כותרות אחרונות
Search

שלושה מכשירי שמיעה חדשניים עם טכנולוגיה פורצת דרך של חברת "Phonak" העולמית נחתו בישראל.

צילום: Phonak

 

שלושה מכשירי שמיעה חדשניים עם טכנולוגיה פורצת דרך של חברת "Phonak" העולמית נחתו בישראל.

רשת שטיינר מכשירי שמיעה, המשווקת הבלעדית של מוצרי "Phonak" בישראל,  מציגה שלושה מכשירי שמיעה מהפכניים, המצטיינים בשיפור הבנת הדיבור בסביבות מאתגרות ומותאמים למגוון לקויות בשמיעה. מערכת ההפעלה האוטומטית של המכשירים החדשים אומנה ע"י אינטליגנציה מלאכותית, על מנת ליצור את התוכנית השמיעתית המושלמת בכל זמן ומקום. 

 

אריק שטיינר מנכ"ל רשת "שטיינר":  "אנו גאים להמשיך להיות חוד החנית בישראל בתחום שיקום השמיעה, עם מכשירי השמיעה החדשניים ביותר בעולם".

 

החדשנות הטכנולוגית לא פוסחת גם על תחום מכשירי השמיעה. החברה הבינלאומית "Phonak" המתמחה בפתרונות שמיעה ומוצריה משווקים בישראל על ידי רשת שטיינר מכשירי שמיעה, פיתחה שלושה מכשירים פורצי דרך המעניקים את פתרון השמיעה הטוב ביותר למגוון לקויות שמיעה:

 

 מכשירי שמיעה מכשירי Phonak Slim L – צילום: phonak

 

* מכשירי Phonak Slim L דקים במיוחד ומוסתרים יותר מאחורי האוזן.

 

מכשירי שמיעה מכשירי NAIDA L – צילום: phonak

 

* מכשירי NAIDA L המיועדים לירידה קלה עד עמוקה בשמיעה ומתאימים גם למי שסובלים מדלקות אוזניים חוזרות, נקב או קרע בעור התוף.

 

 

מכשירי שמיעה Phonak" Slim L" – צילום: phonak

* מכשירי CROS L המיועדים לאנשים עם ירידה בשמיעה שלא ניתנת לשיקום באחת האוזניים, ומזרימים צליל מאותה אוזן אל האוזן השנייה בזמן אמת ובאיכות מרבית.

\

 

Phonak Slim L

מכשירי שמיעה מכשירי Phonak Slim L – צילום: phonak

 

למכשירי Phonak Slim L החדשים יש מראה דק ואלגנטי. הם מיועדים לכל מי שנמנעו עד היום מהרכבת מכשירי שמיעה בגלל מחסום הניראות, על מנת שיוכלו ליהנות מההשפעות החשובות של שיקום שמיעה על חייהם. מדובר במכשירים דקים, מאורכים יותר ונסתרים יותר. מכשירים אלו הם הראשונים מסוגם והם בעלי מבנה מיוחד – למכשירים זווית של 7 מעלות המאפשרת את מיקומם הנסתר יותר מאחורי האוזן.

 

Phonak Slim   שייכים לפלטפורמת Lumity המתמקדת בשיפור הבנת הדיבור במגוון סביבות מאתגרות, במטרה להרחיב את יכולת השתתפותם והשתלבותם של המשתמשים בחיי היום יום, ושיפור איכות חייהם.

 

מדובר במכשירים המטמיעים את הדור החדש של מערכת ההפעלה האוטומטית של Phonak – AutoSense OS 5.0. המערכת אומנה ע"י אינטליגנציה מלאכותית על מנת לזהות בצורה מדויקת יותר את הסביבה האקוסטית וליצור את התוכנית השמיעתית המושלמת לאותה נקודת זמן.

 

המכשירים מתאימים לבעלי ירידה קלה עד חמורה בשמיעה, מאפשרים ביצוע שיחות מכל סוג של טלפון נייד עם BT 4.2 ללא צורך באביזר עזר נוסף, בזכות Bluetooth מובנה במכשיר, וללא צורך בהחזקת מכשיר הטלפון. ניתן לשלוט בפונקציות שונות של המכשירים על ידי הקשה על האוזן, או מתוך האפליקציה הייעודית של Phonak.

 

המכשירים מתחברים לטלפונים מסוג אייפון ואנדרואיד. ניתן לצמד את המכשירים לעד שמונה אביזרי BT  שונים ובנוסף – לאביזרי מיקרופון מרוחק מסוג רוג'ר .

