כותרות אחרונות
Search

אמרת ספה-מיטה או מיטה-ספה! אמרת "סיאסטה"!

"ספה שהיא גם מיטה" – "סיאסטה" – צילום: אבי בר

 

אמרת: "ספה-מיטה" או "מיטה-ספה", אמרת: "סיאסטה"!

כמה פעמים מצאתם את עצמכם גולשים באינטרנט עם עיניים צורבות ודומעות מרוב שעות מול המסך בחיפוש אחרי ספת אירוח נפתחת רצוי נורמלית, רק כדי ליפול על אתר אלמוני שמוכר ספות נפתחות בשקל תשעים ממתכת רועשת ומזרון שאלוהים ישמור?

אז זהו החיפוש נגמר! אתם מתקשרים ל- "סיאסטה" וה"ספה-מיטה" או ה"מיטה-ספה" אצלכם בבית.

 

"ספה שהיא גם מיטה" – "סיאסטה" – צילום: אבי בר

 

החברים של הילד מגיעים להתארח, סבתא רוצה פסק זמן מסבא ולבוא לישון אצלכם או שסתם בא לכם לילה באלכסון אבל אין לכם מיטה נוספת? אז יופי שאתם פה כי "סיאסטה", יבואנית המזרונים האיכותיים מאיטליה יוצאת שוב בשיחוק לפנתאון: ספה נפתחת למיטה ברמת על חלל!

 

זהו חידוש חדיש ומחודש כמו שרק "סיאסטה" יודעת להביא. בלי חריקות, בלי רעשים ועם פינוק לעמוד השדרה שלכם – כל חוליה בגב תשלח לכם מכתב תודה. באחריות.

 

   

"ספה שהיא גם מיטה" – "סיאסטה" – צילום: אבי בר

 

טכנולוגיית השינה הידועה של חברת סיאסטה משחקת פה תפקיד מרכזי כך ששנת הלילה שלכם תהיה כל כך מפנקת ונעימה עד שאפילו הנשנושים המאוחרים בלילה של המתבגר שלכם במטבח לא יעירו אתכם. טיפוסים של שנ"צ? זכיתם. זוהי הספה המושלמת ל"התרסקות", עצימת עיניים והתעלמות טוטאלית מהסביבה. רגע, עוד לא דיברנו על הבד האנטי-בקטריאלי שעוטף את המזרון. הוא דוחה את קרדית אבק הבית המטרידנית כך שגם בגזרה הבריאותית אתם מכוסים. "הבנתם? מכוסים, שמיכה…"

 

מימין: איש יחסי הציבור גולן נהרדעא יחד עם אלי שטרקר מנכ"ל ובעלים "סיאסטה" צילום: אבי בר

 

 

הספה עם המזרון המובנה היא כמובן תוצרת איטליה, מה שמבטיח לכם איכות ללא תחרות והמחיר שלה הוא בכלל תענוג לכיס: החל מ-3990 ₪ בלבד.

 

מימין: איש יחסי הציבור גולן נהרדעא יחד עם אלי שטרקר מנכ"ל ובעלים ודורון מיירן "סיאסטה" צילום: אבי בר

 

אז אם חשקה נפשכם בספה שחוסכת מקום, מלאת סטייל אבל מנגד בעלת מזרון איכותי ומפנק לשינה מספקת – זוהי הספה המושלמת עבורכם. אז שחררו את האינטרנט, תרימו טלפון לסיאסטה ושיהיה לכם לילה טוב.

 

תיוג אינסטגרם: @siesta_israel