כותרות אחרונות
Search

לקראת יום העצמאות "טבעול" מציעה מגוון אופציות לאירוח על האש צמחוני אולטימטיבי.

 

 

לקראת יום העצמאות "טבעול" מציעה מגוון אופציות לאירוח על האש צמחוני אולטימטיבי.

 יום העצמאות הידוע כחג העל האש והמנגלים מתקרב. בשנים האחרונות, הולכת וגוברת מגמת הפחתת צריכת בשר ואיתה גם הביקוש למוצרי מזון מן הצומח ותחליפי בשר.

 

בכדי לתת מענה לקהל צרכנים זה, לקראת יום העצמאות הקרוב, מציעה טבעול מגוון רחב של מוצרים למנגל צמחוני עשיר ומגוון. סדרת מוצרי סנסשיונל של טבעול, מספקת חוויה של בשר ללא התפשרות על הטעם, הריח ואופן ההכנה.

 

הסדרה כוללת:

בורגר סנסשיונל  – מספק חווית בשר אולטימטיבית ללא פשרות. הוא התמודד במבחן טעימה בינלאומי על ידי מכון הטעם הבינ"ל (International Taste Institute) הכולל מומחי טעימה בעלי שם וזכה ב-2 כוכבים. חבר השופטים הם מעל 200 מומחי טעימה בעלי שם עולמי, ייננים ושפים בעלי כוכבי מישלן מיותר מ-20 מדינות שונות. המוצר קיבל 88.4% בשקלול של תוצאות מראה, טעם, ריח ומרקם.

 

טבעול סנסשיונל בורגר צמחוני – צילום: סטודיו מרחב

 

טחון סנסשיונל – טחון סנסשיונל מבוסס על רכיבים מן הצומח. ייחודיות המוצר היא שהינו בעל מרקם רך ונוח במיוחד ממש כמו בשר טחון אמיתי. הוא מספק חוויה של בשר, ללא בשר, הן בעסיסיות, הן במרקם והן בתהליך ההכנה. הוא מתאים לבישול, צלייה טיגון ואפייה.

 

טבעול סנסשיונל טחון צמחוני – צילום: סטודיו מרחב

 

נתחי סויה דמוי עוף סנסשיונל – מוצר נוסף בסדרה הוא נתחי סויה דמוי עוף מבוססים על חלבון סויה, טבעוניים ומהווים מקור נהדר לחלבון. המוצר מכיל 6 רכיבים בלבד ובעל תווית נקייה. ניתן להקפיץ אותם בקלות על המחבת, הם זהובים, מעוררי תיאבון ויש להם מרקם שפשוט תענוג לנגוס.

 

טבעול סנסשיונל נתחי סויה דמוי עוף – צילום: סטודיו מרחב

 

טבעול משפרת באופן מתמיד לא רק את המתכונים של מוצרי סנסשיונל אלא גם את השימוש בחומרי אריזה ומקור חומרי הגלם כדי להקטין את טביעת הרגל הפחמנית של המוצרים. כל המוצרים בסדרה הינם טבעוניים ומהווים מקור איכותי לסיבים תזונתיים ולחלבון.

 

כמו כן, טבעול מציעה את נקניקיות וינר צמחוניות המבוססות על חלבון איכותי של סויה וחיטה. ניתן לצלות אותן בקלות על המנגל, ומומלץ במיוחד להגיש אותן בדרך הקלאסית בלחמניה רכה עם קטשופ, חרדל וכרוב כבוש.

 

 

ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

 

מחירים על פי אתר פרייסז:

* בורגר סנסשיונל 2*113 גרם – 29.90 ₪ – 41.90 ₪

* טחון סנסשיונל 400 גרם –  28.90 ₪ – 41.90 ₪

* נתחי סויה דמוי עוף סנסשיונל 350 גרם – 29.90 ₪ – 40.90 ₪

* נקניקיות וינר צמחוניות 680 גרם – 23.90 ₪ – 42.90 ₪