כותרות אחרונות
Search

מתחם הקולינרי חינאווי Wine & More בנוף הגליל – יעד חובה לביקור במסגרת אירועי הכריסמס בנצרת!

צילום מחלקת השיווק – לירן כספי. התמונה מאושרת לשימוש ללא תמורה

 

מתחם הקולינרי חינאווי Wine & More בנוף הגליל – יעד חובה לביקור במסגרת אירועי הכריסמס בנצרת!

יעד חובה לביקור במסגרת אירועי הכריסמס בנצרת: קריצה לחו"ל במתחם הקולינרי חינאווי "Wine & More" בנוף הגליל (דקה מנצרת). 650 מ"ר של דליקטסים ולמעלה מ- 200 סוגי גבינות מיובאות, קצביית פרימיום ויישון בשרים, חדר יישון יינות, חדר סיגרים, מגוון עצום של יינות ומשקאות אלכוהוליים וגלרית VIP מפנקת

 

חגיגות הכריסמס יגיעו לשיאן בין ה- 20-24 בדצמבר, ארבעה ימים של חגיגות שלא נראו כמותן,מבצעים חסרי תקדים, מסיבות יומיות אל תוך הלילה, טעימה חופשית של יינות ומשקאות אלכוהוליים מובילים, סנטה קלאוס והפתעות נוספות.

 

אירועי הכריסמס צפויים למשוך אליהם עשרות אלפי מטיילים בתקופה הקרובה במוקדים שונים בארץ ובדגש מרכזי על אזור נצרת והסביבה. אחד מהמקומות שהם MUST לביקור באזור, הוא מתחם הקונספט הקולינרי של רשת חינאווי Wine & More בנוף בגליל, הממוקם דקה מנצרת.

 

צילום מחלקת השיווק – לירן כספי. התמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

 

מתחם הקונספט הייחודי מתפרש על פני שטח של 650 מ"ר של מסחר ייחודי המספק חווית קניה שלא נראתה כמותה בישראל, המשלבת בין בילוי מפנק למסחר. המתחם משלב חנות יינות, אלכוהול ובירות מהגדולות בארץ, חדר יישון יינות, קצביית פרימיום הכוללת בשרים מיושנים ונתחים ייחודיים, מעדניית גבינות בוטיק מיובאות הכוללות למעלה מ- 200 סוגי גבינות, דליקטסים, קומת גלריה VIP  וחדר סיגרים מושקע.

 

צילום מחלקת השיווק – לירן כספי. התמונה מאושרת לשימוש ללא תמורה

 

הודות למרחבים במקום, מבקרי המתחם יחשפו לעשרות מותגים חדשים בדרגות מחיר שונות ולמיטב הטרנדים המובילים בעולמות הקולינריה, היין, האלכוהול והסיגרים, כך שללא ספק צפויה חוויה מעשירה ובסטנדרטים בינלאומיים. מתחם קונספט זה הוא הראשון מסוגו המשלב תחת קורת גג אחת בין קטגוריות שונות המשלימות את חווית האירוח הכוללת ומותירות חותם ייחודי בניחוח של חו"ל. בימים אלו כל המתחם קושט בעצי אשוח ובאווירת כריסמס כמיטב המסורת. הבילוי במקום יכול להתחיל כבר בשעות הבוקר עם למברוסקו ופלטת גבינות, בחירה בדליקטסים מיובאים, עישון סיגר איכותי בחדר הסיגרים לצד טעימת משקה מיושן, בחירת נתח ייחודי בקצביית הפרימיום ועוד…

 

בין ה-20-24 בדצמבר, יתקיים הפנינג כריסמס חגיגי אשר יכלול מבצעים חסרי תקדים, מסיבות יומיות אל תוך הלילה, טעימה חופשית של יינות ומשקאות אלכוהוליים מהמותגים המובילים,  סנטה קלאוס והפתעות נוספות.

 

צילום מחלקת השיווק – לירן כספי. התמונה מאושרת לשימוש ללא תמורה

 

מהנהלת רשת חינאווי Wine & More, נמסר " תקופה זו היא הערה ביותר מבחינת התיירות המקומית והצליינית באזור ועל כן, בחרנו להדגיש את אווירת החג המיוחדת, לקשט את המתחם בהתאם, להעמיק את היצע המבצעים על שלל הקטגוריות, מתוך מטרה לשמח את כלל הציבור שחפץ בכך בתקופת החגים הבאה עלינו לטובה. אחד מאבני היסוד בפעילותנו רבת השנים היא הענקת חווית קניה ללקוחותינו לצד איכות שירות מקצועי וללא פשרות. לרגל חגיגות הכריסמס, בחרנו לחגוג ובגדול בהפנינג מושקע ויוצא דופן במחוזותינו, כמובן שאנו ערוכים לקלוט מבקרים רבים לכל אורך ימות השבוע ובסופי השבוע, במטרה לספק ולו למספר שעות תחושה של אסקפיזם מלווה בטוויסט של חו"ל. הנאה צרופה מובטחת".

 

צילום מחלקת השיווק – לירן כספי. התמונה מאושרת לשימוש ללא תמורה

 

חינאווי Wine & More:

שדרות מעלה יצחק 3, נוף הגליל.

שעות פתיחה:

 א'-ד- 9:00-22:00. ה'-ו'- 9:00-23:00. ש'- 10:00-23:00.

טלפון:

077-5003626.

 

 אודות רשת חינאווי Wine & More:

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון, סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, אירפורט סיטי ונוף הגליל. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

 

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

 

 

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.