כותרות אחרונות
Search

מדוע חשוב לייבש חול מתחת לריצוף

צילום: freepik

 

מדוע חשוב לייבש חול מתחת לריצוף?

יצא לכם לחשוב עם עצמכם, מדוע ישנו צורך להזעיק איש מקצוע מיומן לייבוש חול תת רצפתי? הרי אתם יכולים לטעון מהצד שלכם כי המצב הזה הוא לא מצב כל כך סבוך. אין צורך להזעיק איש מקצוע מיומן על מנת שיבצע את המשימה הזאת. אך המאמר הבא נכתב על מנת להעמיד אתכם על טעותכם, ולהסביר לכם כיצד נכון לפעול. במאמר תקבלו הסבר מדוע חיפוש אחר ייבוש תת רצפתי המקצוענים זה מה שעליכם לעשות.

 

תחסכו לעצמכם נזק נוסף

זה נכון שהכי קל מבחינתכם יהיה להתעלם מהרטיבות שמסתתרת לה מתחת לריצוף. אך הרטיבות מעידה על הימצאותה של נזילה, שככל הנראה אינכם פתרתם אותה. אם תחליטו שלא לייבש את החול, אתם עלולים להיות חשופים לבעיות נוספות. פתאום תבינו כי זה לא רק עניין של רטיבות מתחת לפני השטח. יכולות לצוץ להן כל מיני בעיות נוספות שאולי כרגע לא עולות לכם לראש. אך נזילה שלא מטופלת כמו שצריך עלולה להביא נזק חסר תקדים.

 

חול רטוב – צילום:

 

תימנעו מרכישת ריצוף חדש

לא סתם אנו מפצירים בכל לקוח שלא להתמהמה עם ייבוש חול מתחת לריצוף. אם תזניחו את הטיפול בבעיה הזאת, אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים ביוקר. על מה בדיוק תמצאו את עצמכם משלמים? על רכישת ריצוף חדש, פרוצדורה שהייתם יכולים למנוע מעצמכם. הרי אם הבסיס של הריצוף נהרס, בשלב כזה או אחר זה משפיע על הריצוף עצמו. אם לא תבצעו את הפעולה במהירות תצטרכו לרכוש ריצוף חדש.

 

רטיבות עלולה ליצור ריח רע

יצא לכם להריח ריח רע בכל מיני אזורים שונים בבית? ככל הנראה הסיבה לכך היא הימצאותה של הרטיבות. המים הכלואים מתחת לריצוף של הבית עלול להביא איתו ריח רע. בוודאי יצא לכם להריח רע ריח הנגרם כתוצאה ממים שעומדים במקום. אתם מהצד שלכם לא תרצו לדעת כי הריח הרע הזה ייכנס אליכם אל תוך הבית. פתאום תמצאו את עצמכם במצב לא נעים. מצב שבו בכל יום מחדש תצטרכו להתמודד עם ריחות רעים בגלל המים שנאגרים מתחת לריצוף.