כותרות אחרונות
Search

חברת "פגסוס טיולים" מציעה לקראת סוכות מגוון טיולים ברחבי הארץ לשלושה ימים.

צילום: יח"צ "פגסוס טיולים"

 

לאן כדאי לטייל בסוכות …..

חברת "פגסוס טיולים" מציעה מגוון טיולים ברחבי הארץ לשלושה ימים.

בנגב ובמדבר יהודה, באזור הכרמל , הגליל, רמת הגולן ובערים המרכזיות חיפה ירושלים ותל אביב. בין נקודות העניין הבולטות טיול מרתק בנגב בין קאסר אל יהוד ומצדה, דרך הבשמים והמכתשים,  אזור הכרמל מפרץ חיפה ועכו ההיסטורית

 

חברת פגסוס טיולים המתמחה בטיולים מאורגנים ממשיכה לעודד תיירות פנים "כחול לבן" ומציעה מגוון טיולים לשלושה ימים בחול המועד סוכות ברחבי הארץ.

 

הטיולים מציגים את המקומות המוכרים והפחות מוכרים מזוויות חדשות ומרתקות. כל הטיולים לפי הסטנדרט הפגסוסי, מאורגנים ממש כמו בחו"ל, עם אוטובוס צמוד ומדריך וחוץ מטיסה, כוללים ממש הכל.

 

הטיולים פועלים לפי תקנות "התו הסגול" של משרד הבריאות, שימוש במסכות במהלך הטיול, אוטובוסים שעברו חיטוי, תפוסה של עד 50% באוטובוס, לינה בבתי מלון עם תו סגול, מסעדות עם תו סגול ושמירת מרחק של 2 מטר. בין הטיולים המוצעים אזור הנגב ומצדה, הכרמל ומפרץ חיפה, ירושלים וים המלח, הבקעה, הגליל ומרכז תל אביב.

 

מחירי הטיולים לשלושה ימים 2 לילות החל מ 1590 שקלים, הכוללים הכל: לינה במלונות בוטיק, חצי פנסיון, הסעה,  הדרכה וכניסות לאתרים.

 

הטיולים המוצעים :

3 ימי סיורים בדרום הארץ, מדבר יהודה, מצדה והר הנגב בעונת סתיו – חורף. 

מה אנחנו יודעים על מדבר יהודה? לא רק מדבר אלא פיסת היסטוריה מתמשכת . נכיר את סיפור מצדה . נתוודע אל אבי האומה דוד בן גוריון בעת החדשה שראה בנגב את המפתח לקיום בטוח בארץ ישראל . נספר את הסיפור המופלא של הנבטים. לא נפסח על הפן הגיאולוגי שהנגב מציג ותופעות הטבע הייחודיות. האם אנחנו מכירים את באר שבע של פעם? מדוע התיישב אברהם בבאר שבע וכיצד תופעת איסוף המים השפיעה על אבותינו בימי קדם. מכן נצא לטיול ג'יפים במכתש, נגיע להר גוונים, עין סהרונים נספר  על ״דרך הבשמים״ העתיקה שפעלה כציר מסחר מהמזרח הרחוק למערב ובחזרה.נשמע רכילויות על אבי האומה דוד בן גוריון שכיום היו מופיעות בכל צהובון, נספר את הסיפור המופלא של דרך הבשמים ונתהה מדוע קבוצות נבטיות דווקא בחרו באסלאם לעומת האפשרות לאמץ את הדת הנוצרית ששלטה או אפילו את היהדות כאלטרנטיבה רוחנית. 

 

צילום: טל שובל – "פגסוס טיולים"

 

3  ימי סיורים באזור הכרמל והחוויה הדרוזית, מפרץ חיפה ועכו ההיסטורית.

הטיול יתחיל בסיור בכפר האומנים עין הוד, משם ימשיך לטיול "בשוויצריה הקטנה" אשר בכרמל, חוויה נהיגה עצמית בשטח, ארוחת צהרים בכפר דרוזי. ביום השני נגיע לנתיב אלף המדרגות בכרמל, נבקר במבנים מעניינים בכנסיית בית החסד, ונצא להליכה אל מעיין צלול ונפגוש את ראשי העדה האחמדית, ביום השלישי נבקר בעכו.

