כותרות אחרונות
Search

שושי זוהר מציגה את קולקציית התחפושות לפורים 2020 – להיטי השנה: קומיקס, נועה קירל, גיבורי מארוול, להקת הבנות פורמולה ועוד….

 

פורים 2020 !

כשדמיון ומציאות מתאחדים !
שושי זוהר מציגה את קולקציית התחפושות לפורים 2020

להיטי השנה: הקומיקס מככב, נועה קירל כוכבת הילדים עם עשרות תחפושות חדשות בדמותה, תחפושות בלעדיות של 'PLAY פסטיגל', להקת הבנות פורמולה, ג'וקרים וליצנים מפחידים, גיבורי מארוול קומיקס החדשים מהסרט הנוקמים, הכריש ששווה מיליונים בייבי שארק ודמויות מתוך שוברי הקופות החדשים של דיסני אלאדין, פרוזן 2 ומרי פופינס.

 

חברת 'שושי זוהר תחפושות שאוהבים', יצרנית התחפושות המובילה בארץ, ממשיכה להפתיע ולחדש גם בפורים 2020 עם קולקציית ענק של תחפושות ואביזרים לכל הגילאים באיכות בלתי מתפשרת בזכות חתימת ידה הייחודית והמושקעת, תוך מחשבה, אהבה ותשומת לב לפרטים הקטנים. המבחר המסחרר כולל את להיטי השנה והמותגים המבוקשים עם תחפושות בעלות תו תקן ישראלי לפעוטות, ילדים, נוער ומבוגרים בעיצובים מפוארים, רמת גימור איכותית, תפירה מדויקת והמון השקעה בבדים עשירים, נוחים, בפרטים הקטנים ובתוספות צבעוניות.

 

 

חדש! תחפושות בלעדיות של המופע המבוקש ' PLAY פסטיגל' בדמויות של נועה קירל,  מרגי, עדן בן זקן, איתי לוי, אליאנה תדהר, שירה לוי, אנה זק וקווין רובין. וכמו בקונספט המופע המצליח, גם בפורים מדובר בעולם בו אפשר להיות מי שאתה רוצה, מקום בו המציאות והדמיון מתחברים לאחד.

 

הילה זוהר סמנכ"לית שיווק – צילום: אבי בר 

 

הכוכבת המצליחה בקולקציה חדשה נועה קירל FASHION לילדות ונערות, עם 14 תחפושות בדמותה עשירות בפאייטים ונצנצים ובנוסף קולקציית אביזרים ותכשיטים משלימים עשירה וייחודית הכוללת שרשראות עם הלוגו של קירל, עגילים, צמידים, כובעים, תיקים ואיפור.

 

צילום: אבי בר

 

חדש! להקת הבנות 'פורמולה' הרכב פופ עם תחפושות בדמותן של כוכבות הרשת אנג'ל ברנס, טניה לאורן והאחיות עלמה וליה ציון שאף זכו לסדרה בערוץ kidz בשם "החיים על פי פורמולה".

 

צילום: אבי בר

 

חדש! קומיקס שואו- קולקציה מדליקה וסופר צבעונית בהשראת עולם הקומיקס לילדות ונערות ובנוסף אוסף אביזרי קומיקס הכולל כובעים, עגילים צבעוניים, משקפיים, תיקי מותן, פאות בצבעי ניאון ומבחר קשתות מיוחדות.

 

צילום: אבי בר

 

חדש! הכריש ששווה מיליונים 'בייבי שארק' עם שלושת דמויות משפחת הכרישים ופינג פונג השועל המקסים. המותגים האהובים לילדים ממשיכים להיות מבוקשים גם השנה עם תחפושות חדשות של ברבי בסגנון הקומיקס, צבי הנינג'ה ופאוור ריינג'רס עם 3 דמויות חדשות מסדרת הטלויזיה, כוח PJ, מפרץ ההרפתקאות, סמי הכבאי, מטוסי על, בוב ספוג ובוב הבנאי. לצדם כוכבי הילדים הישראלים: מיקי מוכתר ויובל המבולבל אליהם מצטרפות כוכבות היוטיוב הצעירות שי-יה ומור מהתכנית 'מסיבת יצירה'.

