כותרות אחרונות
Search

"זום" דורגה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2020 בפתרונות לניהול פגישות וב- "UCaas".

צילום: יח"צ ZOOM

 

"זום" דורגה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2020 בפתרונות לניהול פגישות וב- "UCaas" (פתרונות תקשורת מאוחדים כשירות)

אריק יואן: "הווידאו הוא הקול החדש"

חברת המחקר גרטנר דירגה את חברת זום כמובילה בשתי קטגוריות מרכזיות בדו״ח ריבוע הקסם ל -2020 (Magic Quadrant): קטגוריית פתרונות לניהול פגישות (זו השנה החמישית ברציפות) כמו גם בקטגוריית פתרונות תקשורת מאוחדים כשירות – Unified Communications as a Service UCaaS.

 

"הפתרונות של זום מספקים מגוון רחב ביותר של תרחישי שיחות וידאו, מסורתיים וחדשים לחלוטין", אומרים אנשי הצוות של גרטנר ומציינים בין החוזקות של החברה את האימוץ הרחב של הפתרון ("הפופולריות של זום היא עדות לעיצוב ממוקד המשתמש, אמינות השירות ומגוון המודלים לשימוש, כמו גם האפשרות לשימוש בגרסת חינם") ואת היכולת להתאים למגוון סוגי שימוש עם דרישות משתנות (״מחינוך, בריאות ועד ממשל ובריאות״).

 

אריק יואן, מנכ״ל זום – צילום: יח"צ ZOOM

 

אריק יואן, מנכ״ל זום: "אנו שמחים וגאים על הבחירות של גרטנר, אנו גאים בתפקיד שאנו ממלאים בשמירה על עולם מחובר ומקושר תוך שימוש בטכנולוגיה מאובטחת ואמינה ומחויבות רבה ללקוחות שלנו ולאושרם. הווידאו הוא הקול החדש".

 

להערכת גרטנר, עד שנת 2024 עבודה מרחוק והשינויים בדפוסי העבודה ישפיעו בצורה ישירה על פגישות עסקיות, כך שרק 25% מהפגישות ייערכו פנים אל פנים, לעומת 60% כיום. אנשי המחקר של גרטנר טוענים כי 74% מהחברות מתכננות לעבור בדרך קבע לעבודה מרחוק בעקבות ההתנסות ה׳כפויה׳ שחוו במהלך סגרי הקורונה.

 

צילום: יח"צ ZOOM

 

לקריאת הדו״חות המקוריים:

https://www.gartner.com/doc/reprints?id=1-2468658S&ct=200917&st=sb

https://www.gartner.com/doc/reprints?id=1-24M0T9F3&ct=201117&st=sb

 

אודות זום

Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM)  מפגישה קבוצות אנשים כדי לבצע יותר דברים בסביבת וידיאו ידידותית למשתמש. פלטפורמת תקשורת הווידאו המאוחדת, האמינה, הקלה בשימוש והחדשנית של החברה, מספקת פגישות וידיאו, קול, סמינרים מקוונים וצ'אט למחשבים נייחים, סמארטפונים, מכשירים ניידים ומערכות חדרי ישיבות. זום עוזר לארגונים ליצור חווית תקשורת מרוממת, עם שילוב יישומים עסקיים מובילים וכלים למפתחים ליצירת זרימת עבודה בהתאמה אישית. זום, שנוסדה בשנת 2011, ממוקמת בסן חוזה, קליפורניה, עם משרדים ברחבי העולם. בקרו ב- zoom.com ועקבו אחרי @zoom_us.

 

הערה:

גרטנר אינה תומכת באף ספק, מוצר או שירות המתוארים בפרסומי המחקר שלו ואינה מייעצת למשתמשים בטכנולוגיה לבחור רק את הספקים עם הדירוג הגבוה ביותר או לייעוד אחר. פרסומי המחקר של גרטנר מורכבים מדעותיו של ארגון המחקר של גרטנר ואין לראות בהם אמירות עובדתיות. גרטנר מתנערת מכל אחריות, מבוטאת או משתמעת, ביחס למחקר זה, לרבות כל אחריות לסחירות או התאמה למטרה מסוימת.


 "Gartner Peer Insights" מכילים דעות סובייקטיביות של משתמשי קצה בודדים על סמך חוויותיהם האישיות, ואינן מייצגות את דעותיה של גרטנר או שלוחותיה.