כותרות אחרונות
Search

מותג הוולנס My Shemen נמצא במגמת התרחבות עולמית, חודר לשווקים באירופה ובארה"ב.

 צילום: "my shemen"

 

מותג הוולנס "My Shemen" נמצא במגמת התרחבות עולמית, חודר לשווקים באירופה ובארה"ב.

המותג הייחודי בעל ליין מוצרי "וולנס" מבוססים שמן זרעי קנאביס מתרחב גם אל מעבר לים ומשווק את מוצריו גם באמריקה, במערב אירופה, ברוסיה ובמדינות הבלטיות.

 

משה חלפון מבעלי המותג "MY SHEMEN": "בעוד 5 שנים מהיום החברה תמשיך לגדול בעולם ולבסס את מעמדה כמותג עולמי"

 

מותג הוולנס הישראלי "MY SHEMEN" ממשיך במגמת ההתרחבות, ואחרי שביסס את הצלחתו בזירה המקומית, עם ליין מוצרים הנמכר ברשתות הפארם המובחרות, בתי הטבע ובאתר האונליין של המותג, חודר המותג הישראלי גם לשווקים בחו"ל, באירופה ובארה"ב. בזכות המהלכים האחרונים, "MY SHEMEN" מבסס את מעמדו כמותג הישראלי הראשון שפורץ לחו"ל ונותן מענה ייחודי בתחומי סקשואל וולנס הן לגברים והן לנשים. 

 

המותג, שכולל שמני פלז'ר לנשים ולגברים כמו גם סרום גוף, בוסטר, קרם ידיים וקרם גוף, כולם מבוססים שמן זרעי קנאביס וקומפלקס שמנים אתריים, ברישיון משרד הבריאות והאיחוד האירופי, משווק כעת במקביל בפלורידה בארה"ב במסגרת רשת CBD מובילה בעלת 14 סניפים, במערב אירופה בצרפת, אנגליה ובגרמניה, ברוסיה וגם בקרב מדינות בלטיות כגון ליטא, לטביה ואסטוניה. הפעילות מתקיימת הן באונליין באתרי סחר מקוונים ובחלק מהמדינות המוצרים נמכרים גם פיזית ברשתות הפארם.

 

 צילום: "my shemen"

 

משה חלפון, מייסד ובעלים MY SHEMEN: "ב-3 חודשים האחרונים, יחד עם קבלת הרישיון מטעם האיחוד האירופי, החברה קיבלה דחיפה משמעותית בהרחבת פעילות המותג באירופה ובארה"ב והמוצרים שלנו מתקבלים שם באהדה והתלהבות גדולה מאוד. מסתבר שהשילוב של מיתוג פרימיום עם מוצרים איכותיים Made in Israel הוא מצרך מבוקש בכל העולם."

 

מוסיף משה חלפון: "אנחנו מקבלים לא מעט פניות ממשווקים במדינות נוספות והאתגר שלנו כרגע הוא לעשות את זה חכם ובצורה מבוקרת. כיזם זה מאוד מרגש לקבל פניות כאלה, זה מוכיח לנו שהחזון שהיה לנו בתחילת הדרך היה נכון."

 

מסכם משה חלפון: "אני מאמין, שקו המוצרים הייחודי שלנו יחד עם הגישה הנקייה שאימצנו לדבר על חיי מין בריאים, הם הבידול שלנו מול מוצרים אחרים בעולם. אין לי ספק שבעוד 5 שנים מהיום "my shemen" תמשיך לגדול בעולם ולבסס את מעמדה כמותג עולמי. היעד שלנו הוא להפוך להיות מותג בינלאומי בתחום "הוולנס" והטיפוח ולהמשיך לפתח קו מוצרים חדשני ואיכותי".

 

 צילום: "my shemen"

 

"My SHEMEN"  הינו מותג ישראלי המייצר ליין מוצרים לטיפוח הגוף והנפש, המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים נוספים שנלקטו מהטבע. מוצרי החברה נמכרים ברחבי העולם ומבוססים על טכנולוגיה ומחקרים פורצי דרך. כלל המוצרים בטוחים לשימוש ומאושרים מטעם משרד הבריאות והאיחוד האירופי.