כותרות אחרונות
Search

מטוס "גאלף אייר" של חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין נחת בתל אביב!

צילום: יח"צ "גאלף אייר"

 

מטוס "גאלף אייר" של חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין נחת בתל אביב!

מנאמה, ממלכת בחריין:  חברת Gulf Air, ין, החלה את טיסותיה המסחריות בין בחריין לתל אביב עם טיסתה GF972 שהמריאה מנמל התעופה הבינלאומי של בחריין והגיעה לנתב"ג בתל אביב בשעה 12:15 ב-30 בספטמבר 2021. 

 

טיסת הבכורה נשאה אנשי הנהלה של "גאלף אייר", כמו גם פקידים בכירים ונוסעים מסחריים. הטיסה היא תחילתו של שירות דו שבועי של "גאלף אייר" בין שתי הבירות, ואשר יופעלו על ידי צי מטוסי איירבוס החדש ביותר של חברת התעופה.

 

בשני נמלי התעופה התקיימו טקסים לציון הטיסות ההיסטוריות.  לפני ההמראה מנמל התעופה הבינלאומי של בחריין חגג צוות שדה התעופה את טיסת הבכורה בשער, וכן נערך טקס עם הגעתו לנתב"ג בתל אביב, שם התקבל המטוס בהצדעה קלאסית של סילוני מים והנוסעים התקבלו בברכה על ידי רשויות התעופה, התקשורת וטל תעופה, סוכן המכירות הכללי של "גאלף אייר" בתל אביב.

 

צילום: יח"צ "גאלף אייר"

 

במהלך אירוע הנחיתה בנתב"ג אמר ממלא מקום מנכ"ל "גאלף אייר", קפטין ואליד אל-עלאווי:  "היום אנחנו עושים היסטוריה על ידי חיבור ממלכת בחריין ומדינת ישראל בטיסות מסחריות סדירות.   אנו מזמינים את ידידינו בישראל לטוס עם גאלף אייר, לבקר בבחריין ולטוס גם ליעדים מעבר לבחריין ברשת המורחבת שלנו.  הטיסות הדו שבועיות הן רק ההתחלה ואנו נעריך מעת לעת את הביצועים המסחריים לשדרוג התדירות במידת האפשר וככל שנדרש". הוא הוסיף: "אני מודה לכל הרשויות כאן בישראל על שסייעו לטיסת הבכורה הזו ככל האפשר ועל כל הסיוע שניתן לנו כדי לחגוג את הטיסה המיוחדת הזו".

 

לרגל השקת הקו, מציעה החברה לתקופה מוגבלת מחירי השקה מיוחדים :  החל מ $199 דולר לבחריין, ו $399  דולר ליעדים במזרח כגון בנגקוק, קולומבו והמלדיביים.

 

בדצמבר 2020 חתמה גאלף אייר על חמישה הסכמים מסחריים עם חמש חברות ישראליות שונות הקשורות לתעופה; מזכר הבנות מקיף לשיתוף פעולה משותף פוטנציאלי עם אל על, הסכם סוכן מכירות כללי עם טל תעופה, הסכם תחזוקה עם התעשייה האווירית, הסכם שרותי קרקע עם חברת Q.A.S ישראל בע"מ והסכם עם ניורסט ישראל להסעדה בטיסות.

 

צילום: יח"צ "גאלף אייר"

אודות גאלף אייר:

 

"גאלף אייר", חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין, החלה לפעול בשנת 1950 והפכה לאחת מחברות התעופה המסחריות הראשונות שהוקמו במזרח התיכון.  חברת התעופה מפעילה טיסות סדירות מהמרכז שלה בנמל התעופה הבינלאומי של בחריין לערים באירופה, המזרח התיכון, אפריקה, תת היבשת ההודית והמזרח הרחוק.

 

כיום חברת התעופה משרתת את כל יעדיה בשילוב של צי מטוסים רחב וצר גוף של בואינג ואיירבוס.  החברה הידועה באירוח הערבי המסורתי שלה, מוכרת על ידי המוצרים הידידותיים למשפחה ולעסקים של חברת התעופה, גאלף אייר מחויבת להיות מובילה בתעשייה ולפתח מוצרים ושירותים המשקפים את הצרכים והשאיפות המתפתחים של נוסעיה.

 

"גאלף אייר" מחברת את בחריין לעולם, וככזו היא נכס תשתית לאומי מרכזי, משמשת כמובילה חזקה לכלכלה ותומכת בצמיחה הכלכלית המתמשכת של הממלכה.

 

"גאלף אייר" כחברת תעופה של חמישה כוכבים על ידי חברת הדירוג APEX, המבוססת אך ורק על משוב נוסעים מוסמכים. אבן דרך זו עבור גאלף אייר היא עדות להצלחת אסטרטגיית הבוטיק שלה ולשיפורים המתמשכים במוצריה ובשירותיה.

 

בקרו באתר www.gulfair.com  כדי לקבל מידע נוסף.