כותרות אחרונות
Search

ט"ו באב מתקרב – הזדמנות לערב זוגי שכולו בירה "קסטיל רוז" ואהבה.

צילום: רדקס

 

ט"ו באב מתקרב – הזדמנות לערב זוגי שכולו בירה ואהבה.

רשת היבואן וחברת "רדקס" במבצע מיוחד של קסטיל רוז' 750 מ"ל בשקל אחד בלבד, בקנייה מעל 99 ש"ח. רשת היבואן בעלת סניפים בפריסה רחבה.

 

ט"ו באב הוא יום האהבה העברי, המסמל פיוס, שמחה, נחמה ובשורות טובות לפי היהדות. הוא חל ביום שישי ב 12 באוגוסט 2022 וביום זה גברים ונשים כאחד מחפשים להפתיע ולרגש. אם גם אתם מחפשים להפוך כל סיבה למסיבה כדי לחגוג את האהבה שלכם, לפניכם מספר הצעות לערב רומנטי מוצלח ומיוחד בשילוב בירה.

 

ערב שכולו קסטיל רוז': קסטיל רוז' הינה בירת אייל בלגי ששינתה את חווית השתיה בישראל, היא מתקתקה, דובדבנית, מתאימה לכל חייך ומכילה אחוז גבוה של אלכוהול – 8%. תהליך הייצור הייחודי שלה גורם לחובבי בירה וגם לאלו שלא, להנות מחוויית שתיה יוצאת דופן. קסטיל רוז' הושקה לראשונה בשנת 2008 וקיבלה את שמה הודות לצבעה האדום הבוהק.

 

צילום: רדקס

 

קסטיל רוז' הינו שילוב בין קסטיל דונקר לבין דובדבנים סופר פרימיום בלגיים. השילוב המוקפד אחראי ליצירת בירה ענברית אשר מאפשרת לדלג בזהירות בין טעמיי מתיקות וחמיצות. בניגוד לרוב בירות הפירות הבלגיות המבוססות על למביק, בירה זאת מבוססת על בירה רגילה אליה מוסיפים פירות.

 

מבשלת קסטיל הינה מבשלה בלגית עתיקה בבעלות משפחתית עם מסורת מכבדת בתחום הבירות הבלגיות. המבשלה הייתה ממוקמת בתוך טירת קסטל, ומכאן שמה. בשנת 2016 נסגרו דלתות המבשלה הישנה והמבשלה החדשה נכנסה לשימוש. כיום המבשלה יודעת לייצר, לאחסן ולהפיץ את מבחר הבירות של המבשלה לאינספור מדינות באירופה ומחוצה לה והיא המבשלה המודרנית ביותר באירופה.

 

צילום: רדקס

 

מארז 2 בקבוקי קסטיל רוז' 750 מ"ל וכוס קסטיל מעוצבת, מחיר מומלץ לצרכן: 80-85 ₪, בקבוק קסטיל רוז' 330 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 9.90-15.90 ₪ ובקבוק קסטיל רוז' 750 מ"ל 25-39.90 ₪, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות.

 

מבצע: רשת היבואן וחברת רדקס במבצע מיוחד של קסטיל רוז' 750 מ"ל בשקל אחד בלבד, בקנייה מעל 99 ש"ח. רשת היבואן בעלת סניפים בפריסה רחבה: https://www.the-importer.co.il/

 

חיים ונטורה, מנהל תחום הבירה בחברת 'רדקס' המתמחה ביבוא ושיווק של בירות פרימיום: "קסטיל רוז' היא "מלכת האם" של הז'אנר הזה ואחת הבירות היותר מוכרות במחוזותינו. היא אכן בירה אדומה, יפהפייה ובעלת טעמי דובדבן מודגשים. החוזק שלה, הגיזוז העדין, יחסית, טעמי הפרי והמתקתקות העדינה הופכים את חווית השתייה לקלה ונעימה. גם ההגשה המקצועית שלה נעשית בכוס רחבה בעלת רגל ארוכה, להנאה מרבית מארומות הפרי המתקתקות, יושבת בול על המשבצת של קוקטייל פירות המותאם לט"ו באב".