כותרות אחרונות
Search

המהפכה הטכנולוגית – העתיד כבר לגמרי כאן!

צילום: freepik

 

המהפכה הטכנולוגית – העתיד כבר לגמרי כאן!

קירוב טכנולוגי על חשבון ריחוק חברתי.

 

משבר הקורונה שהסעיר את העולם הוביל את כולנו למציאות חדשה שאילצה הסתגלות מהירה לעלייה המטאורית בצריכת טכנולוגיה. המעבר למסחר מקוון רק העלה את קרנו של סקטור הטכנולוגיה. למעשה היו אלה מניות טכנולוגיה שהמשיכו להניע את הכלכלה בעיצומו של משבר הקורונה. מניות הטכנולוגיה שברו שיאים בתקופת הקורונה, אמנם הם ספגו ירידה כמו כולם בתחילת המשבר, אבל היו הראשונות לצמוח,  והשנה המאתגרת הזו הייתה מקפצה למה שגם ככה היה עתיד לקרות. המגיפה רק קיצרה תהליכים שעוד ימשיכו להתפתח.

 

השקעות בטכנולוגיה – כאן כדי להישאר:

אחד הטרנדים החמים בעולם ההשקעות היום הוא אפיק ההשקעות בטכנולוגיה. סקטור הטכנולוגיה נהנה בשנים האחרונות מביצועים  מרשימים  ופוטנציאל הצמיחה שלו ממשיך לעלות.

 

צילום: freepik

 

השקעות בטכנולוגיה כוללות השקעות בחברות העוסקות בפיתוח שירותי אינטרנט, ציוד ורכיבים אלקטרונים, תכנה ועוד.  ענף ההייטק נחשב לענף פוטנציאלי בעל תשואות גבוהות. כשאומרים הייטק אי אפשר שלא לדבר על מעצמת ההייטק הישראלית. תעשיית הטכנולוגיה הישראלית נחשבת לפורצת דרך בתחומים רבים, בפיתוח וסייבר, וכמעצמה שכזו ישראל מהווה מקור משיכה לחברות ענק שמחפשות להשקיע כספים במי שנחשבת לאומת הסטארטאפ. ואיפה שיש ביקוש ועניין יש יותר משקיעים.

 

השוק המתרחב והביקוש הגבוה הביא את ההשקעות בטכנולוגיה למשקיעים פוטנציאלים רבים והן כבר אינן נחלתם של בעלי ממון עתק בלבד. עיקרון הפיזור תקף גם כאן, לא שמים את כל הביצים בסל אחד והשקעות בטכנולוגיה יש לפזר כדי להקטין את החשיפה לסיכונים. תחום ההשקעות בטכנולוגיה נהנה מתנודתיות נמוכה יותר מהשוק ומתשואות גבוהות יותר מהשוק.

 

הטכנולוגיה בעשורים האחרונים היא חלק אינטגרלי מחיינו, היא מקיפה אותנו מכל עבר בעבודה, בפנאי, בתרבות ובמסחר. המציאות החדשה הביאה אתה רוחות של שינוי, בין מכוניות חשמליות ללמידה מרחוק- אנחנו בעיצומה של מהפיכה טכנולוגית שאף אחד לא יכול לחזות כיצד היא תסתיים, העולם הטכנולוגי המוכר יהפוך להיות יותר טכנולוגי וכל עוד יזמות ופיתוחים יציפו את השוק כך גם תחום ההשקעות בטכנולוגיה ילכו ויגדלו ויהפכו משתלמות יותר.