כותרות אחרונות
Search

כלים דיגיטליים מובילים לעסק שכדאי שתכירו.

attractive-businessman-eyeglasses-working-laptop-typing-spending-time-cafe

 

כלים דיגיטליים מובילים לעסק שכדאי שתכירו.

פתיחה של עסק חדש מצריכה תכנון ומתן תשומת לב לכל פרט ופרט בעיקר עבור עסקים אשר מתאפיינים בקבלת קהל ומתן שירות פרונטלי. כך למשל תכנון ועיצוב בית העסק, הצגת המוצרים, המחירים ומידע רלוונטי ללקוח הם חלק בלתי נפרד מהאמירה והמיתוג הכוללים של המקום לצד יצירת חוויית לקוח חיובית, מסלולי שירות והזמנה מהירים והצגת העסק כחדשני ומוביל.

 

בתי עסק דוגמת מסעדות, בתי קפה, תיאטראות ובתי קולנוע, חנויות ומרחבי פנאי, משלבים לרוב מתן שירות פרונטלי ללקוח והם נדרשים בימנו לעשות שימוש בכלים דיגיטליים מתקדמים הן לצרכי מיתוג ושיווק והן לחיזוק חוויית הלקוח בביקורו במקום. ריכזנו עבורכם כאן מספר כלים מובילים וחשובים שרצוי לאמץ ולהתאים באופן אישי לצרכיו של כל בית עסק בתחומים הללו, במידה ואתם שוקלים לפתוח כזה בקרוב:

 

  1. שלטים דיגיטליים – כן, בשנת 2022 אין ממש צורך לעמוד ולגלול רולרים ומודעות פרסום מודפסות וגם לא להדפיס חומרים פרסומיים כל פעם מחדש עם כל שינוי. במקום זאת האופציה של שלטים דיגיטליים המבוססים מסכי LCD חדשניים תאפשר הרצה של תמונות, פרסומים ומבצעים, ברמת גרפיקה גבוהה וחדה, בשילוב צילומי מוצרים באופן אינטראקטיבי, חדשני ובולט שמושך את העין. תכנון מיקום השלטים והתכנים בצורה נכונה אמור להתבצע בסיוע של עין שיווקית מנוסה של איש מקצוע והשליטה בתוכן יכולה להתבצע על ידי מנהלי בית העסק באופן שוטף באמצעות ממשק נוח. כדאי להכיר וללמוד את הנושא שיכול לתרום רבות.

 

attractive-businessman-eyeglasses-working-laptop-typing-spending-time-cafe

 

  1. תפריטים דיגיטליים – חדשנות וחוויה דיגיטלית דומה ניתן לתרגם גם למרכיב הבסיס בכל בית קפה ומסעדה, הרי הם התפריטים. תפריטים דיגיטליים אינם מתבלים, ניתנים לעדכון מהיר בכל עת, מסייעים בקידום מכירות של מנות דגל משתנות ומספקים ללקוח חוויה ויזואלית ושירותית גם יחד. ניתן לבחור בתפריטים דיגיטליים לצרכי הצגת המידע ללקוח בלבד כאשר ההזמנה תילקח על ידי נותני השירות במקום, וניתן גם להתקדם לתפריט דיגיטלי שמאפשר גם את ביצוע ההזמנה במקום, על ידי הלקוח (מקדונלדס כדוגמא בולטת בשנים האחרונות) כדי לייעל את השירות ולחסוך בכוח אדם.

 

  1. קירות וידאו – אמרנו ויזואל אמרנו קירות וידאו (Video Walls) לעסקים שהם למעשה הסבה של קירות רגילים לקירות מסך ענקיים, מה שהופך אותם לפלטפורמה שיווקית ומיתוגית חדשנית ומרהיבה לבית העסק. קירות הוידאו מאפשרים הקרנה של סרטונים, הצגת מוצרים, פרסומים ומידע באופן רציף, בגודל עצום ובאיכות גבוהה. חוויה שקשה מאוד לפספס.

 

  1. אפליקציה להזמנת מקום – אפליקציה שכזו מבטיחה ניהול טוב יותר של קבלת הלקוחות והעומסים, כמו גם ניהול כוח האדם הנדרש בכל עת וחיסכון בכוח אדם המשמש למענה טלפוני לצורך תאום הגעה של לקוחות. מלבד אלו, האפליקציה שתכלול את הלוגו של בית העסק ותתמקם במסך הטלפון הנייד של הלקוח, תהווה למעשה פרסומת וחשיפה תמידית לבית העסק. ניתן לפתח אפליקציה כזאת כיום יחסית בקלות ובמהירות, בעיצוב אישי, בהתאמה למיקומים ולפריסה ארצית של בית העסק ובהתאמה לכל סוגי מכשירי הסלולר.

 

  1. לא לשכוח כמובן, אפשרות להזמנת משלוח – הן בתחום האוכל וההסעדה והן בתחומי צרכנות אחרים, יותר ויותר אנשים מעדיפים לחסוך את שיחת ההזמנה הטלפונית (שלפעמים גם כרוכה בזמן המתנה על הקו…) ולנהל את ההזמנה באמצעות אפליקציה בה ניתן לבחור מוצרים, להתרשם ממבצעים, לשמור מידע אודות הזמנות קודמות והעדפות ואף להיות חלק ממועדון לקוחות. חוויה שלמה בלחיצת כפתור, וגם אם העלויות בעניין לא זולות בהכרח מדובר באופציה שקשה מאוד להזניח בימנו.