כותרות אחרונות
Search

איך לחזק את המותג שלנו באינטרנט.

צילום: freepik

 

איך לחזק את המותג שלנו באינטרנט.

בשעה טובה פתחתם את העסק שעליו תמיד חלמתם, אתם מוכנים לצאת לדרך ולהתחיל לעשות את מה שאתם עושים הכי טוב, וגם להרוויח מכך, אולי אפילו להביא בשורה חדשה לשוק. מהר תגלו, שהמרחק ביניכם אל היעד מתחיל ונגמר בשיווק. המטרה היא – להפוך את שלל המודעות האקראיות שאתם מפרסמים כלחם על פני המים, למותג מוכר שכולם מזהים. ונשאלת השאלה המתבקשת, איך באמת עושים זאת, איך מחזקים את המותג באינטרנט ויוצרים אסטרטגיית שיווק מנצחת?

 

בעידן הדיגיטלי של היום, עליכם לבסס את המותג באינטרנט אם אתם רוצים להגיע ליעד – והוא  הצלחה עסקית. עם אינספור חברות שמתחרות על תשומת הלב, עליכם לבחור באסטרטגיות יעילות שיחזקו את המותג שלכם ויעזרו לו לבלוט בנוף המקוון, ואף יותר מכך – להפוך למותג שכולם מזהים.

 

אם אתם לא תאמינו, אז מי כן?

קודם כל ולפני הכל, עליכם להאמין במה שאתם עושים. אם אתם לא תאמינו במוצרים ובשירותים שאתם מספקים, או באיכותו של המותג שלכם, תתקשו לשכנע גם את הלקוחות שלכם, והמסר יתפספס ולא יהדהד עם קהל היעד, מה שיפגע במאמצי השיווק שלכם. לכן כדי לחזק את המותג עליכם להפוך למאמינים. במותג שלכם.

 

צרו תוכן איכותי

תוכן איכותי ומרתק יעזור לכם למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות ולבסס את המותג שלכם. התחילו עם פלטפורמות התוכן המסורתיות כמו מאמרים לבלוג ופוסטים במדיה החברתית, וגם הקפידו להישאר עם היד על הדופק בתחום ולהתעדכן בכל מה שחם עכשיו, אתם הרי לא רוצים להישאר מאחור, נכון? כאן סרטוני וידאו נכנסים לתמונה.

 

נצלו את כוחם העולה של סרטוני וידאו

וידאו הפך בשנים האחרונות למדיום סופר פופולרי עבור שיווק מותגים. הוא מציע לכם דרך להתחבר לקהל היעד שלכם בצורה יותר דינמית ומסקרנת, ולהציג את הפנים שמאחורי המותג, כל שכן את השירותים והמוצרים שלכם. באמצעות סרטון שיווקי תוכלו לספר את סיפור המותג באינספור דרכים, כאשר לרשותכם עומד עולם שלם של אפשרויות, מה שאומר שתוכלו ליצור סוגים שונים של סרטונים כמו הדגמות מוצרים, המלצות של לקוחות, סרטוני תדמית, קטעים מאחורי הקלעים, או להנגיש מידע שימושי לקהל היעד.

 

צילום: freepik

 

אנשים מעריכים עקביות

למעשה עקביות זו מילת מפתח כאשר המטרה היא לבנות מותג בעל נוכחות חזקה. שווקו את המוצרים והשירותים שלכם בהתמדה כדי לבנות קשר של אמון ואמינות על קהל היעד. כאשר אתם מקפידים להעלות תוכן באופן עקבי ולשמור על תדמית אחידה של המותג בפלטפורמות שונות, יהיה לכם קל יותר לגרום לו להיחרט בתודעה של קהל היעד בצורה יעילה יותר.

 

התמקדו רק בכלים אפקטיביים

שיווק הוא אספקט חשוב ביצירת מותג חזק ובעל נוכחות מקוונת. לכן עליכם לפתח אסטרטגיית שיווק יעילה ומקיפה אשר לוקחת בחשבון טקטיקות וערוצי שיווק מגוונים, אשר באמצעותם תעוררו באז' סביב המותג ותגרמו לקהל היעד שלכם להסתקרן. איך עושים את זה? בואו נגיד שיש אסטרטגיות שיווקיות ומסעות פרסום שפשוט עובדים שם בחוץ, קחו מהם השראה והתאימו אותם לזהות ולמטרות הייחודיות של המותג שלכם.

 

זכרו, מותג הוא הבטחה שלמה

מיתוג יעיל אינו מתייחס רק למוצר או השירות שאתם מספקים, אלא להבטחה שאתם יוצרים סביבם, ולאיכות החיבור שלכם אל קהל היעד. תמיד כדאי לחשוב על רעיונות חדשניים שיקלעו לצרכים ולהעדפות של קהל היעד. לכן אל תפחדו לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא דרכים חדשניות להעביר הלאה המסר וליצור את ה"וואו" פקטור.

 

כמה טיפים שיעזרו לכם לאורך הדרך

חיזוק המותג באינטרנט זו לא עוד אמירה מופרכת, אלא פעולה חשובה, וחלק בלתי נפרד מהעשייה העסקית. לכן חשוב לנו לספק לכם גם כמה טיפים מעשיים, שיעזרו לכם להתחיל:

  • הגדירו את הזהות הוויזואלית של המותג – וודאו שהמותג שלכם יהיה בלתי נשכח על ידי בחירת צבעים שמעירים לחיים את מהותו של המותג שלכם. הישארו מחויבים לצבעים שבחרתם למשך שנתיים לפחות, כדי ליצור עקביות ולאפשר לקהל היעד לזהות אותו.

 

  • חיו את הערכים של המותג – עליכם לאמץ את ערכי המותג ולחיות אותם מדי יום ביומו. זכרו תמיד שמה שמייחד אתכם הוא השוני שלכם מהמתחרים, לכם עליכם תמיד לדאוג להתבלט ולא להפוך לאותה הגברת בשינוי אדרת. יש הבדל.

 

  • הימנעו מקיצורי דרך – בניית מותג חזק דורשת סבלנות והתמדה. זכרו שזהו תהליך הכולל שלבים אשר לא קורה במכה, אלא לוקח זמן. לכן, הגדירו לעצמכם מטרות בכל פעם וצעדו לקראתן.

 

  • דברו בשפה של המותג – לכל מותג יש שפה משלו, גם למותג שלכם. הקפידו לדבר בשפה של המותג ולהעביר את הלך הרוח שלו בצורה עקבית, זה מה שייתן את הטון.

 

  • העלו בהדרגה את המחירים – הקפידו גם למצב את המוצרים הנחשקים שלכם בראש כמוצרי פרימיום ללקוחות, ולהפוך אותם לנחשקים יותר.

 

ולבסוף, הקדישו תשומת לב רבה לכל היבט של המיתוג, עד לרמת הפרט הקטן ביותר, כשאתם חיים ונושמים אותו מדי יום ביומו. ולא פחות חשוב – חפשו משוב מקהל היעד שלכם, כי זו הדרך להבטיח צמיחה והתפתחות, כל שכן, להתחבר לקהל היעד ברמה עמוקה יותר.