 

צילום: אבי בר

 

חדש! העולם הקסום של הילדות: קולקציית יוניקורן (חד קרן) לילדות-נערות-נשים ואפילו פעוטות, בנות הים הקסומות הכוללות אלמוגים, צדפים ותמנונים, טיגריסיות מנומרות ואיילות במביות, נערת אננס, נערת  גלידה- דגמים מפוארים ועשירים בטקסטורות ונצנצים.

 

צילום: אבי בר

 

חדש! רוק רוק רוק- קולקציית רוקיסטים בועטת ומגניבה לבנים ולבנות וגם לנשים וגברים, כוללת אאוטפיטים מחוספסים, בדים דמויי עור, הדפסי גולגלות, גימורים מטאליים, שילובי שרשראות ברזל וניטים וכמובן אקססוריז תואמים.

 

צילום: אבי בר

 

שוברי הקופות של דיסני!!!! אנה ואלזה מהסרט החדש 'פרוזן 2 ' עם שישה דגמים חדשים, אלאדין, ג'יני, ג'פאר ויסמין מהסרט החדש 'אלאדין' בתחפושות גם לנשים וגברים, מליפיסנט בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי מהסרט החדש 'מליפיסנט אדונית הרשע' ומרי פופינס מהסרט החדש. חברת שושי זוהר בעלת הזיכיון לייצור ועיצוב בלעדי של תחפושות דיסני מקוריות. לצדן כל נסיכות דיסני מהאגדות עוצבו עם שמלות נשף חדשות ומפוארות במבחר מסחרר של דגמים: אלנה, רפונזל, שלגיה, סינדרלה, טינקרבל, סופיה ובל במגוון עיצובים חדשים. גם הסרט 'הקוסם מארץ עוץ' שציין יומולדת 80 זוכה לחיים עם תחפושות של דורותי, איש הפח, האריה והדחליל.

 

צילום: אבי בר

 

MARVEL COMICS גיבורי העל האהובים בתחפושות חדשות ומפוארות על טהרת הקומיקס ותחפושות חדשות מהסרטים החדשים של ספיידרמן וספיידרוומן, קפטן אמריקה (לכל המשפחה), תור (לכל המשפחה), אקס מן ואיירון מן. הסרט שובר הקופות 'הנוקמים: סוף המשחק' מתעורר לחיים בבית שושי זוהר עם גיבורי העל החדשים: גרוט, תאנוס הנבל הראשי בסרט, הפנתר השחור ודדפול עם תחפושות מושקעות ושריריות הזהות למקור.

 

צילום: אבי בר

 

עולם האימה: מבחר ענק של כ- 50 דמויות מפחידות לבנים ולבנות שנחטפות מהמדפים: ג'וקרים, דינוזאורים, זומבי, שלדים, מכשפות, ליצנים, עטלפים, מומיות, זאבים, גורילות מפחידות ומעוותות.

 

צילום: אבי בר

 

גם כוחות ההצלה והשיטור הישראלים עם תחפושות של לוחמי צה"ל, אסטרונאוט, שוטרים, פקחים ועוד המצטרפים לשפע תחפושות של אינדיאנים ופיראטים.

 

צילום: אבי בר

 

 

חדש למגזר הדתי: תחפושות של הלהיט חבורת תרי"ג, חבורת הילדים הדמיונית הכוללת את תנחום, רובי, ישראל וגדי. לצדם ממשיכים עם הקלאסיקות של גיבורי התנ"ך והיהדות כמו ארבעת האימהות, אהרון, משה רבנו, הכהן הגדול אהרון, אברהם אבינו, נחמן מאומן, חסידי ברסלב ועוד…

 

את התחפושות של שושי זוהר ניתן להשיג ב:

טויס אר אס,

הפיראט האדום,

עידן 2000,

  כפר השעשועים,

הפנינג,

בחנות המפעל 'צעצועי שגיב',

בחנויות צעצועים המובחרות ברחבי הארץ.

אתר:  www.shoshi-zohar.co.il

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר