כותרות אחרונות
Search

איך עושים קידום אורגני בגוגל

צילום: freepik

 

איך עושים קידום אורגני בגוגל

כמעט כל בעל עסק או חברה כיום מכירים בחשיבות של פרסום באינטרנט. בשלב הראשון הם  בוחרים כמובן לבנות אתר איכותי ומקצועי אשר מציג  את המידע, השירותים או המוצרים של העסק ועוד. לעיתים מדובר על אתר תדמיתי, לעיתים מדובר על אתר מסחרי ולעיתים  מדובר על אתר שמשלב בין השניים. יחד עם זאת, לא משנה עד כמה האתר איכותי ומושקע, בכדי להביא לאתר לקוחות ובכדי שיבחרו דווקא בו על פני אתרים מתחרים, יש צורך לקדם את האתר בערוצי השיווק הדיגיטליים השונים. קידום אורגני בגוגל מהווה כיום שיטת קידום יעילה מאוד שיכולה להביא תוצאות טובות מאוד לכל אתר ובהתאם לכך לכל עסק, כאשר היא מתבצעת בצורה נכונה.  השאלה הנשאלת כמובן היא: איך עושים קידום אורגני בגוגל?

 

מטרת קידום אתר אורגני

קידום אתרים איכותי יגרום לכך שיותר גולשים ייחשפו לאתר ובהתאם לכך לעסק שהוא מציג. ככל שיותר גולשים יכנסו לאתר, כך יותר לקוחות ירכשו את המוצרים או השירותים שלכם והרווח שלכם יגדל בצורה משמעותית. על אף שמלבד הקידום האורגני בגוגל ניתן למצוא את הקידום הממומן, הרי  שקידום אורגני מביא תוצאות איכותיות יותר לטווח זמן ארוך יותר ועל כן כיום, כל עסק שמבין כי קידום אורגני הוא חובה תוהה כיצד לבחור את הטובים  ביותר בתחום זה וכן, תוהה איך עושים קידום אורגני בגוגל בצורה שתסב לו תוצאות.

 

צילום: freepik

 

מהו קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני הוא קידום שמטרתו היא להפוך את אתר האינטרנט לנכס דיגיטלי שהמיקום שלו יהיה כמה שיותר גבוה בגוגל. ככל שמיקום האתר שלכם יהיה גבוה יותר בגוגל, כך מספר הלקוחות הפוטנציאלים שיכנסו לאתר שלכם יהיה גבוה יותר. אם גולש אקראי ייכנס לגוגל ויבצע חיפוש בביטוי רלוונטי בשל העובדה שהוא זקוק למוצר או שירות שהעסק שלכם מספק, בשל קידום אורגני איכותי האתר של העסק שלכם יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות, דבר שיוביל את הגולש לבחור  להיכנס דווקא לאתר שלכם על פני האתרים המתחרים. בניגוד לתוצאות חיפוש ממומנות  בגוגל אשר לא פעם גולשים נמנעים מלבחור בהם בשל העובדה שהן  לא מספיק אמינות עבורם, הרי שתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל הן תוצאות חיפוש שמרבית הגולשים מאמינים כי גוגל בחר עבורם בקפידה ועל כן, הם גם יבחרו בתוצאות הראשונות שגוגל בחר עבורם. אם אתם  שואלים איך עושים קידום אורגני בגוגל, התשובה היא: קודם כל בוחרים במומחים בתחום.

 

איך עושים קידום אורגני בגוגל?

תהליך קידום אורגני בגוגל איננו מספק תוצאות מיידיות, אך כאשר מצבעים אותו בצורה נכונה התוצאות שיתקבלו יהיו ארוכות טווח. מדובר בעצם על תהליך שמטרתו היא לגרום לאלגוריתם של גוגל לדרג את האתר בצורה טובה על מנת שהוא יופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות כאשר גולש מחפש משהו שקשור לעסק בגוגל. האלגוריתם של גוגל מדרג אתרים בהתאם לכמה פרמטרים כגון: תנועה באתר, פרק הזמן שגולשים שהו באתר, תוכן איכותי באתר שמכיל מילות מפתח ספציפיות, קישורים  נכנסים ויוצאים מהאתר ואל האתר ועוד  ועל כן, תפקידו של המקדם הוא לבצע את כל הפעולות הנדרשות הן בתוך האתר והן מחוץ לאתר בכדי לגרום לו להיות מדורג בצורה טובה על ידי האלגוריתם של גוגל. לא מדובר כמובן על עבודה פשוטה ועל כן, אם אתם עדיין תוהים איך עושים קידום אורגני בגוגל  שיביא לכם תוצאות, כדאי שתתחילו מלבחור באנשי מקצוע בעלי ותק, ניסיון והמלצות בתחום