כותרות אחרונות
Search

כיצד לבחור כסא מחשב?

צילום: FREEPIK

 

כיצד לבחור כסא מחשב?

כיסאות מחשב הם אולי הרהיט הכי חשוב בחדר העבודה שלכם. הם מאפשרים לכם לעבוד במשך שעות ארוכות ללא הפסקה, לשמור על יציבה נכונה, ולהישאר פרודקטיביים בכך שהם תומכים בגב, בצוואר ובזרועות שלכם לאורך היום. חשוב מאוד לבחור כיסא משרדי שיתאים לכם אישית, ובמאמר זה נסביר לכם איך.

 

הגדירו את הרצונות שלכם

לפני שאתם ניגשים לחיפושים של כיסאות מחשב, ומשקיעים זמן רב בהסתובבויות ובדיקות – תבינו רגע מה הם הרצונות שלכם בנוגע לכיסא מחשב חדש. האם אתם מחפשים כיסא מנהלים, רחב וגדול? כיסא גיימרים? כיסא משרדי פשוט? כיסא משרדי עם פיצ׳רים ותוספות? ברגע שתבינו מה אתם בעצם מחפשים, יהיה לכם יותר קל למצוא כיסא מחשב מתאים.

ייעדו תקציב עבור כיסא משרדי

דרך מעולה לצמצם מהר אפשרויות לא רלוונטיות שסתם יעכבו אתכם, היא להחליט על תקציב שמיועד לכיסא מבעוד מועד. כך תחפשו כיסא משרדי בטווח הרלוונטי ותחסכו כסף וזמן יקר. באתר של מרכז השולחן והכסא תמצאו מגוון עצום של אפשרויות.

בדקו גבהים מתאימים

פרמטר חשוב שצריך לברר כשבוחרים כיסא משרדי הוא הגובה שלו. בדקו איזה טווח של גבהים מגיע הכיסא, מהי הנקודה ההתחלתית שלו, כמה נוח לכוונן אותו, ועוד. ישיבה בגובה לא נכון תגרום למאמץ יתר, כאבי גב וצוואר – וחשוב להימנע מכך בכך שתבחרו כסאות מחשב מתאימים.

אל תשכחו את הרוחב

פרמטר חשוב שלפעמים שוכחים הוא רוחב הכיסא. כל אחד מאיתנו בנוי אחרת – לחלקנו יש היקף ירכיים קטן יותר או גדול יותר, וחשוב לבחור כסאות מחשב אשר יתאימו לרוחב האישי שלכם. הדרך הכי פשוטה לוודא שהוא מתאים לכם ברוחב היא להסתכל על המידות שלו. 

משענות וכריות לצוואר

הכיסא המשרדי שלנו מלווה אותנו לאורך כל כך הרבה שעות ביום – אנחנו חייבים לוודא שהוא נוח ומרופד היטב. בחרו כיסא משרדי עם משענת עבה, כריות תומכות, וכמה שיותר פיצ׳רים שיתמכו בגב ובצוואר שלכם וימנעו כאבים ומאמץ מיותר.

לסיכום

בכדי לבחור נכון כיסאות מחשב צריך להחליט איזה סוג של כיסא אתם מחפשים, מה התקציב שלכם, לוודא שהגובה והרוחב שלו מתאימים ושהוא מרופד באופן שיתמוך בגוף שלכם.