כותרות אחרונות
Search

ד"ר פישר פותחת את עונת קיץ 2024 עם מגוון מוצרים לכל גיל.

ד"ר פישר – אולטרסול מקס קרם פנים 50+ – צילום: יעל האן

 

ד"ר פישר פותחת את עונת קיץ 2024 עם מגוון מוצרים לכל גיל.

אולטרסול, מס' 1 בהגנה משמש בישראל1, מציע מגוון מוצרים רחב לכל גיל, פעילות וסוג עור בהם, ספריי להגנה רחבה וגבוהה מהשמש- 40% יותר הגנה בכל מיכל2

 

קיץ 2024 ממש בפתח ואיתו גם החופשות והטיולים מחוץ לבית עם כל המשפחה, ועוד מעט גם הבילוי האהוב על כל המשפחה בחופי הים ובבריכה. על מנת להגן על העור בצורה המיטבית ולשמור על בריאותנו, ד"ר פישר מציעה את אולטרסול, סדרת ההגנה משמש המובילה בישראל מזה 40 שנה והבחירה של רופאי העור בישראל3.

 

ד"ר פישר – אולטרסול מקס קרם פנים 50+ – צילום: יעל האן

 

אולטרסול מתאים לכל גיל, פעילות וסוג עור- לא אחת נשאלת השאלה כיצד לבחור תכשיר הגנה משמש- מה עדיף – ספריי או תחליב? והתשובה היא- מה שנעים לצרכנים להשתמש, כי הכי חשוב להשתמש באופן יומיומי, ולא לצאת מהבית לא מוגנים. לכל אחד מהצרכנים העדפות וצרכים שונים- הגיל, סגנון החיים והפעילות, סוג עור, רגישויות ועוד, ולכן נכון לבחור תכשיר ייעודי בהתאם לכך.

 

בדיוק לשם כך מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר פיתחו מגוון רחב של סדרות מוצרים להגנה משמש תחת המותג אולטרסול, כל אחת מהן כוללת אפליקציות שימוש שונות החל מספריי, תחליבים קלילים, סטיק,  רול און, ג'ל ועוד, כך שכל אחד יכול לבחור את המוצר שהכי נעים ומתאים לצרכיו.

 

ד"ר פישר – אולטרסול קידס ספריי שקוף 50+ – צילום: יעל האן

 

  • אולטרסול ULTRA LIGHT – סדרת תחליבים קלילים לפנים הנספגים במהירות ומעניקים הגנה גבוהה, המתאימה במיוחד לשימוש יומיומי, הושקה בהצלחה לאחרונה וצפויה להתרחב בקרוב.
  • אולטרסול KIDS – המותאמת במיוחד לעורם העדין של ילדים, בריחות אהובים.
  • אולטרסול SPORT – המתאימה לעוסקים בפעילות ספורטיבית.
  • אולטרסול 0% FREE – הגנה גבוהה אשר פותחה במיוחד לעור רגיש, 0% תוספת שמנים (Oil-Free), בושם, צבע מלאכותי, פרבנים ,גז, רכיבים מהחי.
  • אולטרסול BABY NATURAL – המותאמת לעורם של תינוקות ומכילה 100% מסנני קרינה מינרליים.
  • אולטרסול MAX – הגנה גבוהה במיוחד ורחבה, בטכנולוגיה בלעדית להגנה מספקטרום רחב של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV.
  • שמני הגנה להענקת הגנה, לחות, ברק וזוהר לעור, ולמגע משי רך ונעים.
  • אולטרסול MED – להגנה גבוהה מאוד ורחבה לעור רגיש, עם רכיבים אקטיביים לסיוע בהרגעת העור.

 

ד"ר פישר – אולטרסול קידס רול און 50+ – צילום: יעל האן

 

בד"ר פישר שבים ומציינים כי קרינת השמש אחראית לכ-90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאינה תורשתית וכי כ-70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש משך כל עונות השנה ולאו דווקא בעת בילוי בשפת הים, בריכה או טיול. קרני השמש המזיקות הן UVB אשר פוגעת בשכבה החיצונית של העור (אפידרמיס, UVA החודרות לשכבה הפנימית של העור (דרמיס) ו-IRA החודרות עד לעומק העור (היפודרמיס). כל תכשירי ד"ר פישר אולטרסול מגנים מפני קרינת UVA, UVB ומסייעים בהגנה מקרינת IRA.

 

ד"ר פישר – אולטרסול תחליב הגנה 50+ – צילום: יעל האן

 

על מנת לקבל הגנה מיטבית מפני קרינת השמש יש למרוח על העור כמות מספקת של תכשיר ההגנה ליצירת שכבה נדיבה לקבלת כיסוי אחיד ויעיל. במיוחד יש לתת דגש לאזורים החשופים ביותר לשמש כמו פנים, צוואר, חזה, זרועות ורגליים. לשם המחשה של הכמות המומלצת, כדי לקבל כיסוי טוב יש להשתמש בכ-7 כפיות של תכשיר הגנה (פנים וצוואר 1 כפית, ידיים 1 כפית לכל יד, גב וכתפיים 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, רגליים 1 כפית לכל רגל). את פעולת המריחה בתכשיר ההגנה יש לבצע כ- 30-15 דקות לפני החשיפה לשמש, באופן אחיד, בשכבה מספקת עד לכיסוי מלא. כמו כן, חשוב מאוד לחדש את המריחה בכל שעתיים בעת החשיפה על מנת שההגנה תהיה אפקטיבית. במקרים של הזעה, כניסה למים וניגוב העור במגבת, מומלץ להימרח שוב.

 

ד"ר פישר – אולטרסול מקס קרם פנים 50+ – צילום: יעל האן

 

בד"ר פישר משלבים מעל 60 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

 

1מס' 1 בהגנה משמש: עפ"י נתוני מכר סטורנקסט 2023

40%2 יותר הגנה: יתרון כמותי במיכלי תרסיס בלבד – יותר חומר הגנה בהשוואה לתרסיסים בנפח זהה של מתחרים שנבדקו. (התחקיר שודר בתוכנית חסכון ב- 21.7.2019 ) סדרת תרסיסי ההגנה משמש הרחבה היחידה המיוצרת בישראל ללא גז בוטאן בטכנולוגיית PURE SPRAY הייחודית המאפשרת התזה אחידה ורציפה בכל זווית (360 מעלות) לכיסוי מירבי גם באיזורים הקשים לגישה.

3 הבחירה של רופאי העור-עפ"י סקר שנערך במכון רושינק בקרב רופאי עור בישראל, ספטמבר 2023