כותרות אחרונות
Search

חברת "יפאורה – תבורי" מתקדמת לחשמל – מצטיידת ב- 10 מלגזות חשמליות של "TOYOTA".

צילום: "יוניון רכב תעשייתי"

 

 

חברת "יפאורה – תבורי" מתקדמת לחשמל – מצטיידת ב- 10 מלגזות חשמליות של "TOYOTA" עם מצברי ליתיום חדשניים.

המעבר להנעה חשמלית חסכונית בשילוב מערכת ניהול צי חכמה של טויוטה, צפויה להביא לעלייה משמעותית בתפוקות לצד ירידה בעלויות ושמירה על רמת בטיחות גבוהה וסביבה נקייה.

 

צילום: "יוניון רכב תעשייתי"

 

חברת "יפאורה – תבורי", החברה השנייה בגודלה בשיווק וייצור משקאות קלים, חתמה על עסקה לרכישת עשר מלגזות חשמליות להרמת 3.5 טון מתוצרת "TOYOTA" הכוללות לראשונה מצברי ליתיום רבי עוצמה, שיאפשרו עבודה של 24 שעות ברצף ללא צורך בהחלפת מצבר במהלך יום העבודה.

 

בהמשך להחלטתה של "יפאורה – תבורי" לשדרג את כל צי המלגזות שברשותה, החברה רכשה במהלך שנתיים האחרונות למעלה מ-50 מלגזות של "TOYOTA", מותג המלגזות המוביל בעולם. כל המלגזות כוללות מתקן הרמה ייחודי מסוג דאבל-פאלט להרמת שני משטחים בו זמנית מתוצרת חברת קאסקייד, חברה בת של "TOYOTA".

 

 

כחברה פורצת דרך, ולראשונה בתעשיות המשקאות בארץ, החליטה "יפאורה – תבורי" לשלב במסגרת חידוש הצי, עשר מלגזות חשמליות של "TOYOTA" הכוללות מצבר ליתיום חדשני. מצברי הליתיום, המהווים את הדור הבא של פתרונות האנרגיה בתעשיית השינוע התעשייתי והלוגיסטי ובתעשיית הרכב, חסכוניים ב-30% לעומת מצברים עופרת חומצה רגילים, ידידותיים לסביבה ואינם פולטים מזהמים. בנוסף הם קלים ואינטואיטיביים לשימוש, אינם דורשים החלפה במהלך יום העבודה, בעלי משקל נמוך, בעלי יעילות אנרגטית טובה יותר, בעלי אורך חיים גבוה במיוחד והכי חשוב – מביאים לחיסכון כספי משמעותי בזכות עלות מחזור חיים נמוכה בהשוואה למלגזות המונעות בדיזל או במצברי עופרת חומצה. מצברי הליתיום של "TOYOTA" כוללים עד 7 שנות אחריות לקיבולת המצבר ואינם מצריכים טיפול יומי או אחזקה שוטפת.

 

צילום: "יוניון רכב תעשייתי"

 

ניהול חכם אונליין של צי המלגזות להגדלת תפוקות משמעותית:

מחקרים מראים שרמת הניצול הממוצעת של צי מלגזות היא נמוכה מאוד ועומדת על 35% בלבד. בעזרת ה- i-site, מערכת ניהול הצי של "TOYOTA", הכוללת קישוריות של המלגזות באמצעות הענן וחיבור ישירות למערכות של "יפאורה – תבורי", כל המלגזות משדרות ומעבירות מידע לפורטל ייעודי של "TOYOTA" המאפשר ניהול ובקרה על צי המלגזות, בסטנדרטים הגבוהים ביותר המובילים לעלייה בתפוקות, חיסכון בעלויות, הגברת בטיחות השימוש למפעיל, למלגזה ולמפעל, שמירה על איכות הסביבה ועוד…

 

 

 

ירון גורטלר מנכ"ל יוניון רכב תעשייתי: "אנו גאים בהחלטתה של "יפאורה – תבורי" להצטייד במלגזות הליתיום החדשניות של "TOYOTA","הטכנולוגיה המתקדמת של המלגזות, בשילוב מערכת ניהול הצי i-site  ומערך השירות המקצועי המיומן שלנו, מעניקים ערך מוסף אמיתי ותועלות יוצאות דופן שמביאות לחיסכון ושיפור ביצועים שתורמים להצלחה העסקית. אנחנו רואים פוטנציאל רב המעבר למלגזות חכמות וחשמליות שיכולות להביא לעלייה משמעותית בתפוקות לצד תועלות נוספות לסביבה, בטיחות ועוד"…

 

צילום: "יוניון רכב תעשייתי"

 

"יוניון רכב תעשייתי בע"מ" מקבוצת יוניון היא היבואנית והמשווקת של מלגזות, עגלות וכלי השינוע של "TOYOTA", מותג ציוד השינוע המוביל בעולם ושל משאיות "HINO", זרוע המשאיות הגלובאלית של "TOYOTA", המובילה כבר למעלה מ- 45 שנה את שוק המשאיות הבינוניות והכבדות ביפן. יוניון השלימה לאחרונה את רכישת חברת דנזיו פתרונות שינוע בע"מ ומיזוגה ובכך היא מציעה את המגוון הרחב בישראל של פתרונות שינוע למחסנים ומפעלים, בין היתר של מותגי "BT" ו-  "RAYMOND" אשר נמנים על קבוצת  "TOYOTA" העולמית. מהלך זה נעשה בהתאם לתפיסה השיווקית והתפעולית הגלובלית של "TOYOTA" הדוגלת במתן כלל הפתרונות ללקוח באופן רחב ומקיף. המטרה היא להיות הבחירה הראשונה של הלקוח כשותף עסקי בתחום השינוע התעשייתי והלוגיסטי.

 

צילום: "יוניון רכב תעשייתי"

 

"יוניון רכב תעשייתי" היא מובילת השוק הישראלי בתחום המלגזות עם מסירות של 727 מלגזות "TOYOTA" בשנת 2020. בנוסף מסרה החברה בשנה שעברה 180 משאיות "HINO" במשקל 5.5-7.5 טון. החברה מעסיקה כ- 130 עובדים ומשרדיה ממוקמים בחולון ובלוד. היא מעניקה ללקוחותיה מגוון רחב של פתרונות החל מרכישה, ליסינג (השכרה ארוכת טווח), השכרה קצרת טווח וטרייד-אין. לחברה מערך שירות וחלפים הפועל באמצעות שירות ניידות עצמאי ומוסכים מורשים בתחום המלגזות ורשת של מוסכים מורשים בתחום המשאיות.