כותרות אחרונות
Search

חברת "אוריין" התחדשה בדגמי ה "eVito" החשמליים של "מרצדס" עם טכנולוגיית ההנעה החשמלית המתקדמת בעולם.

 צילום: יח"צ מרצדס

 

 

חברת "אוריין" התחדשה בדגמי ה "eVito" החשמליים של "מרצדס" עם טכנולוגיית ההנעה החשמלית המתקדמת בעולם.

חברת "אוריין", המתמחה בתחומי הלוגיסטיקה והשילוח, התחדשה בדגמים חשמליים חדשים מבית "כלמוביל מרצדס". דגמי "eVito" החדשים מצוידים בטכנולוגיית ההנעה החשמלית המתקדמת בעולם ומציעים אלטרנטיבה ייחודית בשוק רכבי ההפצה המשלבת את היתרונות המסורתיים והמוכרים של דגמי ההפצה האיכותיים של "מרצדס", לצד פליטת מזהמים אפסית עלויות תפעול שוטף נמוכות במיוחד וטווח נסיעה גבוה העומד על בין 340 ל- 350 ק"מ. חברת אוריין הינה חברת השילוח הראשונה בישראל שמביאה את בשורת החשמליות לצי רכביה.

 

"מרצדס eVito" מצוידות במערכת הנעה חשמלית מתקדמת במיוחד eATS, המיישמת את הניסיון הרב שצברה מרצדס בפיתוח טכנולוגיית חשמליות בדגמים ממשפחת EQ. ה "eVito" מוצעת עם הספק של 150 קילוואט (204 כ"ס) וסוללת ליתיום-יון בעלת קיבולת גבוהה במיוחד של 90 קילוואט/שעה הממוקמת ברצפת הרכב כדי להוריד את מרכז הכובד ולהשיג חלוקת משקל אידיאלית. הסוללה בעלת קיבולת של 60 קילוואט מאפשרת טווח של עד 310 ק"מ.

 

צילום: יח"צ מרצדס

 

ה- "eVito" ממשיך את מסורת סדרת ה- "Vito" של "מרצדס" כרכב רב תכליתי, שימושי ויעיל למגוון משימות. הגרסה המיועדת להובלת מטען מוצעת באורך של 5,140 מ"מ ובגרסה ארוכה המגיעה ל-5,370 מ"מ. ה- "eVito panel" מאפשר טעינה מהירה באמצעות זרם ישר (DC). הודות להספק טעינה 80 קילוואט, ניתן להטעין את ה-eVito מ-10% עד 80% בתחנת טעינה מהירה DC ​​תוך כ- 35 דקות.