כותרות אחרונות
Search

בושם, אקמול ועכשיו גם טלפונים ניידים.! "סופר-פארם" נכנסת לשוק מכשירי הסלולר.

צילום: יח"צ באדיבות "סופר פארם"

 

בושם, אקמול ועכשיו גם טלפונים ניידים.! "סופר-פארם" נכנסת לשוק מכשירי הסלולר.

"סופר-פארם אונליין" תציע מגוון פלאפונים, טאבלטים, שעונים חכמים, אביזרים ועוד של המותגים המובילים, ובימים אלה היא מאפשרת הרשמה מוקדמת להזמנת אייפון 14.

בנוסף לכניסת הקטגוריה לסופר-פארם אונליין, בשבועות הקרובים תפתח באילת עמדת מכירת מכשירי סלולר בחנות סופר-פארם אופטיק שתמכור מכשירי סלולר ללא מע"מ.

 

צילום: יח"צ באדיבות "סופר פארם"

 

בושם, אקמול ועכשיו גם טלפונים ניידים.! סופר-פארם נכנסת לתחום הסלולר ותחל לשווק מוצרי סלולר כגון פלאפונים, טאבלטים, שעונים חכמים ועוד, של המותגים המובילים: "APPLE", "Google", "Oculus", "SAMSUNG", "SONY", "XIAOMI".

 

בנוסף, בחודש הקרוב תושק בחנות סופר-פארם "אופטיק" "באילת, עמדת מכירה של מכשירי סלולר ללא מע"מ. כחלק מכניסתה של סופר-פארם לתחום הסלולר, היא מרחיבה את מגוון המוצרים והאביזרים בקטגוריית האלקטרוניקה שניתן יהיה למצוא בסופר-פארם אונליין.

 

צילום: יח"צ באדיבות "סופר פארם"

 

בין המוצרים המובילים ניתן יהיה למצוא: מכשירי סלולר של המותגים: "iPhone", "SAMSUNG", "XIAOMI" ,"Google", טאבלטים של המותגים:  "SAMSUNG" ו-"Apple", שעונים חכמים של המותג "Apple", וקונסולת משחק של המותגים: "S"ony PlayStation ו-"Nintendo".

 

בהמשך ישיר לכניסתה של סופר-פארם לתחום, נפתחה לראשנה הרשמה בסופר-פארם אונליין להזמנת אייפון 14, שהושק בתחילת חודש ספטמבר. אייפון 14GB -128, יוצע במחיר של 3,549 שקל, ואייפון 14GB -256, יוצע במחיר של 3,990 שקל.

 

צילום: יח"צ באדיבות "סופר פארם"

 

את כל מוצרי הסלולר והאלקטרוניקה ניתן יהיה למצוא באתר סופר-פארם אונליין, כאשר הלקוחות יוכלו להזמין את המוצר עד הבית או לאסוף מהסניף הקרוב אליהם ביום למחרת (במידה והם לא מוגדרים באתר כמוצר ממוכר חיצוני). טווח מחירי כלל המוצרים ינוע בין 6,349-679 שקלים.

 

סופר-פארם המונה כיום כ-280 סניפים המציעים מחלקות של בית מרקחת, ביוטי, טואלטיקה ואופטיקה. בנוסף, היא מפעילה את רשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם "ביוטי קליניק", את פורמט האוכל הטרי "דיילי'ס" (DAILY'S) בשיטת "GRAB & GO", ואת פורמט "סופר-פארם GALLERY" המתמקד במותגי ביוטי.