כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – "סטורי טיים" ספר ביכורים של כוכב הרשת לאון שניידרובסקי.

"סטורי טיים" – לאון שניידרובסקי – כריכה קדמית – צילום: יח"צ

 

 

כוכב הרשת לאון שניידרובסקי משיק ספר ביכורים:

 "סטורי טיים" הינו מדריך לגיבוש זהות דיגיטלית והתנהלות נכונה במרחבי הרשת.

 

לאון שניידרובסקי: "החלום שלי זה להיות מפורסם״..״איך הופכים להיות ויראליים״? "אני שומע את המשפטים האלה כמעט כל יום ותמיד קשה לי לענות תשובה מלאה. אומר לאון. בדיוק בשביל זה כתבתי את הספר הזה. כדי לתת לכם תשובות בגובה העיניים על המחיר שזה דורש ועל האמת שמאחורי כל הפילטרים והחיוכים האלה שאתם כל הזמן רואים ברשת. חיוכים שמתעקמים טיפה במציאות. כן, מה לעשות, אנחנו לא באמת חיים בסטורי. הספר הזה הוא אולי הפעם הראשונה שאתם פוגשים אותי האמיתי."

 

"סטורי טיים" – לאון שניידרובסקי – כריכה קדמית – צילום: יח"צ

 

בלי חומות ובלי להעמיד פנים, ספר הביכורים של לאון שניידרובסקי, "סטורי טיים" מטייל בין תחנות עולם הריאליטי והדיגיטל ומסביר איך מתווכים ביניהם לחיי היום יום. שיעורים חשובים שלאון למד על בשרו וחשוב לו להעביר לקוראים, על מנת שתוכלו לשלוט בזהות הדיגיטאלית שלכם ולא היא בכם. שתוכלו לפתח מודעות לשימוש נכון בפלטפורמות כמו טיקטוק, יוטיוב ואינסטגרם בלי להישאב למעגל הרסני שרק יוריד אתכם למטה.  

 

לאון שניידרובסקי – צילום: דור אליהו 

 

 

הספר מיועד לכל מי שרוצה להבין יותר על נוכחות דיגיטלית ברשת, לאון מומחה בכל האמור לבני נוער. שנים שהוא מרצה להם, נפגש איתם, שומע על הלבטים והקשיים ומציף מולם את האתגרים הקיימים ברשת ואיך להתמודד מולם. בספר הוא מסביר מניסיונו על כללים ליצירת תוכן ברשת, איך להפסיק להשוות את עצמינו לאחרים , להיות 'דמות' או להיות אותנטי? האם להיות ״כוכב רשת״ זה באמת זוהר? ואיך מזהים חברים אמיתיים? דרך הסיפורים והטיפים בספר תוכלו להתחיל לבנות את הסיפור שלכם בעולם האישי והדיגיטלי.

 

לאון שניידרובסקי – צילום: דור אליהו 

 

לאון שניידרובסקי: "צריך להתייחס למוח שלנו כמו פיד של טיקטוק. זה נכון בכל מה שאנחנו עושים, בעולם האמיתי או בעולם הדיגיטלי. כמו בפיד הטיקטוק, הרבה סרטונים חולפים מול עינינו. כמה מצחיקים, כמה סתמיים, כמה מפחידים. לא צריך לתת במה לכל סרטון או לצפות בו עד הסוף. תבחרו לְמה אתם רוצים להתייחס, תבחרו מה מייצג אתכם, תבחרו ב'אני' שלכם, זאת הבחירה האותנטית, זאת האהבה האמיתית."

 

את "סטורי טיים" ניתן להשיג ברשת חנויות סטימצקי בפריסה ארצית ובחנות המקוונת במחיר השקה של 78.40 ₪ (במקום 98 ₪) 

 

פייסבוק ,

אינסטגרם,

טיקטוק

 

לאון שניידרובסקי הוא יוצר תוכן, איש תקשורת ומרצה בכיר לנוער וצעירים. בעל יותר מעשר שנות ניסיון בשיווק ובפרסום במשרד הפרסום 'טינק'. בעל ניסיון של שנים בהרצאות למגזר העסקי והפרטי בתחום ניהול סושיאל ומופעים קומיים המתמקדים בתחום האופנה והזהות הדיגיטלית.