 

CROS L

מכשירי שמיעה Phonak" Slim L" – צילום: phonak

 

 

CROS Lumity מיועדים לאנשים עם ירידה בשמיעה שאינה ניתנת לשיקום באחת האוזניים. את משדרי הקרוס ממקמים על האוזן שאינה ניתנת לשיקום, והם מזרימים את השמע מצד זה אל האוזן הנגדית, בה מותאם מכשיר שמיעה מפלטפורמת Lumity. פלטפורמת Phonak Lumity מתמקדת בשיפור הבנת הדיבור במגוון סביבות – מהסביבה הביתית השקטה ועד לסביבות המאתגרות ביותר. מכשירי הקרוס מתאימים לשימוש עם מכשיר RIC או BTE של פלטפורמת Lumity באוזן השומעת.

 

Phonak CROS בעלי טכנולוגיה ייחודית המאפשרת הזרמת צליל מאוזן אחת לשנייה בזמן אמת ובאיכות מרבית, מנגנון המאתר את כיוון הדיבור ומשנה את כיווניות המיקרופונים והנחתת הרעש בהתאם, כיווניות דינאמית ואוטומטית במצב של דיבור על רקע רעש, מנגנון להגברת דיבור חלש בסביבה שקטה, מנגנון הנחתת רעשים מרחבי ודינאמי וחיישן תנועה המזהה דיבור בזמן תנועה ומפעיל שינויים בהתנהגות המכשירים כדי להקל על התקשורת במצב זה. יש להם סוללה נטענת מסוג ליתיום-יון .

 

מכשירי NAIDA L

מכשירי שמיעה מכשירי NAIDA L – צילום: phonak

מכשירי השמיעה של Phonak מסדרת Naida Lumity הם התוספת האחרונה למותג הוותיק של מכשירי Phonak Naida. הם מתאימים לירידת שמיעה קלה עד עמוקה.

 

בסדרה יש שני דגמים של-  BTE הראשון נטען ואותו ניתן להתאים גם עם צינורית דקה, והשני הוא מכשיר עוצמתי במיוחד המיועד לאנשים עם ליקוי שמיעה חמור-עמוק. בשני הדגמים מוטמעת טכנולוגיה פורצת דרך ואיכות חסרת פשרות.

 

בזכות המבנה שלהם וקלות התפעול, מכשירי Naida Lumity מתאימים גם למשתמשים החווים קושי עם מוטוריקה עדינה או קושי בראייה מקרוב, המעוניינים במכשירים עם תחזוקה מינימלית. בנוסף, הם מתאימים לסובלים מדלקות אוזניים חוזרות, הפרשות מרובות וכן לבעלי נקב/ קרע בעור התוף.

 

הסדרה מצטיינת בטכנולוגיה ייחודית המתמקדת בשיפור הבנת הדיבור במגוון סביבות, מהסביבה הביתית השקטה ועד לסביבות המאתגרות ביותר. קיימת אפשרות לשלוט בפונקציות שונות  באמצעות האפליקציה הייעודית של Phonak, ובדגם הנטען גם בעזרת הקשה פשוטה על האוזן.

 

מכשירי Naida Lumity מבוססים על AutoSense OS 5.0  – הדור החדש של מערכת ההפעלה האוטומטית של Phonak שאומנה ע”י אינטליגנציה מלאכותית לזהות בצורה מדויקת יותר את הסביבה האקוסטית, וליצור את התוכנית השמיעתית המושלמת לאותו זמן.

 

במכשירי Naida Lumity ניתן לבצע  שיחות מכל סוג של טלפון נייד עם BT 4.2 ללא צורך באביזר עזר נוסף, בזכותBluetooth  מובנה וללא צורך בהחזקת מכשיר הטלפון .אפשר לחבר את המכשירים לעד שמונה אביזרי BT שונים וליהנות מהזרמת צליל איכותית ונקיה.

 

במכשירים אלו קיים מנגנון המאתר את כיוון הדיבור ומשנה את כיווניות המיקרופונים והנחתת הרעש בהתאם, כיווניות דינאמית ואוטומטית במצב של דיבור על רקע רעש, מנגנון להגברת דיבור חלש בסביבה שקטה, מנגנון הנחתת רעשים מרחבי ודינאמי וחיישן תנועה המזהה דיבור בזמן תנועה ומפעיל שינויים בהתנהגות המכשירים כדי להקל על התקשורת במצב זה.

 

למידע נוסף: https://www.steiner.co.il/