כותרות אחרונות
Search

האירוע הגלובלי האחד עשר של קהילת "EcoMotion" יוצא לדרך בסוף החודש בתל אביב.

אירוע אקומושן – צילום: אסף קליגר

 

האירוע הגלובלי האחד עשר של קהילת "EcoMotion" יוצא לדרך בסוף החודש בתל אביב.

EcoMotion Week 2023: אירוע גלובלי עם בכירי עולם התחבורה החכמה והרכב, בהם: ד"ר פטר לנהרט, סגן נשיא בקבוצת BMW, סגן נשיא Audi גרו קמפף, היואנג סו, סגן נשיא Hyundai, ראש אסטרטגיה גלובלית, ג'ורג קלרמן סגן נשיא בפרויקט Woven של טויוטה ועוד. בין +100 הסטארטאפים שיוצגו באירוע: מגדל טעינת כלי רכב חשמליים, טכנולוגיה למניעת שכחת ילד ברכב, גלשן חשמלי לתחבורה ימית, לצד חשיפות וחדשות על החברות הישראליות מובילות התעשייה.

 

  • במהלך הכנס יתקיימו פאנלים בנושאים שונים כדוגמת עתיד הסוללות ואחסון האנרגיה בתחום, עולם התשתית הנדרש לרכב החשמלי, תמונת מצב על הרכב האוטונומי, חולשות במערכי הסייבר מנק' ההשקפה של האקרים, מגמות חדשות בעולמות החדשנות וההשקעות בתחום ועוד…

 

  • עוד צפויים להשתתף באירוע: שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת, פרופ' שי שלו-שוורץ, ה-CTO של מובילאיי, שי אגסי, יו"ר Makalu Optics ויואכים מאטס, סמנכ"ל ענקית החלפים ויצרנית המכלולים הצרפתית Valeo.

 

  • ההרשמה לאירוע המרכזי של קהילת EcoMotion, שיתקיים בגני התערוכה בביתן 2 בתאריך ה- 23.05, בעיצומה. להרשמה: https://www.ecomotionweek.com/.

 

  • קהילת "EcoMotion", הינה מיזם משותף של המכון הישראלי לחדשנות, משרד התחבורה ומשרד הכלכלה והתעשייה.

 

 

EcoMotion Week 2023 יוצא לדרך ויתקיים בין התאריכים 22-24.05.23. כנהוג בשנים האחרונות לכנס, גם השנה האירוע הגלובלי יציג דוברים הכוללים את בכירי עולם התחבורה החכמה והרכב בכנס חוצה גבולות. ב-23 במאי יתקיים האירוע המרכזי שיעסוק בנושאי תחבורה חכמה עם שורה ארוכה של משתתפים, חידושים, יזמים ופרויקטים. הכנס האחד עשר של "EcoMotion" יציג את התעניינות השיא של יצרני הרכב, Teir1 וחברות הטכנולוגיה בקהילת התחבורה החכמה בישראל, עם יותר מ-800 נציגים מחברות בינלאומיות המגיעים מ-61 מדינות מחו"ל במסגרת של עשרות משלחות מאסיה, אמריקה ואירופה.

 

במהלך הכנס יתקיימו פאנלים בנושאים שונים כדוגמת עתיד הסוללות ואחסון האנרגיה בתחום, עולם התשתית הנדרש לרכב החשמלי, תמונת מצב על הרכב האוטונומי, חולשות במערכי הסייבר מנק' ההשקפה של האקרים, מגמות חדשות בעולמות החדשנות וההשקעות בתחום ועוד. במהלך הכנס ולפניו צפויות חברות וסטרטאפים לצאת בהכרזות הקשורות בפעילות והשקעות בארץ ובעולם.

 

אירוע אקומושן – צילום: אסף קליגר

את האירוע יפקדו, כמיטב המסורת, בכירי תעשיית הרכב והתחבורה העולמית, וביניהם: גרו קמפף, סגן נשיא Audi לתחום ה-ADAS (מערכות בטיחות לסיוע לנהג), ג'ורג' קלרמן, סגן נשיא בפרויקט Woven מבית טויוטה לבניית פתרונות התחבורה והניידות העתידיים, ד"ר פטר להנרט, סגן נשיא BMW לטכנולוגיה וחדשנות, היואנג סו, סגן נשיא יונדאי, ראש אסטרטגיה גלובלית,  ואריק פנטון, סמנכ"ל התפעול ל-Software République בקבוצת Renault.

 

עוד צפויים להשתתף באירוע: שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת,  פרופ' שי שלו-שוורץ, ה-CTO של מובילאיי, שי אגסי, יו"ר Makalu Optics ויואכים מאטס, סמנכ"ל ענקית החלפים ויצרנית המכלולים הצרפתית Valeo.  לרשימה המלאה של דוברי הכנס

 

במקביל לאירוע יתקיימו מספר אירועי Side Events בהם יציגו חברות מובילות וארגונים נוספים מהתעשייה את הטכנולוגיות שפיתחו.

