כותרות אחרונות
Search

לרגל השקת בוטיק המשקפיים "אופטיקה עיניים" המחודש והמשודרג ברחוב תרצה 19 רמת גן – הפתעות ומבצעים

בוטיק המשקפיים "אופטיקה עיניים" ברחוב תרצה 19 רמת גן התרחב והשתדרג !

לרגל השקת בוטיק המשקפיים "אופטיקה עיניים" המחודש והמשודרג, הפתעות ומבצעים

אופטיקה עיניים, הבוטיק  למותגי המשקפיים המובילים בעולם, הזמינה את הקהל הרחב לדגמן ביום צילומים חדשני וחד-פעמי.  אז מה היה בתכנית? השקה נוצצת של הבוטיק במתחם ענק ובו פינת עיצוב שיער שיקית, פינת איפור עם מבחר מאפרות מוסמכות תוך שימוש במוצרים המובילים בשוק ופינת סטיילינג אישי בניצוחה של  סטייליסטית הצמרת ליאת אשורי.

 

כל אלו נאספו במיוחד כדי להעניק הזדמנות לכל אחד ואחת להיות דוגמן ליום אחד ולהצטלם על ידי צלם דוגמנות מקצועי עם הדגמים האהובים עליכם מקולקציית המשקפיים שאופטיקה עיניים מציעה. התוצאה היא צילומי דוגמנות זוהרים ומושקעים עם הדוגמנים שהכי מתאימים לחנות ולקולקציה – אתם, הלקוחות הנאמנים.

צילום: יח"צ

באירוע השקה המרגש והמושקע, הושקה קולקציית KREUZBERG KINDER הכוללת מסגרות משקפיים בקו צעיר, צבעוני ועדכני, עם דוגמאות בסימטריה נועזות ומסגרות בסימטריה נועזת ובמבחר צבעים קרים וחמים, משולבים עם אלמנטים משתנים – שקופים, חייתיים, מתכתיים, אלגנטיים ועוד. הקולקציה הגיעה היישר מברלין בירת הארט, הסטייל והשיק.

צילום: רותי דותן

אופטיקה עיניים הינה חנות בוטיק ותיקה שהוקמה לפני כ 17 שנה על ידי אורן שירי – סוכן מכירות בענף האופטיקה, ששם לו למטרה להגשים פנטזיה של אנשים רבים: הוא החליט למכור את המותגים האיכותיים ביותר, במחירים הנמוכים ביותר, כך שהמשקפיים הכי טרנדיות בשוק יהיו נגישות לכל אחד.

אורן ומיכל שירי – צילום: רותי דותן

 

אורן ומיכל שירי בעלי הבוטיק דואגים שהאווירה במקום תהיה מזמינה, נעימה ושהלקוחות ימתינו כמה שפחות זמן לבדיקה וטיפול. לבוטיק המשקפיים "אופטיקה עיניים" ברחוב תרצה 19 ברמת גן מגיעים מטופלים מכל רחבי הארץ וכל אחד ואחת מקבלים טיפול אישי ומקצועי. מי שמגיע לבויק לא יכול שלא להתרשם מנוכחותו של אורן שמנהל את הבוטיק בחן ומקצועיות תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר. אורן משתדל שהמחירים בבוטיק המשקפיים יהיו הוגנים וסבירים גם כשמדובר במשקפיים של מותגים מןבילים.

צילום: רותי דותן

אורן מדגיש כי ההתמחות של החנות היא גם במשקפי שמש וגם במשקפי ראיה, כשהמלאי משני הסוגים כולל מותגים כגון דיור, פנדי, ורסאצ'ה, ריי באן, פראדה ועוד רבים אחרים. אורן מקפיד לבקר בתערוכות בינלאומיות של משקפיים  אליהן הוא מוזמן במיוחד כבעליה של אחת מחנויות האופטיקה המובילות בישראל. אורן לא מהסס להביא לארץ דגמים נועזים, אופנתיים ויוקרתיים, היישר מתצוגות האופנה הנחשבות ביותר בעולם.

צילום: יח"צ

החנות כוללת מכשור אופטי מתקדם ואנשי צוות מנוסים מוסמכים, כל זאת על מנת לתת מענה מושלם ללקוחות הבוטיק. השירותים הניתנים במקום:  תיקון משקפיים, הכנת משקפיים, עדשות המותאמות לחשיפה ממושכת למסכים, לצילומי סלפי ועוד… הבוטיק מתמחה במגוון שירותים נוספים כמו: שירות תיקונים עם התחייבות למציאת פתרון גם למסגרות שלא נקנו בחנות, בדיקת לחץ תוך עיני באמצעות מצלמת "פונדוס" משוכללת לאיתור מוקדם של מגוון מחלות, התאמת כל מסגרת של משקפי שמש לעדשות אופטיות, עדשות מגע נעימות ועמידות, אחריות על כל מוצר ועוד…

צילום: יח"צ

בנוסף, בוטיק המשקפיים מספק שירות אופטיקה מלא לילדים בכל הגילאים. בין השאר מציעה "אופטיקה עיניים" משקפיים ממותגים לילדים במחירים ללא תחרות ותרגילי אימון לשיפור הראיה וחיזוק שרירי העין לילדים עם בעיה במיקוד ראיה. האימון נעשה על ידי אורתופטיסט מוסמך בחדר ייעודי המצויד במכשירים שעלו בלמעלה מחצי מיליון שקלים, כל זאת על מנת לספק גם ללקוחות הצעירים, את השירות הטוב ביותר בענף.

 

כל עובדי  "אופטיקה עיניים" עוברים הכשרה ארוכה ויסודית על מנת שיוכלו להתאים ללקוחות את המשקפיים האידיאלים עבורם, הן מבחינת נראות ומיתוג והן מבחינת שילוב נכון לבעיות הראיה שלהם.

צילום: יח"צ

איכות השירות ושימור הלקוחות הוא ערך עליון עבור אופטיקה עיניים והתוצאה היא התאמה מושלמת לכל לקוח, שירות אישי וזמינות גבוהה לכל צרכי העיניים שלכם ושל כל המשפחה – במקום אחד.

 

ניתן להשיג:

www.optop.co.il

03- 5745769 טלפון:

פייסבוק: אופטיקה עיניים

אינסטגרם: opticaeinaim

תרצה 19, מרום נוה, רמת גן