 

3 ימי סיורים בירושלים בשילוב צפון ים המלח.

הטיול לירושלים בדגש המסורת היהודית, הנוצרית ובשילוב צפון ים המלח. מסע מרתק לתוך נבכי ההיסטוריה, חוצה 1500 שנים של בניית מסורת ענפה ומתחיל בירושלים היהודית, שני מקדשים -עיר אחת. תקופת הזוהר והתככים שהובילו לחורבן יחד עם ההשפעה בהמשך הדרך על אימפריות ותרבויות עתידיות לבוא, מוסלמים, צלבנים, עות'מאניים והבריטים. במהלך הטיול נתוודע לפלגים השונים של הנצרות. נבקר בצפון ים המלח -אל קאסר אל יהוד המקום בו חצו בני ישראל את נהר הירדן בכניסה לארץ כנען, שם על פי המסורת הנוצרית הטביל יוחנן את מאמיניו, נחווה את המדבר שמערות קומראן ונגלה את סיפורה המסתורי של כת ה"ביחד" אשר נעלמה לפני 2000 שנה.

 

צילום: נטלי סבבויסקי – "פגסוס טיולים"

 

3 ימי סיורים בצפון – בעקבות חולמים ולוחמים – במסגרת המהדורה המיוחדת בליווי אורן נהרי, איש התקשורת.

אשר יספר אודות האירועים המשמעותיים שהתחוללו בצפון הארץ טרם קום המדינה ולאחר מכן סיפורים הכוללים מימדים רבים של אנשי מעש וחזון שפעלו בארץ. הטיול יעבור בפסל אלכסנדר זייד, מוזיאון המחתרות בעכו, גשר הזיו, אחוזת דוברובין, בניין המפקדה הסורית, תל פאחר, מצודת כוח, שביל אלי כהן, מוזיאון הרעות, יודפת וטיילת לואי בחיפה.


 3 ימי סיורים בתל אביב , מרכז הכלכלה, התרבות, התקשורת והאומנות

תל אביב העיר העברית הראשונה ויש לה תפקיד מרכזי בהוויה הישראלית, מרכז הכלכלה התרבות התקשורת והאומנות. הטיול יתחיל החוף ירושלים, יעבור לכיכר ביאליק, גן מאיר, מוזיאון נחום גוטמן, שנקין, שדרות רוטשילד, ככר השעון ביפו, נקודת המפגש הסודית של מנהיגי האצ"ל, בית העלמין טרומפלדור ועוד…

 

צילום: טל שובל – "פגסוס טיולים"

 

3 ימי סיורים "חוצה ישראל" מהבקעה לארץ ישראל 

טיול מרתק מהמקום הנמוך בעולם – ים המלח דרך כביש הבקעה אל עבר הגלבוע, רמת הגולן והגליל, בשלושה ימים המשלבים היסטוריה, קידמה, גיאופוליטיקה, נופים וטבע. הטיול יחל באתר השומרוני הטוב, ימשיך לקאסר אל יהוד, חוות הרוח בגלבוע, טיול ג'יפים ברמת הגולן, שמורת תל דן, מצפה בניה, מצודת כוח, גוש שגב, מבדד הנזירים ונסיים ביקור בבית הבד.

 

איתמר ניר סמנכ"ל פגסוס טיולים " חג סוכות הוא הזדמנות נפלאה לצאת לטייל בארץ מזג האויר יותר נוח ומאפשר לגלות את ישראל מחדש, כיעד אפשרי לטיולים לצד הטיולים בחו"ל"

 

חברת "פגסוס טיולים" חברה לטיולים מאורגנים, הוקמה לפני 24 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים ברחבי הגלובוס ובארץ. פגסוס רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זו דרך חיים וגילוי תמידי סביבתי ואישי, ובוודאי בשביל דרך צריך ערכים גם בעולם העסקי המאתגר ותחרותי, לכן יש לעשות זאת תוך התמדה, עבודה קשה ובמקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים האופי המיוחד של החברה וההשראה שהיא מספקת בעולם התיירות ובכלל בעולם העסקי הם ייחודיים וגורמים לרבים להגשמה במובנים רבים.