כותרות אחרונות
Search

ענקית הטכנולוגיות היפנית "Fujitsu" מקימה מרכז חדש בישראל לחיזוק טכנולוגיות, נתונים ואבטחה.

צילום: עודד אנטמן  –  Vivek Mahajan  – סמנכ"ל הטכנולוגיות שלFujitsu –  

 

 

לראשונה: ענקית הטכנולוגיות היפנית "Fujitsu" מקימה מרכז חדש בישראל לחיזוק טכנולוגיות, נתונים ואבטחה.

חברת Fujitsu Limited חשפה במהלך כנס ביטחון המולדת והסייבר ((HLS של מכון היצוא את התוכניות לפתיחת מרכז חדש למחקר ופיתוח בתל אביב, אשר יאיץ את גיוסם של כישרונות ברמה עולמית לקידום החדשנות בתחומי הנתונים והאבטחה, שהם קריטיים לכל חברה ועסק בעידן של התרחבות הקישוריות וחוסר הוודאות.

 

עם הקמת "מרכז המצוינות באבטחת סייבר של Fujitsu בישראל" באוניברסיטת בן-גוריון בנגב בשנת 2021, עשתה Fujitsu את צעדיה הראשונים למיצוי פוטנציאל החדשנות של הכישרונות הטכנולוגיים בישראל ולהנעת מחקר שיהפוך את טכנולוגיית הבינה המלאכותית לבטוחה יותר.

 

המרכז החדש בתל אביב שיפתח באפריל 2023, יאפשר ל-Fujitsu להעצים את נוכחותה בישראל עם צוות המורכב ממומחים שגויסו בישראל לצד חוקרים מיפן ומאירופה. המרכז יוקדש לחיזוק טכנולוגיות אבטחת רשתות תקשורת, כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית של Fujitsu לאבטחת נתונים, אחד מחמישה תחומי הטכנולוגיה המרכזיים באסטרטגיית המחקר והפיתוח הגלובלית של החברה.

 

בביקורו בישראל לרגל הקמת המרכז החדש, אמר סמנכ"ל הטכנולוגיות של FujitsuVivek Mahajan: "כאחת המדינות המתקדמות ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית, ישראל מציעה ל-Fujitsu ריכוז נדיר של כישרונות וסביבה תומכת לקידום החדשנות. אני מצפה בקוצר רוח לגיוסם של חוקרים מקומיים נוספים שיצטרפו לצוות שלנו בתל אביב, יעמיקו את שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת בן-גוריון, ויתרמו לקידום המשימה שלנו – הגברת האבטחה והאמון בטכנולוגיות רשת. אני צופה שהצוותים החדשים בישראל יעבדו עם רשת המחקר הגלובלית שלנו כדי למלא תפקיד מרכזי בהובלת הפיתוח של טכנולוגיות האבטחה והבינה המלאכותית העתידיות של Fujitsu.

 

סקירה כללית

מיקום: תל אביב, ישראל

צוות: כ-10 חוקרים

מנהל ראשי: Dr. Adel Rouz (מנכ"ל Fujitsu Research of Europe Ltd).

 

צילום: עודד אנטמן  –  Vivek Mahajan  – סמנכ"ל הטכנולוגיות שלFujitsu –  

 

סקירה כללית של המחקר: בעולם ללא גבולות, שבו המציאות והעולם הדיגיטלי מתלכדים יותר ויותר עם פיתוחים כגון Web 3.0 וה-Metaverse, הבטחת האמון של האנשים, המערכות והנתונים המקושרים נמצאת בראש סדר העדיפויות של חברות הטכנולוגיה. Fujitsu מפתחת כיום טכנולוגיית IDYX (הערה 1), טכנולוגיית CDL (הערה 2) וטכנולוגיית אמון שקוף (הערה 3) כדי לסייע בהבניה של אמון מסוג זה בתחומי הנתונים והאבטחה, בקנה מידה עולמי.

 

מרכז המחקר החדש יתמקד בתחילה במחקר ופיתוח בשני התחומים הבאים:

1. ככל שהעולם חסר הגבולות מתפתח, כך הולכת וגדלה מורכבות החברה. כדי לבנות קשרים עם מגוון בעלי עניין חדשים ברחבי העולם, חשוב להבטיח את אמינות המידע כבסיס לאמון במרחב הדיגיטלי. זוהי מטרתה של Fujitsu בפיתוח טכנולוגיות חדשות שיכולות להבטיח אמון במרחב הדיגיטלי המבוסס על מידע מאומת במרחב הפיסי, כגון מקורות מידע. באמצעות שילוב של מומחים באבטחת רשת וסייבר מאוניברסיטת בן-גוריון וממוסדות אחרים עם טכנולוגיית האמון והידע של Fujitsu, נערוך מחקר ליישום טכנולוגיית האמון באבטחת רשת חדשה, המשלבת טכנולוגיות דיגיטליות עם טכנולוגיות מהעולם הפיסי. את תוצאות המחקר ניישם ברחבי העולם.

 

2. Fujitsu תתרום לפתרון בעיות חברתיות תוך קידום הסינרגיה בין מומחים מקומיים לחוקרים מאירופה ומיפן. זאת על ידי יישום גלובלי של טכנולוגיות המיועדות למגוון רחב של שימושים, ביניהם רכבים אוטונומיים, קופות בשירות עצמי, וכן טכנולוגיות בתחום בטחון הציבור, המונעות התקפות נגד יישומי זיהוי אובייקטים, המזהים את סוג האובייקט ואת מיקומו בנתוני וידאו.

 

אודות Fujitsu

מטרתה של Fujitsu היא לשפר את הקיימות בעולם על ידי בניית אמון בחברה באמצעות חדשנות. לקוחות ביותר מ-100 מדינות בחרו ב-Fujitsu כשותפה מועדפת בתהליכים של טרנספורמציה דיגיטלית. 124,000 העובדים שלנו פועלים כדי לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר הניצבים בפני האנושות. מגוון השירותים והפתרונות שלנו מתבסס על חמש טכנולוגיות מרכזיות: מחשוב, רשתות, בינה מלאכותית, נתונים ואבטחה וטכנולוגיות מתכנסות, שאותם אנחנו משלבים לטובת הבאת שינוי בתחום הקיימות. Fujitsu Limited (TSE: 6702) דיווחה על הכנסות כוללות של 3.6 טריליון ין (32 מיליארד דולר) בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 במרץ 2022, בכך היא שומרת על מעמדה כחברת השירותים הדיגיטליים המובילה ביפן, בעלת נתח השוק הגדול ביותר. למידע נוסף: www.fujitsu.com.