שיכלול את כל ספרי הבישול שבקטלוג שבאתר החברה, במחירים שבין 9.90 ₪ ל-19:90 ₪ בלבד – במקום מחיר ממוצע של 98 ₪ לספר!

 

קטלוג ספרי הבישול של פק"ל ספרים עשיר ומגוון, ומתאים לכל חך וטעם. גם פודיז וחובבי בישול גורמה ימצאו כאן את מבוקשם. שימו לב, שהמבצע המיוחד הזה יארך 3 ימים בלבד – בין ה-8 ל-10 במרץ.

 

מנכ"ל  קבוצת  פק"ל ספרים כפיר גבאי   אמר כי "אנחנו לגמרי מבינים את הקושי, במיוחד בימים אלה, לגשת לחנות הספרים ולהקדיש זמן רב לבחירת הספר שאנחנו רוצים לקחת איתנו הביתה. במיוחד אמורים הדברים במי שעסוקות ועסוקים בבישולים במשך שעות ארוכות. החלטנו להקל על הלקוחות שלנו, ולהציע להם 'לשוטט' בין הספרים – מן הבית. קל, זמין ונוח, ולא פחות חשוב, במחיר שפוי. לרגל המבצע המיוחד שאנחנו מכריזים עליו כאן, הכנו מבחר גדול של ספרי בישול, שיתאימו לכל טעם ולכל כיס."

 

רשימת הספרים המוצעת כוללת ספרי בישול לכל טעם וסגנון, ולדוגמה: מלכת המטבח מאת רונית סולטן צוקרמן, חצי חצי מאת קרין גורן, פשוט בריא על פיליס גלזר, מבשלים עם אנאבל קרמל, קציצות  מאת בניי סיידא,  רק מרק של בני סיידא, לא על המתוק לבדו קינוחים מאת עמותת בית השנטי, ממולאים של  קובי בר וספרים רבים נוספים.

 

פק"ל ספרים נולדה מתוך רצון להנגיש את שוק הספרים לכלל האוכלוסייה, לצעירים למבוגרים כאחד. חרטנו על דגלנו לתת מענה אטרקטיבי לשוק הספרים הריכוזי בישראל ולהעניק לכלל לקוחותינו חוויית ספרותית כתובה, איכותית וחדשנית, במחירים שפויים

 

הרעיון שלנו הוא להביא את הספרים אליכם, הקוראות והקוראים, הביתה. אין צורך לחכות לשבוע הספר כדי לקבל מבצע טוב, ואין צורך אפילו ללכת אל חנות הספרים. הספר החדש שתרצו לקרוא נמצא בקצות אצבעותיכם: פשוט נכנסים לאתר פק"ל ספרים, בוחרים ספר מהקטגוריה האהובה עליכם, מזמינים – וצוות העובדים החרוצים שלנו כבר ידאגו שהספר יחכה לכם ליד הדלת.

 

פק"ל ספרים – אתר הספרים הגדול בישראל:

https://pkl.co.il