כותרות אחרונות
Search

ט"ו באב הגיע, חג ללבבות הגיע גם ל"משביר"!

צילום: יח"צ "משביר"

 

ט"ו באב הגיע, חג ללבבות הגיע גם ל"משביר"!

מה אישה בסך הכול רוצה לט"ו באב? בין אחת לשלושים שושנים צחורות, פינוק בספא ואולי גם איזה תכשיט או בושם טוב לקינוח. אז כשמדברים איתנו על מבצעים מיוחדים לקראת ט"ו באב וחגיגת טיפוח ואופנה באופן כללי אנחנו תמיד מתייצבות!

 

אז מה בתפריט?

בגזרת הטיפוח יש לנו מבחר עצום של בשמים עם ריחות משכרים כמו אנג'ל, ג'יבנשי, בוס ועוד…,
מגוון מותגים שרק למשמע השם שלהם אנחנו נופלות כאילו ולנטינו בכבודו ובעצמו הציע לנו לצאת
לדייט לאור ירח פלוס סרנדה.

 

צילום: יח"צ "משביר"

 

ממשיכים למנה השנייה עם הלבשה תחתונה סקסית, מפנקת ומפוצצת בסטייל עם החזיות והתחתונים של מותג העלית איטם, אשר ידוע באיכות הבד והתפירה המדויקת להתאמה מרבית לכל אישה באשר היא. המותג הצרפתי המוביל ETAM אשר הוקם ב-1916 מציע כבר מעל למאה שנים של הלבשה תחתונה עדכנית, ייחודית ואיכותית בעיצוב מוקפד ובאהבה לנשים, שמירה על מומחיות תוך כדי חדשנות בלתי פוסקת ותשוקה לתחרה.

 

צילום: יח"צ "משביר"

 

 

המותג חרט על דגלו את ערכי החופש והאהבה לאופנה הצרפתיים, ותומך בנשים חזקות וליברליות, מבלי להפסיק לחגוג את העוצמה, היופי והנשיות שבהלבשה התחתונה. רגע, חכו זה לא נגמר! מה עם קינוח? אה טוב ששאלתן. בקטגוריה הזו אפשר למצוא את מה שכל אישה אוהבת וזה לא סוד: תכשיטים נוצצים ובוהים והכל באיכות שאין שנייה לה. עם מותגים מושלמים כמו איטלי גולד וצבאן אי אפשר לעמוד בפיתוי!

 

צילום: יח"צ "משביר"

 

בגזרת הטיולים ניתן למצוא מזוודות איכותיות.

 

צילום: יח"צ "משביר"

 

את כל המוצרים המדהימים האלה ועוד ניתן להשיג במשביר הידוע כמפנק במבצעים מיוחדים וגם הפעם לא חסכו מאיתנו מחירים שווים ביותר!