כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – סכיני גילוח dorco pace 4

חדש על המדף – סכיני גילוח dorco pace 4

PACE 4' – סכין מעולה בעלת ארבעה להבים בהשקת בכורה בישראל  סכין שמביאה בשורה גדולה לבעלי זיפים קשים ועבים הרגילים להשתמש במאך 3 . הסכין מתנקה בקלות רבה והשערות לא נתקעות בזכות צפיפות הלהבים כך שהסכין מבטיחה גילוח מהיר, חלק ועדין יותר, ואורך חיים עד ליותר מ- 30 אחוזים מהסכין האיכותית המקבילה.

 "דורקו" – סכין גילוח שכבשה את ארה״ב ואנגליה מגיעה לתת פייט למתחרות בישראל. "דורקו" משלבת טכנולוגיה מתקדמת ונוחות מושלמת המעניקה חוויית גילוח ייחודית, שלא תמצאו בשום מקום אחר.

הועתק מאתר האינטרנט https://mydorco.co.il/

 לאחר היעדרות של קרוב לשנה, מוצרי חברת "דורקו" המובאים ומשווקים בישראל בלעדית על ידי חברת "pharmers"'נחשבים לאיכותיים ביותר ויודועים ברחבי העולם במחירם הזול, כ- 30% – 50% פחות לעומת סכיני גילוח של חברות מתחרות.

 

לאחר מתיחת פנים רצינית ועיצוב חדשי, המותג האהוב של חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם,חןזר לישראל כדי להתחרות על ליבו של הצרכן הישראלי, ובכך יתרחב שוק סכיני הגילוח בישראל ולצרכן הישראלי תהיה יכולת לבחור בין מגוון גדול יותר של מוצרים ובמחירים טובים יותר.

המוצרים שיגיעו לישראל :

pace 4
סכין מעולה בעלת ארבעה להבים בהשקת בכורה בישראל – הסכין החדשה מביאה בשורה חדשנית לבעלי זיפים קשים ועברים מהרגיל, הרגילים לעשות שימוש במאך 3. הסכין החדשה מתנקה בקלות והשערות לא נתקעות בין הלהבים. כל זאת בשל צפיפות הלהבים המאפשרת גילוח מהיר, חלק ועדין יותר. לסכין החדשה אורך חיים גדול מהרגיל בעד 30%.

מחיר: מערכת סכיני גילוח בסיסית הכוללת ידית אחיזה + שתי מחסניות של ארבע סכינים במחיר מדהים של 68 ש"ח בלבד. רביעיית סכיני גילוJ של PACE 4 נמכרת במחיר של 20 ש"ח בלבד. סכין גילוח בחמישה ש"ח זה מטורף ומלהיב.

הועתק מאתר האינטרנט https://mydorco.co.il/

pace 6
סכין פרימיום, הסכין הראשונה עם שישה להבים + טרימר – להב אחורית לעיצוב זקן ופאות. הסכין הזאת חוזרת לישראל לאחר היעדרות של שנה. 

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום PACE 6 הכוללת ידית אחיזה + שתי מחסניות של ארבעה סכינים כל אחת במחיר מדהים של 80 ש"ח בלבד.

 

ידית האחיזה של סכיני הגילוח  של חברת "דורקו" מעוצבת באופן מרהיב והגילוח חלק ומפנק. הסכינים החדות בעלות 4 – 6 להבים, מגלחות בקלות ובנוחות את זיפי הזקן ולאחר הגילוח אתה מרגיש נעימות ורוגע.

אודות  Dorco

דורקו, שהוקמה בשנת 1955 , הינה חברת סכיני הגילוח השלישית בגודלה בעולם, הממוקמת בקוריאה הדרומית. לפני כעשור, החלה החברה לפתח מס ו תמורה מעולה למחיר, על מנת להתחרות במובילה העולמית. מוצרי דורקו נחלו הצלחה באפריקה, אסיה ואנגליה ובארה"ב .  dollarshaveclub.com , שמשווקת את סכיני דורקו, תפסה נתח אדיר של כ- 50% משוק האונליין האמריקאי וכל זאת תוך 5 שנים.  למידע נוסף על דורקו ישראל ורכישה אונליין   https://mydorco.co.il/

צילום: יח"צ