כותרות אחרונות
Search

המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים גם השנה ברחבי הארץ – יום הזיכרון 4.5.22 בשעה 17:30.

צילום: עמותת דרך הרגליים.

 

המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים גם השנה ברחבי הארץ.

במרוץ לזכר חללי מערכות ישראל "רצים לזכרם",  אין נקודת זינוק, מדידת זמנים, או פודיום. זהו מרוץ שמתקיים למשך שעה אחת ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, בכל הארץ באותה שעה. למיזם נרשמים דרך אתר רצים לזכרם וכל נרשם מקבל באופן אקראי שם של נופל/ת ממאגר של עשרות אלפי הנופלים מאז קום המדינה ועד היום, לזכרו הוא מקדיש את הריצה. בועז יעקב, המייסד ומוביל המיזם: "אני מזמין את כל עם ישראל להצטרף אלינו גם השנה למיזם המרגש הזה".

המירוץ יתקיים ביום הזיכרון 4.5.22 בשעה 17:30.

 

המירוץ המסורתי "רצים לזכרם" יתקיים ביום הזיכרון הקרוב זו השנה השישית ברציפות. במירוץ אין נקודת זינוק או פודיום ואפשר לצאת אליו מכל מקום בו בוחרים הנרשמים והוא נערך באותה שעה בכל הארץ. המירוץ פתוח לכל מי שמעוניין לרוץ לזכרו של אדם יקר ובנוסף גם לזכרם של נופל/ת אקראי/ת ממאגר של עשרות אלפי נופלים מאז קום המדינה שקיים באתר "רצים לזכרם".

 

המוביל והמייסד של "רצים לזכרם" הוא בועז יעקב, חובב ריצה שבשירותו הצבאי איבד כמה מחבריו הטובים לנשק וגם חברים לחיים. את "רצים לזכרם" ייסד יעקב מתוך מטרה להפוך את הריצה לפעילות לאומית ארצית ביום הזיכרון. בכל מירוץ מתמלא עמוד הפייסבוק של המיזם באלפי צילומים מרגשים של רצים מרחבי הארץ והעולם בחולצות עם לוגו "רצים לזכרם" ודגלי ישראל בידיהם.

 

צילום: עמותת דרך הרגליים.

 

בועז יעקב: "המירוץ חוצה מגזרים, עדות ודעות ומטרתו לאפשר לנו כאומה לזכור את כלל הנופלים באשר הם. אני מזמין את כל עם ישראל להצטרף אלינו גם השנה למיזם המרגש הזה שכבר הפך למסורת עבור רבים". 

 

תמורת תשלום סמלי של 10 שקל נרשמים באתר "רצים לזכרם" והמערכת מאתרת באופן אקראי שם של נופל/ת במערכות ישראל לזכרו ירוצו המשתתפים. לכל אחד נשלח לינק ובו מידע מפורט על הנופל שהוא נבחר לרוץ לזכרו. מי שמעוניין, יכול להוסיף שם של נופל/ת נוסף לזכרו הוא רוצה לרוץ ושני השמות מודפסים על גבי מספר החזה שנתלה על החולצה. קובץ עם שמות הנופל/ים נשלח במייל לנרשמים בפורמט של "מספר חזה" ואותו הם מדפיסים ומצמידים לחולצה בעת הריצה.

 

כמו כן יש אפשרות להזמין חולצת ריצה לבנה עם סמל המירוץ תמורת 40 שקל, אותה ניתן לאסוף בסניפי  רשת חנויות הנוחות so good שבפריסה ארצית.

 

הרישום ל"רצים לזכרם" מתבצע דרך אתר   www.memorun.org