כותרות אחרונות
Search

למה כדאי להשתמש בעגלת ניקיון?

צילום: freepik

 

למה כדאי להשתמש בעגלת ניקיון?

עגלת ניקיון, כזו שאנו נתקלים בה בקניונים בקופת חולים במלונות ובמקומות ציבוריים שונים. אותה עגלה שנגררת על ידי צוות הניקיון ומכילה דלי מים חומרי ניקוי ופח אשפה. מאפשרת להם לנקות כל מקום בקלות רבה.

 

העגלה מאפשרת ללכת מרחקים עם כלי הניקוי והחומרים הנלווים, מבלי לחזור בכל פעם רק בשביל לקחת חומר להחליף סמרטוט או לרוקן את הפח. כל החומרים נמצאים בעגלה אחת ניידת שניתן להשתמש בה בכל עת. כך שצוות הניקיון יודע לאן לגשת בכל פעם שצריך לנקות ללא חיפוש בארונות אחר חומרי הניקוי או לשאול בכל פעם מי לקח את המטאטא והיכן הוא מונח.

 

צילום: freepik

 

 כל הסיבות למה כדאי להצטייד בעגלת ניקיון מקצועית:

  1. חיסכון גדול בזמן – עגלת ניקיון מאפשרת לחסוך משמעותית בזמן הניקוי. צוות הניקיון יכול לנקות אזורים גדולים מאד, כמו קומת קניון רחבת ידיים, אולם כניסה של מלון, טרמינל שלם ועוד. באופן שחוסך המון זמן. תארו לעצמכם עובד ניקיון שיוצא עם מטאטא ויעה וכל כמה דקות הוא צריך לחזור כדי לרוקן את הזבל שאסף מהיעה בפח ייקח לו שעות לנקות. עגלה שמכילה גם מטאטא גם יעה, גם דלי לשטיפה, גם פח, סבון וסמרטוט תאפשר לעובד הניקיון לסיים בסיבוב אחד את מלאכת הניקוי.
  2. בטיחות מקסימלית- הניקוי המהיר מאפשר לייבש את המקום בצורה מהירה כך שהעוברים ושבים לא יחליקו מחומר הניקוי המחליק. בסמיכות לזמן בו שמים את המים והחומרים גם מנגבים ומייבשים. בנוסף לכך עגלה מסודרת נגישה תמיד לצוות הניקוי היא מכילה את כל החומרים הנדרשים. אם נשפך שמן או התפזר חומר שיכול להיות מפגע בשטח ציבורי. הם מגיעים במהירות למקום עם ציוד מלא ומסלקים את המפגע. מבלי הצורך להתארגן ולחפש מגב חומר ניקוי ומים.
  3. נוחות- העגלה מגיעה בשלל גדלים תאים ואפשרויות אכסון, ניתן להתאים אותה לכמות חומרי הניקוי והציוד הנדרש לניקוי המקום. כך יודעים שציוד הניקיון נמצא במקום אחד נייד ונגיש בכל עת. ניתן להשיג עגלות מיוחדות לחדרנים בבתי מלון. לאיסוף כביסה, לאיסוף אשפה, עגלות קומפקטיות ומאסיביות. כאלו שכבר כוללות אביזרים ומיכלי אשפה ועוד…

 

אז אם חשוב לכם לשמור על הניקיון ביעילות חסכוניות ובקלות עגלת ניקיון היא הפתרון. המתקן האולטימטיבי שייעל את העבודה של עובדי הניקיון יאפשר להם לעבוד פחות שעות ולנקות בצורה טובה יותר. ולכם שקט נפשי. מגוון רחב של עגלות ניקיון ושירות קיימות. לכל צורך ולכל מטרה. לכם רק נשאר לבחור את העגלה המתאימה.