כותרות אחרונות
Search

חברת א.ג.ת.ד השלימה את תהליך הכשרות של מותג הוויסקי האירי "טילינג".

Teeling Whiskey – צילום: יח"צ א.ג.ת.ד

 

הטעם האהוב והמוכר – עכשיו גם כשר.!

חברת א.ג.ת.ד השלימה את תהליך הכשרות של מותג הוויסקי האירי "טילינג".

מותג הוויסקי האירי "טילינג", המשווק על ידי א.ג.ת.ד מזה לא מעט שנים, יגיע כעת לרוב נקודות המכירה בישראל

 

בשורה לחובבי הוויסקי האיכותי בישראל ולשומרי המסורת שביניהם: אחרי תהליך ארוך ומורכב, חברת א.ג.ת.ד – מחברות ייבוא האלכוהול והיין המובילות בישראל – השלימה את הליך הכשרות עבור מותג הוויסקי האירי האהוב "טילינג".

 

אם בעבר רוב מותגי הוויסקי היו מקבלים כשרות ללא בעיות בשל העובדה שאין במשקה כוהל ענבים, בשני העשורים האחרונים מזקקות וויסקי ברחבי העולם החלו לייצר גם קוניאק, רום, בירה ועוד – מה שהקשיח את הקריטריונים לקבלת כשרות עבור כל מותג. אולם, מזקקת "טילינג" מייצרת מספר סוגים של וויסקי בלבד והמותג קיבל כעת את הכשרות על ידי גוף מוכר ברבנות הראשית לישראל.

 

Teeling Whiskey – צילום: יח"צ א.ג.ת.ד

 

א.ג.ת.ד השקיעה לא מעט משאבים בתהליך וכעת מחיר הוויסקי יתעדכן כמו כל מוצר כשר ביחס לתקופה שנמכר ללא כשרות בישראל. בכך, "טילינג", המשווק על ידי א.ג.ת.ד מזה לא מעט שנים, יגיע כעת לרוב נקודות המכירה בישראל.

 

וויסקי "טילינג" מיוצר במזקקה הראשונה שנפתחה בעיר דאבלין מזה 125 שנים על ידי ג’ק וסטיבן טילינג, דור ממשיך למשפחת יצרני וויסקי, למעלה מ-200 שנה. "טילינג" ידוע כוויסקי שלא מסונן לפני הביקבוק, כאשר במזקקה מקפידים להשאיר כמה שיותר גוף, אופי ועושר בבקבוקים האהובים שנמכרים בהצלחה בכל רחבי העולם.