כותרות אחרונות
Search

חברת "פגסוס טיולים" מציעה טיול בעקבות חולמים ולוחמים בצפון הארץ.

צילום: נטלי סבבויסקי – "פגסוס טיולים"

 

 

חברת "פגסוס טיולים" מציעה טיול בצפון הארץ.

בעקבות חולמים ולוחמים בליווי אורן נהרי.

 

צילום: יח"צ

 

"פגסוס טיולים" מציעה טיול בצפון הארץ בעקבות חולמים ולוחמים בליווי איש התקשורת המוכר, העיתונאי והפרשן אורן נהרי. הטיול יתקיים תוך הקפדה על הנחיות התו הירוק עם מטיילים מחוסנים בקפסולה קטנה ובטוחה.

 

הטיול לצפון הינו שלושה ימים ו-2 לילות, מסלול הטיול יתרכז ביום הראשון באזור מישור החוף הצפוני והגלילי המערבי, ביום השני בגליל ובגולן וביום השלישי יתמקד בנקודות ציון בגליל ובחיפה. במהלך הטיול שילווה וינחה אורן נהרי, נבקר באתרים מרכזיים הקשורים לפעילותם של ארגונים ולוחמים שפעלו למען הקמת וחיזוק המדינה, דרך סיפורן של דמויות מרכזיות, מהלכים ואירועים המרכיבים את ההיסטוריה שלנו כאילו הם מתרחשים בימינו אנו.

   

איתמר ניר מנכ"ל פגסוס טיולים: " האביב כבר פה, מזג האויר נפלא, לאחר הישיבה הארוכה בבתים זה הזמן לצאת מהבית ולהכיר את ארצנו היפה, מבלי לעבור בדיקות קורונה, לטייל בבטחה ולהנות מהארץ הנפלאה שלנו" 

 

 חברת "פגסוס" חברה לטיולים מאורגנים, הוקמה לפני 25 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים בארץ וברחבי הגלובוס. "פגסוס" רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זה מקצוע, לכן יש לעשות זאת בדרך מקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים: האופי וההשראה, הפן התכנוני, המימד הביצועי, הפקת לקחים ומסקנות והפן היישומי, בכל אחד מהמישורים החברה משקיעה משאבים רבים. טיול מאורגן מצריך התאמה אישית, ראייה מרחבית, התאמה לתקציב, הסתכלות חברתית ועוד. צוות העובדים הגדול של החברה עושים ימים ולילות כדי להעניק את חווית הטיול. מדיניות "פגסוס" היא שקיפות מלאה בכל הנוגע לבתי מלון, עלויות כניסה לאתרים ועוד. החברה רואה בקהל לקוחותיה אוהדים ואוהדות ולומדת רבות מהמשובים המתקבלים בחזרתם מהטיול.