 

Innoviz, יצרנית חיישני לידאר לנהיגה אוטונומית – המאפשר ראייה משופרת לעומת עין האנושית ובכך בעל יכולת להפחית את הסיכוי לביצוע טעויות ולהתרחשותן של תאונות דרכים. Valens Semiconductor, המספקת את השבבים המובילים מסוגם בשוק האודיו-וידאו, עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לתקשורת מהירה בסביבת פנים הרכב, חממת המוביליטי Drive TLV תאפשר לסטארטאפים אירופאים מהתחום לחשוף את מוצריהם – EIT- urban mobility ו-STARTUP AUTOBAHN מגרמניה ו-MobiltyXLab משבדיה. לפירוט Side Events

 

האירוע יכלול תערוכה של למעלה מ- 100 סטארטאפים, ובהם מיזמים חדשניים שיציגו את הטכנולוגיות פרי פיתוחם באירוע:

 

 "Athena"– נלחמת בטרגדיית שכחת הפעוטות ברכב באמצעות חיישנים המזהים נוכחות הילד ברכב, ומוציאים לפועל במהירות מדיניות חירום שכוללת בשלב ראשון אותות לנהג להוצאת הילד, ולאחר מכן פעולות שכוללת בין השאר יצירת קשר עם גורמים חיצוניים, הדלקת מזגן, פתיחת חלונות, הדלקת אורות מצוקה ועוד.

 

C2A Security – ספקית פתרונות הגנת סייבר וכלי DevSecOps ליצרניות רכב. החברה תארח בכנס את Sick.Codes, האקר ואושיית סייבר, שעובד עם יצרניות רכב מובילות ומסייע להם לזהות חולשות תוכנה וחומרה לכל אורך שלבי הפיתוח והייצור של הרכב. סיק קודס עבד בין היתר עם חברת פורשה ותאגיד הרכב Stellantis, הכולל יצרניות רכב של 16 מותגים, בהם: קרייזלר, ג׳יפ, ראם, מזרטי, סיטרואן, פג'ו ואחרים.

 

Level Hydrofoils – עוסקת בתחום הייחודי למעבר של כלי תחבורה ימית לעולם החשמל, ומאפשרת תוך שימוש בשלט רחוק, חוויה יוצאת דופן של ריחוף בכלי שיט חשמלי, גם לגולשים ללא נסיון, פתרון טכנולוגי המעניק יציבה וריחוף מעל פני המים באופן אוטומטי. כלי השיט "יעמוד" גם תוך שימוש ברגל אחת בלבד, במה שיהפוך אותו לסירת מנוע חשמלית קטנה בגובה 2 מטרים.

 

Jupiter EV – סוללת את הדרך למעבר של עולם הרכב למבוססי הנעה חשמלית, כאשר היא מאפשרת הקמת מגדל טעינה של מספר קומות, יוצרת 8 עד 16 תחנות טעינה מהירות לרכב (DC) באיזור של פחות מ-50 מטרים רבועים, זאת באמצעות מגדל טעינה רובוטי עם ממשק המבצע התאמה רלוונטית.

 

לפירוט מלא של כל ה- Startups

 

גניפר שוורץ – צילום:  Adi Eckstein

 

ג'ניפר שוורץ, מנכ"לית קהילת "EcoMotion": "רמת ההערכה והסקרנות שמעוררות חברות הסטארט-אפ הישראליות בקרב תעשיית הרכב העולמית מעוררת גאווה. שבוע EcoMotion יציג את הטכנולוגיות החדשניות אשר מייצרות השפעה עצומה על כל אורחות חיינו, החל מהדרך בה ננוע ממקום למקום, הרכבים שנרכוש, תכנון ערים חכמות ותשתיות, ועד אספקת סחורות ולוגיסטיקה. אנו גאים לארח את תעשיית הרכב העולמית על רבדיה השונים, האירוע יספק דחיפה משמעותית לתעשייה הישראלית,  אנו צופים לשיתופי פעולה חדשים והשקעות באקוסיסטם שיניעו קדימה את קהילת התחבורה החכמה בישראל".

 

דניאלה גרא מרגליות, סמנכ"לית חדשנות ותחבורה חכמה, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים: "משרד התחבורה ממשיך לקדם את תעשיית האוטוטק הישראלית במגוון רחב של כלים ותמיכות. כבכל שנה אנו שמחות להזמינכן/ם לכנס אקומושן, מיזם משותף של משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משרד הכלכלה והתעשייה והמכון הישראלי לחדשנות, להיחשף לטכנולוגיות פורצות דרך ברמה בין לאומית"

 

ינון אלרועי, ראש מערך תעשיות משרד הכלכלה והתעשייה: "פעילות קהילת אקומושן, שהינה הקהילה הוותיקה ביותר בין 14 קהילות החדשנות שאנו מפעילים, מהווה חממה ומאיץ חדשנות לענף התחבורה החכמה הישראלי. ההשתתפות הבינלאומית האיכותית, בכנס שמתקיים השנה, משקפת את ההכרה הגלובלית בקלאסטר הייחודי שקיים בישראל, הכולל מגוון פתרונות התורמים לעוסקים בתחום ולציבור הרחב, בהיבטים של בטיחות, ניווט מתקדם, הגנת סייבר, התייעלות אנרגטית ועוד…