כותרות אחרונות
Search

חברת " Blue Spirit Aero" מאיצה פיתוח כלי טיס מונע מימן עם "דאסו סיסטמס".

צילום: באדיבות יח"צ "דאסו סיסטס"

 

חברת " Blue Spirit Aero"  מאיצה פיתוח כלי טיס מונע מימן עם "דאסו סיסטמס".

כלי הטיס שמפתחת החברה נקרא "דרגון-פליי", נבנה על טכנולוגיית הנעה חשמלית שפיתחה Blue Spirit Aero. טכנולוגייה זו מספקת פעולה נקייה, והחברה שואפת להביאה לאישור ולשירות פעיל כבר ב-2026.

 

* סטרט-אפ התעופה הצרפתי Blue Spiriti Aero, המבוסס על הנעה באמצעות מימן, משתמש בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בענן, כדי להאיץ את הפיתוח של "דרגון פליי"- כלי טיס חשמלי קל, מונע מימן.

* הסטרטאפ משתמש בפתרון התעשייתי "Reinvent the Sky" של דאסו סיסטמס כדי לשפר את שיתוף הפעולה בין צוותים ולייצר אופטימיזציה בפרוייקט.

* פיתוח כלי הטיס משלב הרעיון ועד האישור, על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE, ידגים את ההיתכנות של פתרונות תעופה נקיים יותר ויסייע להניע קדימה את כלכלת המימן.

 

סטרט-אפ התעופה הצרפתי Blue Spirit Aero, המבוסס על הנעה באמצעות מימן, משתמש בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בענן, כדי להאיץ את הפיתוח של כלי טיס חשמלי מונע מימן, וכן להקדים ולקבל אישור רשמי לתעופה נקיה ונגישה.

 

כלי הטיס שמפתחת החברה נקרא "דרגון-פליי", נבנה על טכנולוגיית הנעה חשמלית שפיתחה Blue Spirit Aero. טכנולוגייה זו מספקת פעולה נקייה, והחברה שואפת להביאה לאישור ולשירות פעיל כבר ב-2026.

 

"Blue Spirit Aero" השתמשה בפתרון התעשיה של דאסו סיסטמס Reinvent the Sky, המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, ותוך חודשים ספורים בלבד הצליחה להשלים עיצוב תלת מימדי מלא של כלי הטיס שלה, וכמו כן לבחון ולתקף את פעולתו מבחינת מבנה, הנעה ואוירודינמיקה.

 

צילום: באדיבות יח"צ "דאסו סיסטס"

 

הפלטפורמה, בעלת הסביבה הוירטואלית והתפיסה העננית שלה, איפשרה למפתחי הסטרט-אפ, לייעל את תהליך העבודה ואת התקשורת בין המומחים בדיסציפלינות ובמיקומים גאוגרפיים שונים, ובנוסף, לייעל את תהליך  קבלת החלטות.

 

אוליבייה סבין, היזם והנשיא של .Blue Spirit Aero: "פלטפורמת 3DEXPERIENCE היא הטכנולוגיה הבסיסית בתעשיית התעופה". אנחנו מסתמכים רק על הפלטפורמה הזו  לכל האספקטים של פיתוח המוצר שלנו מהרעיון ועד היישום ובכך אנחנו מעניקים משנה תוקף ואמינות לכל שלב ולכל פריצת דרך בפיתוח. אנחנו יכולים להראות למשקיעים פוטנציאליים, שותפים, עובדים, ספקים, לקוחות ואנשי רגולציה, פתרונות הנעה במימן שמפותחים באותה התוכנה, שמשמשת את חברות התעופה המסחריות המתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית".

 

לדברי אוליבייה סבין, עולם התעופה שואף להגיע ליעד של "נטו אפס" פליטות פחמן עד שנת 2050. כדי להצליח להפוך פריצות דרך טכנולוגיות לפתרונות אמיתיים, יש למצוא דרכי עבודה חדשות, המשלבות גם מומחים מקצועיים וגם תהליכי אישור יעילים. הרגולטורים עובדים על כתיבת תהליכי אישור לפתרונות המשתמשים בטכנולוגיות הנעה מימנית פורצות דרך. Blue Spirit Aero תהיה חלוצה בכך שתשתמש בפלטפורמת 3DEXPERIENCE כדי להוכיח את ההיתכנות של פתרונות אלה.

 

דויד זיגלר, סגן נשיא לתעשיות התעופה וההגנה בדאסו סיסטמס: "Blue Spirit Aero" היא דוגמא לסטרט-אפ דינמי, שדוחף קדימה את כלכלת המימן, כחלק מהחזון שלנו לתעופה בת קיימא"  פתרון התעשיה שלנו "Reinvent the Sky" והסקיילביליות שמעניקה עבודה בענן מאפשרות לפרוייקט הזה להטמיע יכולות חדשות כאשר הן מבשילות, לבצע אופטימיזציה ולחסוך בעלויות. אלה תכונות שחשובות מאד לסטרטאפים שמפלסים את דרכם לקראת קבלת אישור לכלי תחבורה חדש לחלוטין".