כותרות אחרונות
Search

אימון אישי לנשים מבוסס על ההבנה של הצרכים המיוחדים של נשים בעולם המודרני.

צילום: freepik

 

 

מאמנת אישית לנשים.

אימון אישי לנשים נשען ומבוסס על ההכרה וההבנה של הצרכים המיוחדים של נשים בעולם המודרני.

 

בעוד שבעבר התפקיד של האישה היה ברור, מוגדר ומובן מאליו ועיקרו היה בבית פנימה, הרי שכיום התפקיד המגדרי של האישה הסתיים ונשים משתלבות בעסקים וכל תחומי החיים ומפתחות קריירה עצמאית. יחד עם זאת, המערכת הנשית בנויה בצורה אחרת מהמערכת הגברית בעיקר בשל העובדה שנשים יולדות.

 

הקו והתפר שעוברים בין הצורך והרצון לפתח קריירה לבין האימהות מחייבים בנייה של תוכנית מיוחדת וסיוע מקצועי הניתן על ידי מאמנת אישית לנשים. נשים מתמודדות בין תפקידים וכובעים שונים: אימהות והולדה המחייבות לשים את הבית במרכז, עסקים וקריירה, חינוך ובת זוג.

 

אימון אישי המותאם ומיועד באופן ספציפי לנשים עובד על הפערים שבין התפקידים והכובעים השונים ומאפשר למצוא קו מחבר ומקשר לכל אישה באופן ייחודי וספציפי וזאת במטרה לשלב בצורה מיטבית בין המטלות השונות בחייה ולאפשר לה לבנות קריירה עצמאית, לחזק את הדימוי העצמי שלה באמצעות העצמה אישית ולמצוא זמן פנוי לבית ולגידול הילדים.

 

צילום: freepik

 

אימון אישי לנשים – העצמה:

לעתים ניתן לחשוב כי שוק העבודה דורש ומחייב נשים לגלות קשיחות שהינה התנהגות העומדת בסתירה להתנהגות הרגילה והטבעית שלהן. נשים נוטות יותר לחשוש מלבקש או לדרוש העלאה בשכר או להביע את דעתן בצורה ברורה וחד משמעית וזאת על מנת שלא להצטייר כגבריות. האימון האישי יאפשר לנשים שאינן מעיזות לדרוש את מה שמגיע להן לחזק את הביטחון והאמונה העצמית ולעמוד על שלהן ללא חשש. מאמנת אישית לנשים הינה בעלת הניסיון, הידע והמומחיות להציג בפני האישה את האמונות המגבילות שמותירות אותה במקום נמוך מכפי שהיא יכולה להגיע אליו ובמקביל לחזק ולהדגיש את הכישורים, החוזקות והיכולות שיצעידו אותה קדימה. חשוב לציין כי אימון אישי המיועד לנשים אינו מגיע בהכרח ממקום של חולשה, אלא מהישגיות בריאה, ממקום של כוח ומרצון למקסם את כישוריהן. מאמנת אישית לנשים תסייע לנשים לגלות את העוצמה הפנימית שטמונה בהן וכן תבחן דרכים חדשות כיצד להוציא עוצמה זו מהכוח אל הפועל. האימון האישי מבוסס על בניית אמון ויצירת קשר וחיבור אישיים המבוססים על זיקה, קרבה והדדיות.

 

אימון אישי לנשים – אימהות:

במידה ואת מתמודדת עם משימת אימהות או מתכוננת אליה ובמקביל מעוניינת לבנות קריירה עצמאית מוצלחת, הרי שאימון אישי לנשים מהווה דרך נהדרת ופתרון איכותי לתרגל מגוון דרכים חדשות ולהגיע לתפקוד אפקטיבי ונטול דאגות. האימון האישי שם דגש על אימהות ומהווה בסיס לשיפור והעצמת התקשורת עם בן הזוג, להגיע לעמדה אחידה ושווה מול הילדים, לבנות מקום של כבוד בזוגיות ועוד… חשוב להדגיש כי האימון אינו מהווה הכנה ללידה, אלא מיועד ליצור ולבנות שילוב נכון ומאוזן בין המשך השגת מטרות אישיות לבין גידול וטיפוח הילדים וחיי המשפחה.