כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף ! בירה "Cannbrew" בירת קנאביס הראשונה בישראל של "בירבזאר" מגיעה ישירות אליכם הביתה……

 !בירה  Cannbrew בירת קנאביס הראשונה בישראל  של "בירבזאר" מגיעה ישירות אליכם הביתה  

בירבזאר בהשקה כפולה- מבשלת בירבזאר משיקה את בירת הקנאביס הראשונה בישראל לצד שירות משלוחים חינמי שיאפשר לכל אחד מכל מקום בארץ להזמין בירה ישראלית טרייה ישירות מהמבשלה בקריית גת ועד הבית

בשונה משירותי משלוחי אלכוהול אחרים – "בירבזאר" יצרה תשתית משלוחים יעילה וחכמה שמאפשרת לספק שירות משלוחים מהיר במיוחד – הלקוחות יוכלו ליהנות מאספקת בירה טרייה מהמבשלה עוד באותו היום של ההזמנה. (בהזמנות שיתקבלו עד 12:00 בצהריים, מלבד אילת ומטולה) ולכל המאוחר – עד שלושה ימי עסקים.

שירות המשלוחים הינו ללא עלות משלוח ויכלול 2 גדלים של מארזי בירות– מארז של 8 בקבוקים ב99 ₪ או 12 בקבוקים ב129 ₪.

צילום: באדיבות בירבזאר

באתר החדש ניתן להרכיב מארז לבחירתכם, או לבחור במארזים בנויים מראש על ידי בירבזאר – כל אחד שונה ובעל אופי ייחודי משלו. בנוסף, תוכלו למצוא באתר מידע על כל אחד ממותגי הבירה של בירבזאר ולהכיר את סוגי הבירות השונים– וכך להתאים את מארז הבירות באופן מושלם לטעמכם האישי.

אחת הבירות אותן ניתן להזמין – היא בירת ה-Cannabrew, בירת הקנאביס הראשונה בישראל. ה-Cannabrew הינה פיתוח ישראלי חדשני ותהיה הראשונה בתוך סדרת הבירות הפונקציונליות של בירבזאר. הבירה הינה בירת אנרגיה ומבוססת על טרפינים צמחיים המעניקים את תחושת האנרגיה הזהה להשפעה של הטרפינים המצויים בצמח הקנאביס ותהיה בטעם וריח של קנאביס. את בירת ה-Cannabrew ניתן להזמין החל משבוע הבא דרך האתר והחל מחודש הבא תגיע גם לסניפי בירבזאר.

בירבזאר הינה חברת סטארט-אפ בשוק בירות הקראפט בישראל. לחברה מבשלת בירה הממוקמת בנגב, ממנה משווקים ומספקים בירה טריה לכלל סניפי הרשת בת"א, יפו וירושלים.

בנוסף, בירבזאר משווקת את מותגי הבירות שלה לעסקים מובחרים בכל הארץ. כמו כן, בירבזאר מפעילה את Gypsy, סניפים ניידים שמספקים את הבירה האהובה לאירועים בכל רחבי הארץ .

צילום: באדיבות בירבזאר

 

אבי מוסקוביץ', בעלי בירבזאר:" "בירבזאר גאה להיות הבית של בירות הקראפט הישראליות ולהביא את הבירות האהובות עד לפתח בית הלקוח. אנו שמחים להיות פורצי דרך בתחום ונמשיך להתאים את עצמנו לעידן המתחדש ולהעניק ללקוחות חווית בירה ייחודית."