כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף האפליקציות – "BENA" רשת חברתית בתחום ההתנדבות.

 

 

אפליקציית "BENA"

הרשת החברתית: היישומון הראשון שמשדך בין ארגונים למתנדבים בחברה הערבית יוצא לדרך.

 

אפליקציית "BENA", היא יישומון חינמי וחדשני המאתר התנדבויות ומתאים בין מתנדבים לארגונים בחברה הערבית. האפליקציה שמאפשרת לכל אדם לצאת ולהתנדב כוללת כיום כבר למעלה מ-500 מתנדבים רשומים. בנוסף, מאפשרת עשייה חברתית פיזית ווירטואלית במגוון תחומים ביניהם: התנדבות משותפת, שיוך ארגוני ובהמשך גם הכרה אקדמאית בשעות התנדבות.

 

צילום: יח"צ "בחנה"

 

אפליקציית "BENA" היא יישומון חינמי ראשון מסוגו המקשר בין מתנדבים לארגונים, עמותות ורשויות מקומיות בזמן אמת. הישומון עובד כך שהמתנדב פותח פרופיל אישי והאפליקציה מאתרת עבורו התנדבויות זמינות בסביבתו אותן ניתן לעשות באמצעות הגעה פיזית או באופן וירטואלי. בנוסף, מאפשרת האפליקציה גם את תיעוד ההתנדבות, הצטרפות לפעילות קיימת יחד עם אנשים נוספים ושיוך למקום התנדבות.

 

צילום: יח"צ "בחנה"

 

אפליקציית "BENA", פותחה בידי יוסף אלהושלה , איש חינוך בן 37 מהנגב ואב לשבעה ילדים וכיום חברים בה ארגונים ורשויות מקומיות. הרעיון לאפליקציה עלה מתוך יוזמה מלפני מספר שנים לחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות בחודש הרמדאן. בנוסף לאור האירועים האחרונים עלה הצורך בתעסוקה בעלת ערך מוסף לצעירים ובני נוער בנגב. כיום נמצאים באפליקציה מאות מתנדבים בגילאים שונים והיא עתידה להתרחב גם למוקדים נוספים בארץ ולמוסדות אקדמאיים כמו גם ארגונים שאינם מפעילים מתנדבים באופן קבוע דוגמת בתי חולים וסניפי דואר.

 

צילום: יח"צ "בחנה"

 

יוסף אלהואשלה, מייסד האפליקציה: " כאיש חינוך, לא יכולתי להישאר אדיש לתסיסה של הצעירים בחברה הערבית והחלטתי לעשות מעשה ולנתב את הזמן הפנוי של הצעירים לעשייה חברתית מועילה. מאחר וכיום כל אחד מאיתנו מחזיק בטלפון חכם, הרעיון ליצור מאגר התנדבויות בזמן אמת ורשת חברתית למתנדבים מקדמת עשייה חברתית מקומית וכלל ארצית. אני קורא לארגונים ומתנדבים נוספים להוריד את האפליקציה ולקדם עשייה ערכית, גם שעה בשבוע היא עולם ומלואו." 

 

להורדת האפליקציה http://onelink.to/3zs5kp