כותרות אחרונות
Search

"קאלמג" – מוצר מהפכני המרכך מים ומונע אבנית.

מרכך מים "קאלמג" – צילום: יח"צ חו"ל

 

"קאלמג" – מוצר מהפכני המרכך מים ומונע אבנית.

מרכך המים "קאלמג" מאפשר להתגבר על מים קשים, להימנע מאבנית, ללא כימיקלים ומבלי לפגוע במינרליים הטבעיים, בדרך קלה וחסכונית.

 

אבנית היא תופעה מוכרת בכל בית בישראל, משקעי האבנית במים מצטברים בצינורות, על גופי חימום, דודי שמש ומכשירים רבים אחרים המשמשים לאחסון, הובלה וחימום מים בבית. האבנית פוגעת במינרליים הטבעיים של המים, משפיעה לנו על העור, על השיער, יוצרת אבנית על משטחים וחלונות, פוגמת במוצרי חשמל ומגדילה את צריכת החשמל. קאלמג מציעה את הפתרון היעיל בישראל כיום  בהתמודדות עם אבנית בהתקנה פשוטה, ללא צורך בתחזוקה או החלפת מסננים.

 

ישנם פתרונות רבים למניעת אבנית, החל ממסירי אבנית פשוטים ועד לסננים מתקדמים. קאלמג היא מערכת קומפקטית חדשנית המרככת את המים ומונעת את היווצרות האבנית.זאת באמצעות התקנה פשוטה וחד פעמית. המוצר אינו מצריך מקור אנרגיה חיצוני, אקולוגי לחלוטין, אינו משנה את הרכב המים,  ומאפשר אספקה טרייה של מים נקיים וצלולים, החיוניים  לחיים ולבריאות, לניקיון הבית ולחסכון בצריכת החשמל.

 

מרכך מים "קאלמג" – צילום: יח"צ חו"ל

 

קיי אס די די (ksdd) עוסקת בפיתוח וייצור פתרונות וטיפול במים, ריכוך מים וטיפול באבנית וחסכון בצריכת מים.  קאלמג אנגליה היא אחת מהחברות המובילות בעולם במתן פתרונות לתשתיות מים. 

החברה פיתחה מוצר מדהים להפחתת האבנית במים ע"י מעכב אבנית. ראשית צריך להבין שאבנית מורכבת ממינרלים בקוטביות שונה. בתוך מעכב האבנית קיים מוט אלקטרולידי אשר משרה קוטביות זהה לתוך המים. פעולה זו גורמת לחלקיקי המינרלים לקבל בעצם קוטביות זהה. אותם חלקיקים דוחים זה את זה וגורמים למניעת היווצרות אבנית קשה במים.

 

מרכך מים "קאלמג" – צילום: יח"צ חו"ל

 

המוצר פועל באמצעות במנגנון ובו מוט שעם זרימת המים מייצר סחרור אשר מעורר קוטביות אחידה במים לפיה חלקיקי הסידן והמגנזיום מקבלים קוטביות זהה ודוחים אחד את השני. לכן כמו קטבים דוחים, זה מונע מהחלקיקים להתגבש יחדיו ליצירת אבנית קשה. מעכב האבנית יוצר אינטראקציה עם גבישי אבנית גדלים ופועל כמרכז גרעין המכסה את האבנית שמצטברת. לפיכך, אתרי צמיחת גבישים פעילים נחסמים וצמיחה נוספת של גבישים נעצרת. מעכבי אבנית אינם משנים את ההרכב הכימי של המים. הטכנולוגיה פועלת על ידי יצירת שכבה דקה בחלק הפנימי של הצינורות, מונעת משקעי מינרלים ויצירת אבנית. טיפול זה נפוץ בשימוש באזורים בהם קיימים מים קשים, כגון ישראל, כדי למנוע הצטברות אבנית בדוודים, צינורות ומכשירים חשמל אחרים לרבות מכונות כביסה, מדיחי כלים, מכונות קפה ועוד…

 

* סרטון דוגמה: https://did.li/mqyrl

 

* ניתן להשיג באתר: https://ksdd.co.il/

 

* בטלפון: 050-666688

*מחיר מומלץ לצרכן: 1190 ש"ח כולל מע"מ (משלוח עד הבית).

 

* צילום: יח"צ חו"ל.