כותרות אחרונות
Search

קבוצת "Yael" הישראלית הופכת לשותפה עסקית של חברת "PITSS" הגלובלית!

 

 

קבוצת "Yael" הישראלית הופכת לשותפה עסקית של חברת "PITSS" הגלובלית!

 "מערכות אורקל מיושנות חייבות להתחלף בטכנולוגיה חדשנית  ולעבור תהליכי מודרניזציה"!

ההסכם יאפשר לקבוצת  "Yael" להציע לארגונים בישראל  תהליכי מודרניזציה וחידוש מערכות "Oracle, מיושנות.

קבוצת "Yael", חברת IT מהמובילות בישראל, חתמה בימים אלה על הסכם שותפות ונציגות בלעדית עם חברת "PITSS". מטרתה העיקרית של השותפות היא לסייע לארגונים לנהל תהליכי מודרניזציה וחידוש של מערכות "Oracle"  ישנות. במסגרת ההסכם, תוכל קבוצת "Yael" להציע לארגונים עסקיים וציבוריים בשוק המקומי יכולות של הסבות אוטומטיות מ- Oracle Forms ל- Oracle APEX ומ-Oracle Reports  ל- Jasper Reports.

ערן שוורצמן, מנהל תחום "Oracle Solutions" בקבוצת "יעל": "הטכנולוגיה של Oracle Forms מחייבת חידוש ומודרניזציה"  "מדובר בכלי ללא המשכיות ברורה שצובר מגבלות ואילוצים, בעיקר בנושאים של מובייל ,אינטגרציה מודרנית ואינטרנט. קבוצת יעל תבצע את פרוייקטי המודרניזציה הללו בישראל ותאפשר לארגונים מעבר לטכנולוגיות עכשוויות וחדשניות יותר. "PITSS" תספק את התמיכה והידע, כשהחברות ישתפו ביניהן פעולה בכל הפרויקטים בתחום. הפתרון של PITSS מאפשר לשמר את הידע הקיים במערכות Oracle הישנות ולעבור לטכנולוגיה עדכנית של "Oracle APEX" המציעה חוויית משתמש דיגיטלית המתאימה לשימוש במובייל, בענן ועוד".

 

תהליכי ההסבה הללו יתנהלו באופן מלא בידי קבוצת "Yael" ו- "PITSS" ויכללו: כלי הסבות אוטומטיים, מתודולוגיה, כלי ניתוח וכלים לניהול הפרויקט וביצועו, לכל אורך חייו.

 

 "PITSS" הפועלת משנת 1999 ביססה את מעמדה בעולם כמומחית במודרניזציה יעילה של יישומי "Legacy של Oracle". החברה מתמחה בשימוש בכלי תוכנה חכמים לניהול המורכבות ההולכת וגוברת בפרויקטים של מודרניזציה. המתודולוגיה של "PITSS" מוטמעת בכ- 1,500 פרויקטים ב-40 מדינות. https://pitss.com/

אודות קבוצת Yael:

קבוצת :Yael: היא קבוצת IT מהמובילות בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגים מתקדמים במענה לאתגרים העסקיים של היום. הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1963 ומונה למעלה מ-1,500 עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, בהם: תשתיות ואינטגרציה, מערכות ERP ו-CRM, פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, ענן, דיגיטל, ניהול תוכן ומסמכים ואבטחת מידע. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ וייעוץ. קבוצת Yael עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון:,Salesforce ,IBM ,Microsoft  Oracle, Google ,TIBCO ,Dell ועוד… ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים בכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד.

 

לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com