כותרות אחרונות
Search

החברות "Harman" ו"פרארי" ישתפו פעולה כדי לתגבר את חוויית הנוסעים במכוניות מותג הרכב היוקרתי.

הרמן פרארי – צילום: "הרמן"

 

"Harman" ו"פרארי" ישתפו פעולה כדי לתגבר את חוויית הנוסעים במכוניות מותג הרכב היוקרתי.

השותפות הטכנולוגית נועדה  לשילוב הטכנולוגיות של "HARMAN" בכל קווי רכבי "פרארי" העתידיים שייצאו לשוק – כולל גם מכוניות המרוצים של "פרארי" שיקחו חלק במירוצי הפורמולה 1.

מיכל גבע, מנכ״לית Harman ישראל: אם בעבר מערכת ההנעה של הרכב היו גורם מבדל עבור מותגי הרכב, כיום אחד הגורמים המבדלים המרכזיים  הוא החוויה בתוך תא הנהג.

צילום: באדיבות פרארי הרמן

 

Harman, חברה בת בבעלות מלאה של Samsung Electronics, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות למכוניות מקושרות ופתרונות IT אחרים, הודיעה על שותפות רב-שנתית עם חברת רכבי היוקרה פרארי שתתמקד בשילוב הדור הבא של טכנולוגיות להעשרת ״חוויות״ הנוסעים במכוניות העתיד הקרוב.  במסגרת ההסכם, תמנף פרארי את חידושי החומרה והתוכנה של פתרון Harman Ready Upgrade כדי לספק חוויות חדשות ממוקדות נהג ונוסעים בכל קו מכוניות הדור הבא של פרארי. השותפות חלה גם על מכוניות המרוצים של פרארי והיא תכנס לתוקפה כבר מעונת הפורמולה 1 הראשונה של שנת 2023.

 

הרמן פרארי – צילום: "הרמן"

 

השותפות עם פרארי מסמנת את אבן דרך נוספת במסע של Harman  להפוך לספקית האלקטרוניקה המובילה לרכב המובילה ב׳ייצור׳ חוויות לנוסעים. המהפך הזה הואץ באחרונה עם חשיפת שישה מוצרים חדשים במהלך CES 2023, המספקים יתרונות של בטיחות, רווחה, בידור וקישוריות לרכב – כולל Harman Ready Upgrade, חבילת מוצרים שמפחיתה משמעותית את זמן היציאה לשוק של תכונות רכב חדשות ואת העלות עבור יצרני רכב – ומאפשרת לצרכנים לשדרג בקלות את חוויות הרכב שלהם. Ready Upgrade הופכת את המכונית למכשיר אלקטרוני מודרני שניתן לעדכן ולהתאים אישית עם תכונות ושירותים חדשים בכל עת – בדומה לסמארטפון – וכל זאת ללא השקעה מיוחדת בפיתוח תוכנה ייעודי.

 

הרמן פרארי – צילום: באדיבות "פרארי

 

״הציפיות של רוכשי המכוניות – ובעיקר מכוניות היוקרה – השתנו דרמטית״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית Harman ישראל. ״אתה רוכש כיום סמארטפון באלף דולר ואז אתה רוכש מכונית שהיא, במקרה הטוב, פי מאה יותר יקרה ואתה מצפה שהיא תהיה חכמה לפחות כמו הטלפון שלך ותספק את אותה חוויה דינמית שיש לך עם הנייד. אם בעבר מערכת ההנעה של הרכב (רכיבים כמו מנוע, רכיבי תמסורת, ציריות וכד׳ שדאגו לתנועה של הרכב) היו גורם מבדל עבור מותגי הרכב, כיום אחד הגורמים המבדלים המרכזיים  הוא החוויה בתוך תא הנהג. וכאן אנו נכנסים לתמונה: אנו יכולים להציע חוויות מבוססות סאונד ווידאו כמו גם קישוריות שמביאה טונות של תכנים לתוך האוטו״, היא אומרת, ״וכאן הצוות בישראל משחק תפקיד חשוב״. 

 

הרמן פרארי – צילום: "הרמן"

אודות "Harman":
החברה מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שירותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים. בישראל רכשה HARMAN בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad, מתחום ההתרעות בדרך, Red Bend שמאפשרת לעדכן מרחוק את כלל מערכות התוכנה ברכב (OTA) וחברת הגנת הסייבר לרכב, TowerSec. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.