כותרות אחרונות
Search

סניף ה"משביר" בקניון עופר קיריון

הכניסה ל"משביר" המחודש. צילום: אבי בר

 

 הושק מחדש סניף ה"משביר" בקניון עופר הקריון שעבר מתיחת פנים ושדרוג כללי.
מיטב המוחות היוצרים שעסקו בשדרוג הסניף, עשו הכל כדי לתת  ללקוחות  החנות חוויה בינלאומית מהמעלה הראשונה והצליחו בגדול.

 

דבורה יצחקי יו"ר דירקטוריון ה"משביר" גוזרת את הסרט האדום יחד עם רמי מנכ"ל ה"משביר וגיא קרן מנכ"ל קניון עופר קיריון – צילום: אבי בר

 

בהמשך לשינוי המבורך שה "משביר" עובר בשנה האחרונה עם כניסתם של מותגים בינלאומיים נחשבים, גם סניף עופר הקריון של הרשת הוותיקה סיים בימים אלה את מתיחת הפנים הנדרשת. 

 

רמי  שביט מנכ"ל ה"משביר" מברך את באי האירוע, לצידו, גיא קרן מנכ"ל קניון עופר הקיריון – צילום: אבי בר

הקונספט שנבחר להוביל את החנות הוא כזה שטרם נראה בישראל ומזכיר ביופיו המרהיב את ה-טיים סקוור של התפוח גדול, ניו יורק המדהימה.

 

דבורה יצחקי יו"ר דירקטוריון ה"משביר" מברכת את באי האירוע לצידה  רמי שביט מנכ"ל ה"משביר וגיא קרן מנכ"ל קניון עופר קיריון – צילום: אבי בר

החנות שופעת עמדות מותגים כמיטב המסורת של ה"משביר" המזמנות לכם הרפתקאה מרגשת של ניחוחות מהפנטים, מוצרי טיפוח וביוטי מהשורה הראשונה ומותגי אופנה וסטייל בתפירה עלית.

 

צילום: אבי בר

 

בין שלל המותגים תוכלו למצוא את "איב סאן לורן" עם מוצרים חדשים בתחום האיפור והטיפוח, "קנת' קול", המותג הניו יורקי הצעיר והשיקי ועד "לנקום" הצרפתית הפופולרית. מי אמר שרק בתל אביב מדברים אופנה?

 

מנכ"ל ה"משביר" רמי שביט סמוך לעמדה החדשה של המותג "אי סאן לורן" – צילום: אבי בר

 

העיצוב החדשני ה "משביר" המחודש מכיל אלמנטים המערבים ישן מול חדש, עתיד מול עבר וכך נוצרת חוויה קוסמופוליטית עשירה ולרגע אפשר לטעות ולחשוב שנכנסנו לסניף של "מייסיס" בניו יורק או  "קורט אינגלז" בברצלונה.  

 

 

משביר
סניף קריון
דרך עכו 192, קריית ביאליק